Шум под шофьорската седалка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Шум под шофьорската седалка

Мнение от cha4o1983 » 28 Мар 2008, 12:29

Проблема е следния,
снощи както със 160 км/ч натискам стигам 190 км/ч и след това започва да глъхне колата все едно няма гориво. Спирам на бензиностанцията за кафе, давам контакт да запаля и започва да бръмчи нещо под шофьорската седалка. Възможно ли е да е помпата или горивен филтер или нещо друго?
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 28 Мар 2008, 12:30

Горивния филтър нали е под капака на тия 525Д. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 28 Мар 2008, 13:52

Колега отивай да сменяш междинната подкачваща помпа която е точно под седалката ти , за да не останеш на пътя!!!
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 29 Мар 2008, 23:45

Ми да взема и аз да попитам :)

И при мен глъхне така некой път след 3000 некой пат след 4000 оборота, но няма шум под седалката. Сигурно ли е, че е от междинната помпа, или може да е от тази в резервоара???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 30 Мар 2008, 0:37

Колеги малко пояснение. Първи симптоми на въпросната помпа:
1. Леко почти незабележимо придърпване на високи оборорти над 3000
2.Бучене под седалката на шофьора
3.Придърпване над 2500-3000 оборота осезаемо, просто не качва повече обороти.
4.Не пали всеки път.
5.Пали тръгваш и оставаш на пътя .
Може и други симптоми да има но това са основните.
Лечението е диагностика (излиза грешка от типа недостатъчно налагяне в .............) и нова помпа . Чистене на грешката!!!! Дано съм бил полезен.
Предлагам модераторите да качат темата за помпата в детски болести!
Май много им станаха на E39 детските болести а? :mhihi:
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 30 Мар 2008, 4:07

Това не е детска болест колега, а край на жизнения цикъл на частта, в случая е помпата.
Както добре знаете, БМВ са проектирани за живот от 300'000 км. Сами си правете изводите,
дали колата ви е на 150'000км, след като сте вече за смяна на помпата!
8)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 30 Мар 2008, 4:08

Иначе диагнозата е 100% междинна помпа! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 30 Мар 2008, 12:07

Благодаря на всички за отговорите, но ако може и някакви цени да ми кажете, ако някой е сменя тази част, откаде е най-добре да я закупя, ще ви бъда благодарен. Лек ден на всички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 30 Мар 2008, 12:09

cha4o1983 написа:благодаря на всички за отговорите но ако може и някакви цени да ми кажете ако някои е сменя тази част,откаде е наи добре да я закупя,ще ви бъда благодарен. Лек ден на всички

Купуваш я от Дару,Мкар ,Камор ,Бова и т.н защото дават 2 години гаранция. Цена според зависи от 450-720 лева с монтажа и диагностика.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2008
Пол: Мъж
Кара: E73 2008 3.5i , E39 2002 530d

Мнение от ares777 » 31 Мар 2008, 18:55

Шум под седалката и епожела да запали (1път до сега :winky: )
А възможно ли е и разхода на гориво да се покачи от този проблем с въпросната помпа или?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 31 Мар 2008, 23:30

Разбира се колега, храненето на двигателя не е както е проектирано, оттам и нарушеното горигоподаване и неравномерната и неикономична работа на мотора!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 01 Апр 2008, 3:13

Днес питах във вари за цената и ми казаха 452лв. а в камор 554 лв. Та въпроса ми е въвъ вари 4астите оригинални ли са или да си я смея в камор защото това са си 100 лв. разлика не са малко

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Апр 2008, 3:45

В Камор и Дару имаш 2 години гаранция, ако закупиш и мотираш при тях!
Сам си прецени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 02 Апр 2008, 15:38

А как мога да я сваля, защото не съм от София, а ме претеснява да не тръгна и да се развали по пътя някаде и става сложно вече?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 03 Апр 2008, 22:34

cha4o1983 написа:а как мога да я сваля защото не съм от софия, а ме претеснява да не тръгна и да се разва ли по пътя някаде и става сложно вече


Колега много е лесно:
1. Трябва ти канал
2. Сваляш кората под шофьорското място
3. От долу се вижда аспухчето на печката, тръбички и помпата(тя представлява един цилиндър с кабел и по една тръбичка от двете страни)
4. Отвиваш скобата която държи помпата за купето(1 болт), след това вадиш маркучите от двете страни на помпата и откопчаваш буксата.
5. Това е!
Не знам как ти се струва , но наистина е много лесно, на мен ми отне 15 минути. Надявам се да съм бил полезен. УСПЕХ!!!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook