Шум под шофьорската седалка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Шум под шофьорската седалка
Проблема е следния,
снощи както със 160 км/ч натискам стигам 190 км/ч и след това започва да глъхне колата все едно няма гориво. Спирам на бензиностанцията за кафе, давам контакт да запаля и започва да бръмчи нещо под шофьорската седалка. Възможно ли е да е помпата или горивен филтер или нещо друго?
Благодаря!
снощи както със 160 км/ч натискам стигам 190 км/ч и след това започва да глъхне колата все едно няма гориво. Спирам на бензиностанцията за кафе, давам контакт да запаля и започва да бръмчи нещо под шофьорската седалка. Възможно ли е да е помпата или горивен филтер или нещо друго?
Благодаря!
- karo_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: e46
Ми да взема и аз да попитам
И при мен глъхне така некой път след 3000 некой пат след 4000 оборота, но няма шум под седалката. Сигурно ли е, че е от междинната помпа, или може да е от тази в резервоара???

И при мен глъхне така некой път след 3000 некой пат след 4000 оборота, но няма шум под седалката. Сигурно ли е, че е от междинната помпа, или може да е от тази в резервоара???
Колеги малко пояснение. Първи симптоми на въпросната помпа:
1. Леко почти незабележимо придърпване на високи оборорти над 3000
2.Бучене под седалката на шофьора
3.Придърпване над 2500-3000 оборота осезаемо, просто не качва повече обороти.
4.Не пали всеки път.
5.Пали тръгваш и оставаш на пътя .
Може и други симптоми да има но това са основните.
Лечението е диагностика (излиза грешка от типа недостатъчно налагяне в .............) и нова помпа . Чистене на грешката!!!! Дано съм бил полезен.
Предлагам модераторите да качат темата за помпата в детски болести!
Май много им станаха на E39 детските болести а?
1. Леко почти незабележимо придърпване на високи оборорти над 3000
2.Бучене под седалката на шофьора
3.Придърпване над 2500-3000 оборота осезаемо, просто не качва повече обороти.
4.Не пали всеки път.
5.Пали тръгваш и оставаш на пътя .
Може и други симптоми да има но това са основните.
Лечението е диагностика (излиза грешка от типа недостатъчно налагяне в .............) и нова помпа . Чистене на грешката!!!! Дано съм бил полезен.
Предлагам модераторите да качат темата за помпата в детски болести!
Май много им станаха на E39 детските болести а?

Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Това не е детска болест колега, а край на жизнения цикъл на частта, в случая е помпата.
Както добре знаете, БМВ са проектирани за живот от 300'000 км. Сами си правете изводите,
дали колата ви е на 150'000км, след като сте вече за смяна на помпата!
Както добре знаете, БМВ са проектирани за живот от 300'000 км. Сами си правете изводите,
дали колата ви е на 150'000км, след като сте вече за смяна на помпата!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
cha4o1983 написа:благодаря на всички за отговорите но ако може и някакви цени да ми кажете ако някои е сменя тази част,откаде е наи добре да я закупя,ще ви бъда благодарен. Лек ден на всички
Купуваш я от Дару,Мкар ,Камор ,Бова и т.н защото дават 2 години гаранция. Цена според зависи от 450-720 лева с монтажа и диагностика.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- ares777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 30.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E73 2008 3.5i , E39 2002 530d
Шум под седалката и епожела да запали (1път до сега
)
А възможно ли е и разхода на гориво да се покачи от този проблем с въпросната помпа или?

А възможно ли е и разхода на гориво да се покачи от този проблем с въпросната помпа или?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Разбира се колега, храненето на двигателя не е както е проектирано, оттам и нарушеното горигоподаване и неравномерната и неикономична работа на мотора!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- karo_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: e46
cha4o1983 написа:а как мога да я сваля защото не съм от софия, а ме претеснява да не тръгна и да се разва ли по пътя някаде и става сложно вече
Колега много е лесно:
1. Трябва ти канал
2. Сваляш кората под шофьорското място
3. От долу се вижда аспухчето на печката, тръбички и помпата(тя представлява един цилиндър с кабел и по една тръбичка от двете страни)
4. Отвиваш скобата която държи помпата за купето(1 болт), след това вадиш маркучите от двете страни на помпата и откопчаваш буксата.
5. Това е!
Не знам как ти се струва , но наистина е много лесно, на мен ми отне 15 минути. Надявам се да съм бил полезен. УСПЕХ!!!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани