Климатроник Е34
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Климатроник Е34
Искам да попитам тези , които имат климатроник на Е 34 -ките си - как точно работят тези климатроници ? Имам предвид какъв е режима - постоянно ли работи или от време на време изключва компресора ?



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Трябва да изключва отвреме навреме .. усеща се като караш леко как включва и изключва.. ако не изключва си долей фреон преди да е станало късно 

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
от както я имам таз колица само един единствен път мисе вклю4и тоиа климатроник и то беше зимата като духаше топло и като стана много жега за малко се намали и пак по4на да духа силно а засега само си духа наколкото си го усилиа маи моят термометар сее прецакал нешто 




- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
пълен е до горе батка както си муе реда заштото преди николко дни го напулниха и пак ништо духа само колкото си го усиля



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Идеята на климатроника е да поддържа еднаква температура. И за това има датчик за въздуха в купето. Намира се при врътките за градусите (едни малки процепцета). Вътре има малка турбинка, която се върти постоянно. Можеш да познаеш дали работи по прахоляка, който се събира около отворите. В зависимост от модела на климата може да си само с плавно регулиране на оборотите(като при Василен) или с комбинирано т.е. плавно и фиксирани степени (като при мене). Ако работи само на една степен, значи ти е изгоряло съпротивлението за регулиране на оборотите или просто липсва. С другите врътки за градусите определяш температурата в купето. Т.е. ако си му задал 18 градуса е естествено компресорът да работи постоянно. А при другите температури не можеш да очакваш равномерна във времето работа, защото зависи от много неща. Например, ако се движиш по път с дървета и има места където на голямо разстояние няма такива, а и колата ти е черна, а и пече яко слънце.....
Абе аз кво взех да ви обяснявам като на малки деца
Това са май неща дето си ги знаете.
Абе аз кво взех да ви обяснявам като на малки деца


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
TheBoss написа:Абе аз кво взех да ви обяснявам като на малки децаТова са май неща дето си ги знаете.
що бе !?!? говори си ... не ми пречиш :mha: :mha: :mha: ... даже и аз научих къде е датчика за вътрешната температура


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе имах предвид пътя, дъветата и слънцето бре. Ма ти там в Куба тоя проблем го нямаш. При тебе само слънце 


10X Boss !!!
И при мен е плавно и с фиксирани крайни степени при топло и студено !!! Интересното е , 4е аз го карам на 16 градуса и компресора пак си включва и изключва !? А къде се намира това съпротивление за да видя дали го имам ? Моя климатроник е за Е32 - поне така пише на компютъра за управление на климатроника !!!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Изключва когато температурата в изпарителя падне до определено ниво ,като се вдигне пак включва..На колкото и градуса да го сложиш трябва да изключва от време на време ,нарочно е направено така за да не прегрее евентуално помпата .. Един майстор на климатици ми ги обяснява тез неща.И затова ако нямаш достатъчно фреон температурата на изпарителя не може да падне колкото трябва ,помпата бичи постоянно и се прецаква.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Съпротивлението се намира зад лявата долна кора на централния панел, където се намира кракът на шофьора (в дясно от педалите). На картинката е под номер 5
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
между другото наскоро си почистих филтъра на климата за купето и започна да духа много по-силно и много по-студено




let the BMW be with you
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани