BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си
Модератор: Общи модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:Добре, ако съм разбрал правилно де ....предлагам моята е21 срещу твоята М3, караме с някаква скорост и даваме газ. Така ще видим в каква степен пречи лагаSharo написа:съгласен
но както казах око на види ръка да пипне ...Просто предлагам, ей така за проба.
не бре идеята ми беше аз да го усетя ... та ако ми имаш доверие бих я тествал на събора примерно ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрах Rolling Eyes Що не погледнеш някоя графика колко "дълго" "отдава" 135и, и от колко оборота? Кой от атмосверните двигатели дето си карал отдава "по-дълго" Rolling Eyes Другите глупости също нямаше нужда да ги пишеш
Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд



TOM написа:С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?
. С пикчета и спадчета са хоум мейд кривите/правите. Заводските нямат пикчета и спадчетаOPASNO LUD написа:Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд![]()

Браво, и какво от това...вече повече ли ги разбираш кривитеOPASNO LUD написа: Мда ама някои сме посещавали и дино

Ми да много е хубаво, особенно ако пика продължава до към 5000+ оборотаOPASNO LUD написа:Викаш много е хубаво да имаш пик на въртящия момент на 2000 оборота.

Защо да са скромни, да не имаш предвид че лъжат и казват по-малко конеOPASNO LUD написа:Oсвен това 35 бензина-прави същите коне на колелата като е46 М3-тоест тия 306 коня са леко скромни(и други германски турбо мотори са така).Та затова е хвалено двигателчето

е21 345 0-402м 12.18


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Не се карайте бе колеги
Има елегантно решение удовлетворяващо и феновете на атмосферните и феновете на буста. EATON
Не желая да карам автомобил с изкуствен интелект и собствено мнение така,че новите са ми през оная работа.
TOM сърдечни поздрави

Има елегантно решение удовлетворяващо и феновете на атмосферните и феновете на буста. EATON

Не желая да карам автомобил с изкуствен интелект и собствено мнение така,че новите са ми през оная работа.
TOM сърдечни поздрави

OPASNO LUD написа:Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрах Rolling Eyes Що не погледнеш някоя графика колко "дълго" "отдава" 135и, и от колко оборота? Кой от атмосверните двигатели дето си карал отдава "по-дълго" Rolling Eyes Другите глупости също нямаше нужда да ги пишеш
Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд.Мда ама някои сме посещавали и дино
Викаш много е хубаво да имаш пик на въртящия момент на 2000 оборота
.Oсвен това 35 бензина-прави същите коне на колелата като е46 М3-тоест тия 306 коня са леко скромни(и други германски турбо мотори са така).Та затова е хвалено двигателчето
На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Pavlinius написа:На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека, при положение, че ти трябва по-голям двигател ? Не ми давай примери с двигатели дето въртят на 9-10К оборота, а нормални такива - на 6-7К оборота.
По темата - тук става дума за това че БМВ обмисля намаляване обемите
на двигателите монтирани в М серията и тук стартира полемиката с турбо
апликациите. Та един М-ков двигател е доста олекотен с идеята да
развърта по бързо (оставам на страна и по-високите обороти), та да
отговоря на въпроса ти - почти е сигурно, че агрегат с аналогични коне
излязъл от завода, ще е по-тежък, да не говорим за окомплектовката -
интеркулер, турбо (или повече от едно), гейт, тръби и там разните ми
други джаджи.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
rosen.kolarov написа:Pavlinius написа:На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека, при положение, че ти трябва по-голям двигател ? Не ми давай примери с двигатели дето въртят на 9-10К оборота, а нормални такива - на 6-7К оборота.
По темата - тук става дума за това че БМВ обмисля намаляване обемите
на двигателите монтирани в М серията и тук стартира полемиката с турбо
апликациите. Та един М-ков двигател е доста олекотен с идеята да
развърта по бързо (оставам на страна и по-високите обороти), та да
отговоря на въпроса ти - почти е сигурно, че агрегат с аналогични коне
излязъл от завода, ще е по-тежък, да не говорим за окомплектовката -
интеркулер, турбо (или повече от едно), гейт, тръби и там разните ми
други джаджи.
Да , ще е по-лек автомобила , но пък огромната разлика във въртящия момент компенсира по-голямата със 100 кг , маса.Вижда ми се неизбежно всички коли да минат на турбо . Рано или късно това ще стане , но пък не трябва да забравяме , че суперкарите и екзотиките са предимна атмосферки - всички ферарита през последните 30 години(без Ф40),поршетата без Турбо то , Ламборгинита,Пагани и тн. Та си мисля че може би предимно масовите коли ще минат на турбо а спортните , като Мките ще си ги оставят за ФЪН каране и цвичене със 8-9000 оборота...
Дизелите , например вече са 95% със турбо,защо и бензинките да не минат.
ivan1979g написа:TOM написа:С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?
Колега ТОМ, ако можеш, обясни нещата за който питам.
Аз разбира се, мога само да предполагам защо не го правят повече коне още от завода. Предполагам че причината е същата както при Субару, Мицубиши и др. такива които излизат с определен брой коне и след това само със софтуерна намеса качват едни 30-40% коне отгоре. Ти сам си отговорил на въпроса си.... вредни емисии, разход, живот на двигателя, на трансмисията, ДАНЪЦИ (то да не е като в БГivan1979g написа:Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?
Колега ТОМ, ако можеш, обясни нещата за който питам.



е21 345 0-402м 12.18


- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
те V8 може и да го махнат, но м5(последната) и м6 сa с V10, така че м3каа може и на нея да и турат такъв --- пък нека да няма V8



Тъй като темата е за "М" моделите на БМВ, за да не отварям друга тема ще пиша неприятната новина тук:
"Според колегите от BimmerFile версия "М" на обновеният SUV модел на БМВ няма да има.
В момента най-големият двигател за Х5 е 4.8i с 350к.с. Това, което виждате на снимката горе е всъщност тунингована версия на същия двигател на Х5 4.8i, но вече форсиран с двойно турбо и мощност над 400к.с.
Това е същият двигател, който ще видим и в Х6 xDrive50i.
За тези от вас, които завитсливо поглеждат към Каиена на съседа, който има 500к.с. и спринтира за 4.9 секунди, не се тревожете. Според информация на БМВ Х6 с въпросния двигател прави това упражнение за 5.3 секунди, а форсираният Х5 ще бие Порше по този показател."
Източник: Auto-novini.com
"Според колегите от BimmerFile версия "М" на обновеният SUV модел на БМВ няма да има.
В момента най-големият двигател за Х5 е 4.8i с 350к.с. Това, което виждате на снимката горе е всъщност тунингована версия на същия двигател на Х5 4.8i, но вече форсиран с двойно турбо и мощност над 400к.с.
Това е същият двигател, който ще видим и в Х6 xDrive50i.
За тези от вас, които завитсливо поглеждат към Каиена на съседа, който има 500к.с. и спринтира за 4.9 секунди, не се тревожете. Според информация на БМВ Х6 с въпросния двигател прави това упражнение за 5.3 секунди, а форсираният Х5 ще бие Порше по този показател."
Източник: Auto-novini.com
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
thaaht написа:Тъй като темата е за "М" моделите на БМВ, за да не отварям друга тема ще пиша неприятната новина тук:
"Според колегите от BimmerFile версия "М" на обновеният SUV модел на БМВ няма да има.
В момента най-големият двигател за Х5 е 4.8i с 350к.с. Това, което виждате на снимката горе е всъщност тунингована версия на същия двигател на Х5 4.8i, но вече форсиран с двойно турбо и мощност над 400к.с.
Това е същият двигател, който ще видим и в Х6 xDrive50i.
За тези от вас, които завитсливо поглеждат към Каиена на съседа, който има 500к.с. и спринтира за 4.9 секунди, не се тревожете. Според информация на БМВ Х6 с въпросния двигател прави това упражнение за 5.3 секунди, а форсираният Х5 ще бие Порше по този показател."
А след 100 . То динамика не е само 0-100 км/ч , и 100 коня повече на поршето , едвали ще се компенсорат.По-скоро цената на Х6 50и , може би ще бъде равна със тази на Кайен С и тогава вече![]()
![]()
Източник: Auto-novini.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани