BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 03 Апр 2008, 0:18

TOM написа:
Sharo написа:съгласен
но както казах око на види ръка да пипне ... ;)
Добре, ако съм разбрал правилно де ....предлагам моята е21 срещу твоята М3, караме с някаква скорост и даваме газ. Така ще видим в каква степен пречи лага :!: Просто предлагам, ей така за проба.

не бре идеята ми беше аз да го усетя ... та ако ми имаш доверие бих я тествал на събора примерно ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 03 Апр 2008, 0:46

Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрах Rolling Eyes Що не погледнеш някоя графика колко "дълго" "отдава" 135и, и от колко оборота? Кой от атмосверните двигатели дето си карал отдава "по-дълго" Rolling Eyes Другите глупости също нямаше нужда да ги пишеш

Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд :mhihi: .Мда ама някои сме посещавали и дино :mhihi: Викаш много е хубаво да имаш пик на въртящия момент на 2000 оборота :mhihi:.Oсвен това 35 бензина-прави същите коне на колелата като е46 М3-тоест тия 306 коня са леко скромни(и други германски турбо мотори са така).Та затова е хвалено двигателчето

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 03 Апр 2008, 1:54

TOM написа:
Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.

Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Апр 2008, 8:59

Sharo написа:не бре идеята ми беше аз да го усетя ... та ако ми имаш доверие бих я тествал на събора примерно ...
На събора няма да ходи, ама ако идваш на състезанието в Сливен, ще тия дам ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Апр 2008, 9:11

OPASNO LUD написа:Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд :mhihi:
. С пикчета и спадчета са хоум мейд кривите/правите. Заводските нямат пикчета и спадчета ;)
OPASNO LUD написа: Мда ама някои сме посещавали и дино :mhihi:
Браво, и какво от това...вече повече ли ги разбираш кривите :roll:
OPASNO LUD написа:Викаш много е хубаво да имаш пик на въртящия момент на 2000 оборота :mhihi:.
Ми да много е хубаво, особенно ако пика продължава до към 5000+ оборота ;)
OPASNO LUD написа:Oсвен това 35 бензина-прави същите коне на колелата като е46 М3-тоест тия 306 коня са леко скромни(и други германски турбо мотори са така).Та затова е хвалено двигателчето
Защо да са скромни, да не имаш предвид че лъжат и казват по-малко коне :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 03 Апр 2008, 9:34

Не се карайте бе колеги :D
Има елегантно решение удовлетворяващо и феновете на атмосферните и феновете на буста. EATON :bowdown:
Не желая да карам автомобил с изкуствен интелект и собствено мнение така,че новите са ми през оная работа.
TOM сърдечни поздрави :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 03 Апр 2008, 11:22

евала темата тръгна в правилната посока,благодаря за съдействието :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Апр 2008, 14:19

OPASNO LUD написа:
Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрах Rolling Eyes Що не погледнеш някоя графика колко "дълго" "отдава" 135и, и от колко оборота? Кой от атмосверните двигатели дето си карал отдава "по-дълго" Rolling Eyes Другите глупости също нямаше нужда да ги пишеш

Викаш тя кривата си е такава и в реалния свят,няма некви пикчета и спадчета,а само холд :mhihi: .Мда ама някои сме посещавали и дино :mhihi: Викаш много е хубаво да имаш пик на въртящия момент на 2000 оборота :mhihi:.Oсвен това 35 бензина-прави същите коне на колелата като е46 М3-тоест тия 306 коня са леко скромни(и други германски турбо мотори са така).Та затова е хвалено двигателчето



На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека :), при положение, че ти трябва по-голям двигател ? Не ми давай примери с двигатели дето въртят на 9-10К оборота, а нормални такива - на 6-7К оборота.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 03 Апр 2008, 15:08

Pavlinius написа:На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека :), при положение, че ти трябва по-голям двигател ? Не ми давай примери с двигатели дето въртят на 9-10К оборота, а нормални такива - на 6-7К оборота.

По темата - тук става дума за това че БМВ обмисля намаляване обемите
на двигателите монтирани в М серията и тук стартира полемиката с турбо
апликациите. Та един М-ков двигател е доста олекотен с идеята да
развърта по бързо (оставам на страна и по-високите обороти), та да
отговоря на въпроса ти - почти е сигурно, че агрегат с аналогични коне
излязъл от завода, ще е по-тежък, да не говорим за окомплектовката -
интеркулер, турбо (или повече от едно), гейт, тръби и там разните ми
други джаджи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 03 Апр 2008, 17:08

rosen.kolarov написа:
Pavlinius написа:На мен ми стана интересно как една атмосферна конфигурация със същите коне е по-лека :), при положение, че ти трябва по-голям двигател ? Не ми давай примери с двигатели дето въртят на 9-10К оборота, а нормални такива - на 6-7К оборота.

По темата - тук става дума за това че БМВ обмисля намаляване обемите
на двигателите монтирани в М серията и тук стартира полемиката с турбо
апликациите. Та един М-ков двигател е доста олекотен с идеята да
развърта по бързо (оставам на страна и по-високите обороти), та да
отговоря на въпроса ти - почти е сигурно, че агрегат с аналогични коне
излязъл от завода, ще е по-тежък, да не говорим за окомплектовката -
интеркулер, турбо (или повече от едно), гейт, тръби и там разните ми
други джаджи.

Да , ще е по-лек автомобила , но пък огромната разлика във въртящия момент компенсира по-голямата със 100 кг , маса.Вижда ми се неизбежно всички коли да минат на турбо . Рано или късно това ще стане , но пък не трябва да забравяме , че суперкарите и екзотиките са предимна атмосферки - всички ферарита през последните 30 години(без Ф40),поршетата без Турбо то , Ламборгинита,Пагани и тн. Та си мисля че може би предимно масовите коли ще минат на турбо а спортните , като Мките ще си ги оставят за ФЪН каране и цвичене със 8-9000 оборота...
Дизелите , например вече са 95% със турбо,защо и бензинките да не минат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 04 Апр 2008, 2:12

ivan1979g написа:
TOM написа:
Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.

Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?

Колега ТОМ, ако можеш, обясни нещата за който питам.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Апр 2008, 9:15

ivan1979g написа:Дай повече инфо за това. Какво ги кара да не я направят тая промяна още в завода? Аз си мисля за вредни емисий, разход, живот на двигателя и т.н. Това ли е? Или просто са си оставили мегдан за по-нататък?
Колега ТОМ, ако можеш, обясни нещата за който питам.
Аз разбира се, мога само да предполагам защо не го правят повече коне още от завода. Предполагам че причината е същата както при Субару, Мицубиши и др. такива които излизат с определен брой коне и след това само със софтуерна намеса качват едни 30-40% коне отгоре. Ти сам си отговорил на въпроса си.... вредни емисии, разход, живот на двигателя, на трансмисията, ДАНЪЦИ (то да не е като в БГ :mhihi:) , цена :!: Сигурно има още, но на-важните май ги описахме :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 04 Апр 2008, 16:22

те V8 може и да го махнат, но м5(последната) и м6 сa с V10, така че м3каа може и на нея да и турат такъв --- пък нека да няма V8 :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 28.03.2008

Мнение от thaaht » 15 Апр 2008, 3:38

Тъй като темата е за "М" моделите на БМВ, за да не отварям друга тема ще пиша неприятната новина тук:

"Според колегите от BimmerFile версия "М" на обновеният SUV модел на БМВ няма да има.

В момента най-големият двигател за Х5 е 4.8i с 350к.с. Това, което виждате на снимката горе е всъщност тунингована версия на същия двигател на Х5 4.8i, но вече форсиран с двойно турбо и мощност над 400к.с.

Това е същият двигател, който ще видим и в Х6 xDrive50i.

За тези от вас, които завитсливо поглеждат към Каиена на съседа, който има 500к.с. и спринтира за 4.9 секунди, не се тревожете. Според информация на БМВ Х6 с въпросния двигател прави това упражнение за 5.3 секунди, а форсираният Х5 ще бие Порше по този показател."

Източник: Auto-novini.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 16 Апр 2008, 22:38

thaaht написа:Тъй като темата е за "М" моделите на БМВ, за да не отварям друга тема ще пиша неприятната новина тук:

"Според колегите от BimmerFile версия "М" на обновеният SUV модел на БМВ няма да има.

В момента най-големият двигател за Х5 е 4.8i с 350к.с. Това, което виждате на снимката горе е всъщност тунингована версия на същия двигател на Х5 4.8i, но вече форсиран с двойно турбо и мощност над 400к.с.

Това е същият двигател, който ще видим и в Х6 xDrive50i.

За тези от вас, които завитсливо поглеждат към Каиена на съседа, който има 500к.с. и спринтира за 4.9 секунди, не се тревожете. Според информация на БМВ Х6 с въпросния двигател прави това упражнение за 5.3 секунди, а форсираният Х5 ще бие Порше по този показател."
А след 100 . То динамика не е само 0-100 км/ч , и 100 коня повече на поршето , едвали ще се компенсорат.По-скоро цената на Х6 50и , може би ще бъде равна със тази на Кайен С и тогава вече :twisted: :twisted:

Източник: Auto-novini.com

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook