2-рата генерация на водородната 7-ца
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
2-рата генерация на водородната 7-ца
Манията покрай екологията яко е разтресла и БМВ. Това обаче, което правят в Мюнхен едва ли го може някой друг.
Цитат: "...“двигателят на колата ще прочиства въздуха” и как “тестовете на Водородната 7-ца с V12 двигател показват по-ниски вредни емисии за изгорелите газове, от емисиите съдържащи се във въздуха влизащ в двигателя”..."
http://auto-novini.com/index.php?option ... &Itemid=62
Цитат: "...“двигателят на колата ще прочиства въздуха” и как “тестовете на Водородната 7-ца с V12 двигател показват по-ниски вредни емисии за изгорелите газове, от емисиите съдържащи се във въздуха влизащ в двигателя”..."
http://auto-novini.com/index.php?option ... &Itemid=62
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Не знам защо някой хора си мислят , че като нямалят вредните емисии на колите със 20% ще спасят света ???? Ясно е че пушеците от колите са не повече от 20% от всички замърсители - ами индустрията,ами авиацията - там се бълва в пъти повече СО2 . Пък и се говори за тоя СО2 супер много , а никой не споменава азотните оксиди на които дизелите са ЦАРЕ.
Изобщо що не вземе да спрат ТЕЦ Марица и така да намалят замърсяването на европа със 20 %
ТЕЦов като нашия които работят на лигнитни лайна , само бълват огромни количества отровни газове и си работят в разрес със екологичните норми . Известно е че в БГ индустрията си плаща символичните глоби и си нарушава законите от години.Не занм за другите д-ви от источна Европа , ИЗОБЩО КАТО СЕ ЗАГОВОРИ ЗА ЕКОЛОГИЯ ВСЕКИ СМЯТА СО2 ЕМИСИИТЕ НА КОЛИТЕ - някой да вземе и да погледне главните замърсители .
Изобщо що не вземе да спрат ТЕЦ Марица и така да намалят замърсяването на европа със 20 %

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Тук според мен става въпрос най-вече на търсене на алтернативно гориво. Нефтът е изключително важна суровина за да го горим така храбро. След 50 години няма да го има и тогава проблемите ще станат сериозни. Една проста пластмаса няма да може да произведем.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
acho.rs написа:Не знам защо някой хора си мислят , че като нямалят вредните емисии на колите със 20% ще спасят света ???? Ясно е че пушеците от колите са не повече от 20% от всички замърсители - ами индустрията,ами авиацията - там се бълва в пъти повече СО2 . Пък и се говори за тоя СО2 супер много , а никой не споменава азотните оксиди на които дизелите са ЦАРЕ.
Изобщо що не вземе да спрат ТЕЦ Марица и така да намалят замърсяването на европа със 20 %ТЕЦов като нашия които работят на лигнитни лайна , само бълват огромни количества отровни газове и си работят в разрес със екологичните норми . Известно е че в БГ индустрията си плаща символичните глоби и си нарушава законите от години.Не занм за другите д-ви от иЗточна Европа , ИЗОБЩО КАТО СЕ ЗАГОВОРИ ЗА ЕКОЛОГИЯ ВСЕКИ СМЯТА СО2 ЕМИСИИТЕ НА КОЛИТЕ - някой да вземе и да погледне главните замърсители .
Що говориш глупости....


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
SaSo написа:acho.rs написа:Не знам защо някой хора си мислят , че като нямалят вредните емисии на колите със 20% ще спасят света ???? Ясно е че пушеците от колите са не повече от 20% от всички замърсители - ами индустрията,ами авиацията - там се бълва в пъти повече СО2 . Пък и се говори за тоя СО2 супер много , а никой не споменава азотните оксиди на които дизелите са ЦАРЕ.
Изобщо що не вземе да спрат ТЕЦ Марица и така да намалят замърсяването на европа със 20 %ТЕЦов като нашия които работят на лигнитни лайна , само бълват огромни количества отровни газове и си работят в разрес със екологичните норми . Известно е че в БГ индустрията си плаща символичните глоби и си нарушава законите от години.Не занм за другите д-ви от иЗточна Европа , ИЗОБЩО КАТО СЕ ЗАГОВОРИ ЗА ЕКОЛОГИЯ ВСЕКИ СМЯТА СО2 ЕМИСИИТЕ НА КОЛИТЕ - някой да вземе и да погледне главните замърсители .
Това за за затварянето на Марица , го казах на шега , естествено.Но за процента замърсяване ,не са глупости - главния замърсител е индустрията и във източна европа , със особено голям превез над автомобилите.
Що говориш глупости....![]()
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
SaSo написа:acho.rs написа:Не знам защо някой хора си мислят , че като нямалят вредните емисии на колите със 20% ще спасят света ???? Ясно е че пушеците от колите са не повече от 20% от всички замърсители - ами индустрията,ами авиацията - там се бълва в пъти повече СО2 . Пък и се говори за тоя СО2 супер много , а никой не споменава азотните оксиди на които дизелите са ЦАРЕ.
Изобщо що не вземе да спрат ТЕЦ Марица и така да намалят замърсяването на европа със 20 %ТЕЦов като нашия които работят на лигнитни лайна , само бълват огромни количества отровни газове и си работят в разрес със екологичните норми . Известно е че в БГ индустрията си плаща символичните глоби и си нарушава законите от години.Не занм за другите д-ви от иЗточна Европа , ИЗОБЩО КАТО СЕ ЗАГОВОРИ ЗА ЕКОЛОГИЯ ВСЕКИ СМЯТА СО2 ЕМИСИИТЕ НА КОЛИТЕ - някой да вземе и да погледне главните замърсители .
Това за за затварянето на Марица , го казах на шега , естествено.Но за процента замърсяване ,не са глупости - главния замърсител е индустрията и във източна европа , със особено голям превез над автомобилите.
А за водородната седмица - по-голяма глупост от еко автомобил V12 6.0 л - НЯМА . Във един брой на АМС много подробно бяха разгледани еко горивата и автомобилите задвижвани от водород - ами разходие на седмицата бях около 4-5 пъти по-високи (4-5 пъти повече от суперскъпия водород) във сравнение със другите еко автомобилчета.Та със тая седмица , правят нещо като изгъзяците на Мерцедес

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
acho.rs написа:......
Абсолютно съм съгласен, а и според мен посоката в която вървят BMW с еко автомобилите на Н2 е много грешна. Да гориш водорода като нормално гориво в цилиндри и то 12 на брой - не се сещам за по-безсмислено разхищение. Гледах по тоя BMW & Mini канал за тая 7ца и за мен истината е че такъв тип водороден автомобил няма бъдеще. Има горивни клетки, електромобили и все по-добри батерии. Мисля че до 5 години ако претърпят още малко еволюция батериите - в което не се съмнявам е твърде вероятно такива експерименти като горенето на водород в цилиндри да изглеждат както започват да изглеждат плазмените екрани на фона на LCD.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Колегата АЧО имах впредвид че Марица Изток 2 примерно е най-модерния ТЕЦ в цяла източна Европа... Пречиствателните филтри са около 6 на брой в комин...Стойностите на замърсяване са толкова занижени че няма до къде повече... Другото е че там се знае че се горят въглища ( лигнитни ) с високо съдържание на сяра и именно за това се следят строго нормите... Плащат се глоби за замърсяване наистина и не за нещо другото а защото трябва тия пари да отидат в нечий джоб... А замърсяването на Зарата беше от Ракетките СС-23 които унищожаваха на полигона Змеево... Както и да е...Всичко това което ти го казвам не са голи приказки а го знам от преки наблюдения...
А това водородно БМВ няма какво да коментирвам, щото според мене това няма да се наложи... Преди всичко заради скъпото производство на двигателя и на съда за съхранение....
А това водородно БМВ няма какво да коментирвам, щото според мене това няма да се наложи... Преди всичко заради скъпото производство на двигателя и на съда за съхранение....
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Трябва емисийте на вредни газове да спадат до минимум ,защото всички виждаме колко зле става положението.Замърсяването е до известна степен и от автомобилите,сега няма защо да се убеждаваме ,че това не е така ...
те от години работят върху водорода като гориво и знам за една бензиностанция с водородна колонка в Германия,някъде из пресата бях чел ,че нямало повече ... Аз си мисля обаче ,че толкова години и средства вложени в тази насока няма нищо случайно
Георги Пенчев
те от години работят върху водорода като гориво и знам за една бензиностанция с водородна колонка в Германия,някъде из пресата бях чел ,че нямало повече ... Аз си мисля обаче ,че толкова години и средства вложени в тази насока няма нищо случайно

Георги Пенчев
- MakMakoB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 12.09.2006
- Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
- Кара: 325ci много синя
Това, че нямало да има нефт след 50 години, малко вятър работа...Ще има, но на доста по-висока цена. 

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
vitamincpp написа:acho.rs написа:......
Абсолютно съм съгласен, а и според мен посоката в която вървят BMW с еко автомобилите на Н2 е много грешна. Да гориш водорода като нормално гориво в цилиндри и то 12 на брой - не се сещам за по-безсмислено разхищение. Гледах по тоя BMW & Mini канал за тая 7ца и за мен истината е че такъв тип водороден автомобил няма бъдеще. Има горивни клетки, електромобили и все по-добри батерии. Мисля че до 5 години ако претърпят още малко еволюция батериите - в което не се съмнявам е твърде вероятно такива експерименти като горенето на водород в цилиндри да изглеждат както започват да изглеждат плазмените екрани на фона на LCD.
Освен ако не ударят технологична граница в развитието си. И тогава горенето на водород в цилиндри ще изглежда като една доста примамлива алтернатива.
И би ли ми обяснил защо горенето на водород е "безсмислено разхищение"?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
при наличието на ТОЛКОВА МНОГО ВОДОРОД кое м уе разхищението
цитат от уикито "Водородът е най-често срещаният химичен елемент във Вселената, съставлява 73-75% от нея и 10-тият по разпространяемост на Земята."
или тук: http://altenergy.nat.bg/c_energy.html
цитат от уикито "Водородът е най-често срещаният химичен елемент във Вселената, съставлява 73-75% от нея и 10-тият по разпространяемост на Земята."
или тук: http://altenergy.nat.bg/c_energy.html
vitamincpp написа:acho.rs написа:......
Абсолютно съм съгласен, а и според мен посоката в която вървят BMW с еко автомобилите на Н2 е много грешна. Да гориш водорода като нормално гориво в цилиндри и то 12 на брой - не се сещам за по-безсмислено разхищение. Гледах по тоя BMW & Mini канал за тая 7ца и за мен истината е че такъв тип водороден автомобил няма бъдеще. Има горивни клетки, електромобили и все по-добри батерии. Мисля че до 5 години ако претърпят още малко еволюция батериите - в което не се съмнявам е твърде вероятно такива експерименти като горенето на водород в цилиндри да изглеждат както започват да изглеждат плазмените екрани на фона на LCD.
Я ми кажи пак за плазмите и ЛСД-ата ? На картинки ли ги гледа ?
- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това което казвам е че плазмените екрани си бяха една много скъпа технология и цените на такива телевизори бяха то 10000$ нагоре. В един момент се оказа че LCD телевизорите напреднаха толкова много че конкурират по всички показатели плазмата и то на много по-ниска цена. А по въпроса за водорода, въпреки че е една от основните съставки на вселената той е винаги свързан не е като кислорода или CO2 то. Добиването му е свързано с разход на енергия а съхранението му граничи с невъзможното. Руската совалка Буран навремето като излетя ползваше водород и забележете резервоарите се допълваха до момента на самия старт, като за производството му имаше цял завод. Разхищение е да го гориш в цилиндри понеже количеството което може да се съхранява в един автомобил е много ограничено а като се отчете че го слагат на v12 с огромен обем и че КПД на буталните двигатели е не повече от 35% картината става съвсем мрачна. Много по-перспективно решение за мен е Lightning автомобила http://www.lightningcarcompany.com/home.php КПД почти 100% регенерация до 30% на енергията в градски цикъл (двигателите работят като генератори при спиране и връщат енергията в акумулаторите) , 4х4 по най естествения начин - двигател във всяко колело и много други предимства. Дори си мисля че всички тия алтернативни горива като водорода се разработват с идеята за неуспеха за да се замазват очите на хората че се търси вариант различен от петрола. А истината е че петролните компании нямат никакъв интерес да се намери някаква смислена алтернатива - колкото по-сложна изглежда тя толкова по-добре за тях.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани