Имам някакъв проблем ..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Имам някакъв проблем ..

Мнение от Alexi » 10 Юли 2004, 20:26

.. като позагрее съединителя (особено дълго каране градско) започва да тресе при потегляне ,много досадно ..като е студена не го прави.. беше писано някаде във форума за този проблем но не можах да го намеря .. от какво може да е? съединителя не е износен ..

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 10 Юли 2004, 20:39

за мен е износен, но нека някой по-запознат да каже...
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Юли 2004, 21:36

И аз имам същия "проблем". Все пак положението не е много трагично, защото това треперене при потегляне се чувства след много дълго каране градско. Според мен е съединителя е за смяна. Същото го чувствам и след 5-6 замервания с G-tech-а :lol:
Все пак ако някой знае друга причина за това, нека да напише :oops:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Юли 2004, 21:44

Нормално е при загрял съединител да трепери, ама колко точно трудно се обяснява с думи :) Моят не трепери, дори след 4-5 старта от място с високи обороти, но понякога в трафик го усещам как лееекично вибрира. Нов съединител би трябвало да реши проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 10 Юли 2004, 22:38

Аз смъквах кутията преди има няма 15 к ,не беше износен .. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Юли 2004, 14:36

Повечето от вас знаят за моите перипетии със съединителя :cry:
Това,което става при мен:
1.Съединителят буксуваше и аз си мислех,че е за смяна
2.Когато разглобихме скоростната кутия,се оказа че въобще не е толкова зле
3.Все пак смених феродовия диск и лагера
4....Обаче желания ефект беше постигнат точно за около 15 мин.
След това си отиде на старото положение.
5.Забелязвам следната тенденция:след яко каране съединителя
въобще не иска да зацепи до към 4000 оборота.След това обаче,когато
изстине,вече няма никакъв проблем и си зацепва както трябва.
Това ми се случи и на Събора,и на пистата в Бухово миналата седмица.
Забравих да спомена и за ремонта на 2-те помпи-на педала и на скоросната кутия :?

Та ако някой знае от какво е,да казва,защото аз почти съм се отказал :(
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 11 Юли 2004, 14:44

Вибрациите може да са от лагера или някои от водачите на входящия вал на скоростната кутия. Също може да е текло масло от задното уплътнение на коляновия вал и да е попило във феродовия диск. За 15,000 км много неща стават. Износен феродов диск не е единствената причина.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 11 Юли 2004, 17:18

Ако го беше казал само Алекси .. щях да предположа че фородото от което е изработен неговия съединител .. може да не е качественно и след загряване да не е толкова ефектинвно .. подбен е проблема и със спирачките когато феродото е некачественно и ги загрееш спират да "спират" .. може и тук проблема да е подобен .. но да се получва при всички .. :dunno:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 11 Юли 2004, 21:25

Ти притискателя сменя ли го или не неразбрах :?:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Юли 2004, 0:30

при мен беше същия проблем, смених аксиалния лагер и притискателния диск и всичко се оправи :)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Юли 2004, 9:16

Сменях само аксиалния лагер ,тогава добре огледахме съединителя с майстора ,човека само с това се занимава .. каза още много ще изкара .. както и да е де ,за сега ще си я карам така ,не се усеща много..

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 12 Юли 2004, 12:01

Някъде бях чел за този проблем и доколкото си спомням
е някакъв фабричен недостатък при Е36-ците обаче какъв
е точната причина за проблема изобщо не помня
абе свиркайте си... :wink:

ето и тоз пич го има същото само че при други условия
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10172
общо взето май иде реч за едно и също нещо ама :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Юли 2004, 14:10

naskoksan написа:Някъде бях чел за този проблем и доколкото си спомням
е някакъв фабричен недостатък при Е36-ците обаче какъв
е точната причина за проблема изобщо не помня
абе свиркайте си... :wink:

ето и тоз пич го има същото само че при други условия
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10172
общо взето май иде реч за едно и също нещо ама :roll:


Така е, това е проблем при всички е36 и аз се бях интересувал преди когато го имах този проблем. След смяната на аксиалния лагер и притискателния диск се оправи, след около вече 20 000КМ с този съединител, започва и на мен леко да ми трепери на полу-съединител в градски условия след като съм карал доста време.. :dunno:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2004, 16:46

човека да си смени притискателя и като така и така сваля всичко да си смени и феродовия , а и лагаера също целия комплект е около 220лв


а за вибрациите на полусъединител има две възможни причини едната ако демпферните пружини не са наред я има счупена я си хлопат в леглата , другата причина е от притискателя като позагрее е да измята т-е да не прилепва еднакво въху феродовия диск и от там върху маховика

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Юли 2004, 17:25

ludiagsm, точно и на мен това ми бяха казвали преди, но не можех да го цитирам след смяната на притискателния диск и на аксиалния лагер, проблема изчезва за около 20 000КМ и после пак се появява :P
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook