Чип тунинг след ремонт двигател
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Чип тунинг след ремонт двигател
Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Първо да видим какво ще покаже ревизията и тогава ще го мислим конкретно. Като имам повече инфо, ще споделя, разбира се 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
slavianko написа:Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!![]()
Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
Aaaa аз докато не счупя поне някой няма да се откажаRSxRacer написа:slavianko написа:Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!![]()
Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Ааа, не ги чупи, че не мож държа щангата и дъмбелите. А оно кога си сака, то си требе- тия бицепси как че ги поддържаш тогава?
То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време 


Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Братле сподели моля те колко ти стъпа ремонта. Че и аз искам да си опресня мотора преди да почна да се извращавам над негоktv написа:Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Мерси колега за информацията. А какви части ползваш за ремонта? Имам в предвид лагерите и сегментите каква марка са???ktv написа:Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага.
От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години
Айде стига, че се отклоних от темата
Като знам повече, ще ти пиша на ЛС



Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Окktv написа:За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага.От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години
Айде стига, че се отклоних от темата
Като знам повече, ще ти пиша на ЛС

Не съм се засегнал

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят
. А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам
;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят


Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам

- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле много мерси за инфотоktv написа:Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят. А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега
![]()
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани