Имам някакъв проблем ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Имам някакъв проблем ..
.. като позагрее съединителя (особено дълго каране градско) започва да тресе при потегляне ,много досадно ..като е студена не го прави.. беше писано някаде във форума за този проблем но не можах да го намеря .. от какво може да е? съединителя не е износен ..
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Нормално е при загрял съединител да трепери, ама колко точно трудно се обяснява с думи
Моят не трепери, дори след 4-5 старта от място с високи обороти, но понякога в трафик го усещам как лееекично вибрира. Нов съединител би трябвало да реши проблема.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Повечето от вас знаят за моите перипетии със съединителя
Това,което става при мен:
1.Съединителят буксуваше и аз си мислех,че е за смяна
2.Когато разглобихме скоростната кутия,се оказа че въобще не е толкова зле
3.Все пак смених феродовия диск и лагера
4....Обаче желания ефект беше постигнат точно за около 15 мин.
След това си отиде на старото положение.
5.Забелязвам следната тенденция:след яко каране съединителя
въобще не иска да зацепи до към 4000 оборота.След това обаче,когато
изстине,вече няма никакъв проблем и си зацепва както трябва.
Това ми се случи и на Събора,и на пистата в Бухово миналата седмица.
Забравих да спомена и за ремонта на 2-те помпи-на педала и на скоросната кутия
Та ако някой знае от какво е,да казва,защото аз почти съм се отказал

Това,което става при мен:
1.Съединителят буксуваше и аз си мислех,че е за смяна
2.Когато разглобихме скоростната кутия,се оказа че въобще не е толкова зле
3.Все пак смених феродовия диск и лагера
4....Обаче желания ефект беше постигнат точно за около 15 мин.
След това си отиде на старото положение.
5.Забелязвам следната тенденция:след яко каране съединителя
въобще не иска да зацепи до към 4000 оборота.След това обаче,когато
изстине,вече няма никакъв проблем и си зацепва както трябва.
Това ми се случи и на Събора,и на пистата в Бухово миналата седмица.
Забравих да спомена и за ремонта на 2-те помпи-на педала и на скоросната кутия

Та ако някой знае от какво е,да казва,защото аз почти съм се отказал

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Вибрациите може да са от лагера или някои от водачите на входящия вал на скоростната кутия. Също може да е текло масло от задното уплътнение на коляновия вал и да е попило във феродовия диск. За 15,000 км много неща стават. Износен феродов диск не е единствената причина.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Ако го беше казал само Алекси .. щях да предположа че фородото от което е изработен неговия съединител .. може да не е качественно и след загряване да не е толкова ефектинвно .. подбен е проблема и със спирачките когато феродото е некачественно и ги загрееш спират да "спират" .. може и тук проблема да е подобен .. но да се получва при всички .. 



R.I.P Landikar
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Ти притискателя сменя ли го или не неразбрах 

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
при мен беше същия проблем, смених аксиалния лагер и притискателния диск и всичко се оправи 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Сменях само аксиалния лагер ,тогава добре огледахме съединителя с майстора ,човека само с това се занимава .. каза още много ще изкара .. както и да е де ,за сега ще си я карам така ,не се усеща много..
Някъде бях чел за този проблем и доколкото си спомням
е някакъв фабричен недостатък при Е36-ците обаче какъв
е точната причина за проблема изобщо не помня
абе свиркайте си...
ето и тоз пич го има същото само че при други условия
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10172
общо взето май иде реч за едно и също нещо ама
е някакъв фабричен недостатък при Е36-ците обаче какъв
е точната причина за проблема изобщо не помня
абе свиркайте си...

ето и тоз пич го има същото само че при други условия
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10172
общо взето май иде реч за едно и също нещо ама

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
naskoksan написа:Някъде бях чел за този проблем и доколкото си спомням
е някакъв фабричен недостатък при Е36-ците обаче какъв
е точната причина за проблема изобщо не помня
абе свиркайте си...
ето и тоз пич го има същото само че при други условия
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=10172
общо взето май иде реч за едно и също нещо ама
Така е, това е проблем при всички е36 и аз се бях интересувал преди когато го имах този проблем. След смяната на аксиалния лагер и притискателния диск се оправи, след около вече 20 000КМ с този съединител, започва и на мен леко да ми трепери на полу-съединител в градски условия след като съм карал доста време..

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
човека да си смени притискателя и като така и така сваля всичко да си смени и феродовия , а и лагаера също целия комплект е около 220лв
а за вибрациите на полусъединител има две възможни причини едната ако демпферните пружини не са наред я има счупена я си хлопат в леглата , другата причина е от притискателя като позагрее е да измята т-е да не прилепва еднакво въху феродовия диск и от там върху маховика
а за вибрациите на полусъединител има две възможни причини едната ако демпферните пружини не са наред я има счупена я си хлопат в леглата , другата причина е от притискателя като позагрее е да измята т-е да не прилепва еднакво въху феродовия диск и от там върху маховика
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ludiagsm, точно и на мен това ми бяха казвали преди, но не можех да го цитирам след смяната на притискателния диск и на аксиалния лагер, проблема изчезва за около 20 000КМ и после пак се появява 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани