протече ГНП-то
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
протече ГНП-то
Колеги най напред се извинявам че пускам тема за която е казано всичко и има доста подобни теми
скоро видях че тече ГНП-то ама не мога да разбера откаде тече и коя беше причината да протече.дали защото давах на колата да гори спирачна течност или си протече защото му дойде времето незнам ама теча вече е факт
прочетох темата в която колегата zcvetiko описва най-подробно как се ремонтира ГНП-то обаче ми кажете за да сменя гарнитурите така ли трябва да разпръсна помпата или може и на място да се сменят
а като го карам така с този теч има ли някяква опасност за ГНП-то или не защото ако няма да го карам така "пък каквото сабя покаже"ходих в BMW и ми казаха че ремонта струва около 500лв. а тук като чета като че ли не е толкова сложно а и някъде във форума видях че гарнитурите струват около 30лв. Моля ви дайте ми някакъв съвет какво да правя








- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Зависи откъде ти тече помпата.
Ако е гарнитурка на капака (най - горе) или плочката (под капака/преди хидравличното бутало) всичко се сменя на място.
Ако имаш теч отдолу някъде - пиши ЛС на Стамбето да ти разясни как да свалиш ГНП-то и къде да гледаш за белезите...
Комплекта гарнитури на БОШ са 20лв и стотинки мисля
Дано да е лесен и малък теч.
Успех
Ако е гарнитурка на капака (най - горе) или плочката (под капака/преди хидравличното бутало) всичко се сменя на място.
Ако имаш теч отдолу някъде - пиши ЛС на Стамбето да ти разясни как да свалиш ГНП-то и къде да гледаш за белезите...
Комплекта гарнитури на БОШ са 20лв и стотинки мисля
Дано да е лесен и малък теч.
Успех
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Това е най - интересният въпрос
Може би си прави алпин дизел
10л нафта + 0.5л. антифриз/спирачна течност 

Може би си прави алпин дизел


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
сега ще ви разкажа за спирачната течност
колата си работеше както трябва докато не и сложих 50л.нафта от един камион,след като минах 30км.двигателя започна силно да тресе и да мени обороти
колата не можеше да върви
ходих вBMW четаха я с компютъра и ми казаха че няма проблем по електрониката и най-вероятно е горивото
ама аз не можех да повярвам че е от горивото имам форд фиеста и и слагам от същата нафта и няма проблем
сетих се обаче че веднъж и фиестата ми направи същия номер защото я карах на олио и тогава един дизелджия ми каза да и пусна да гори спирачна течност
невероятно но форда си заработи както трябва и след това вече не е имало проблем
та за това реших да го пробвам тоя номер и на BMW-то да ви кажа имаше ефект след сато почна да гори спирачната течност колата пастепенно започна да си работи нормално и след около 5минути колата вече си работеше както трябвя
като и закачих обаче горивопроводите и захапа от нафтата в резервоара работата пак си стана същата
тогава разбрах че от нафтата идва проблема
източих резервоара но най-интересното беше когато източих горивния филтър
от него се източи някаква червена гъста течност която имаше мирис на масло
казаха ми че е парафин ама и до сета незнам със сигурност
заредих си гориво от ШЕЛ и вече нямаше проблем с оборотите
ама пък протече помпата
та това е историята на спирачната течно
ст
















- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Еми да Алпин дизел е станала работата
.... стига с шегите
..... брат вече разбра как - сваляш колектора и отвърташ капака и плочката на ГНП-то и сменяш гарнитурите на всичките елементи/пластове на помпата - ако тече отдолу там вече е друга работа.
Успех


..... брат вече разбра как - сваляш колектора и отвърташ капака и плочката на ГНП-то и сменяш гарнитурите на всичките елементи/пластове на помпата - ако тече отдолу там вече е друга работа.
Успех

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
как да я разбера каде течеWenzy написа:Еми да Алпин дизел е станала работата.... стига с шегите
![]()
..... брат вече разбра как - сваляш колектора и отвърташ капака и плочката на ГНП-то и сменяш гарнитурите на всичките елементи/пластове на помпата - ако тече отдолу там вече е друга работа.
Успех






- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колега само нема да се косиш ...щото е късно вече
И аз си патих обаче от добавка радех. Значи нека колата да е студена, няма да я палиш, подсушаваш хубаво помпата и подаваш захранване на бушона на подкачващата помпа (незнам кой е при петицата) и гледаш от къде почва да сълзи! Първо си насочи вниманието към капака и плочката (пластовете дето си ги писал ) а после и към двете капачки от страни на помпата (лява и дясна, тази откъм двигателя е много шибана- огледалце ще ти трябва)...абе ако питаш мен сменявай всички възможни това са : на капака, на плочката, двете капачки, и на соленоида за прекратяване на нафтата. Казвам така защото мисля че тази гняс дето си я сипал е разяла всичката гума дето я има, при мене сега сълзи и от соленоида, защото когато трябваше не го погледнах, хубавото е че това е само на студена помпа, като загрее се оправя.
Сега то има и още няколко гумени гарнитури- нека иван каже колко на брой и дали са заминали всички.
Последно ако нямаш време, инструменти и познания, то намери някой да ти я оправи
Успех



И аз си патих обаче от добавка радех. Значи нека колата да е студена, няма да я палиш, подсушаваш хубаво помпата и подаваш захранване на бушона на подкачващата помпа (незнам кой е при петицата) и гледаш от къде почва да сълзи! Първо си насочи вниманието към капака и плочката (пластовете дето си ги писал ) а после и към двете капачки от страни на помпата (лява и дясна, тази откъм двигателя е много шибана- огледалце ще ти трябва)...абе ако питаш мен сменявай всички възможни това са : на капака, на плочката, двете капачки, и на соленоида за прекратяване на нафтата. Казвам така защото мисля че тази гняс дето си я сипал е разяла всичката гума дето я има, при мене сега сълзи и от соленоида, защото когато трябваше не го погледнах, хубавото е че това е само на студена помпа, като загрее се оправя.
Сега то има и още няколко гумени гарнитури- нека иван каже колко на брой и дали са заминали всички.
Последно ако нямаш време, инструменти и познания, то намери някой да ти я оправи

Успех
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигне
без да гледам и да гадая откаде тече
иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта
на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа 




- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колега ти нали щеше да се обадиш като дойдешivan. написа:Купи си гарнитуруте и инветираи малко нафта за да доидеш до петри4,ще ги сменим,обади си преди да тръгнеш,само да не съм на работа





- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
kumo82 написа:ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигнебез да гледам и да гадая откаде тече
иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта
на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа
Номера по бош е 2 467 010 003 (за целият комплект гарнитури...даже в пликчето има и някои които не ти трябват).
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
благодаря колега днес ходих до бош обаче беше затворено ще запиша номера и в понеделник ще видим какво ще излезеpit55 написа:kumo82 написа:ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигнебез да гледам и да гадая откаде тече
иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта
на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа
Номера по бош е 2 467 010 003 (за целият комплект гарнитури...даже в пликчето има и някои които не ти трябват).

67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани