какво може да се направи на 328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: София

какво може да се направи на 328

Мнение от Sportwagen/Coupé » 31 Мар 2008, 14:07

мисля да и сложа чип не знам колко ще има ефект как мислите също и спортен конусен филтър спортни изпускателни колектори мислих и за валове и прожини но много филм какво може още да се пипне но не говориме за някакви грандиозни неща като турбота и т.н. е поне за сега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 31 Мар 2008, 19:24

1. филтър (или махаш рестриктора който е в кутията сега)
2. обаждаш се на Явор за жокер и той ти намира колектор от М50б25 (доста по голям дебит има)
3. по голяма дроселова клапа
4. хедърси (стават от м3 е36)
5. сменяш цялата генерация назад (махаш катализаторите и задължително слагаш задно гърне защото твойто е много запушено)
6. слагаш двата вала от м52б25 или си поръчваш от с50б30 (щатско м3)
7. след това отиваш на дино за ремап
и ако си късметлия вадиш около 240-245 коня
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 31 Мар 2008, 20:39

oxam написа:1. филтър (или махаш рестриктора който е в кутията сега)
2. обаждаш се на Явор за жокер и той ти намира колектор от М50б25 (доста по голям дебит има)
3. по голяма дроселова клапа
4. хедърси (стават от м3 е36)
5. сменяш цялата генерация назад (махаш катализаторите и задължително слагаш задно гърне защото твойто е много запушено)
6. слагаш двата вала от м52б25 или си поръчваш от с50б30 (щатско м3)
7. след това отиваш на дино за ремап
и ако си късметлия вадиш около 240-245 коня

и колко си сигурен в написаното не се заяждам ами просто искам да заменя моя с 2.8 за това те питам :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 31 Мар 2008, 22:33

колектора от М50 ще иска доработки за да стане на 28-цата
а твоя дросел може да му се увеличи диаметъра, но си трябва специалист

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Мар 2008, 22:47

..и накрая си купуваш читаво 328 и всичко приключва :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Мар 2008, 22:49

Има китове на Евроспорт за колектор от М50 ама са цифра. Има и един пич на http://m50manifold.com/, който ги прави и е по- добра цената, а и викат, че са по- добри ама не праща до Бг. Трябва да си намериш др начин да ги докараш. Само от колектори и дросел обаче май няма голяма файда. Ще ти трябват едни от тия от S52B32US са Изображение
Другата седмица ще са в мен, ако не станат за 2- ката мое се разберем нещо :mhihi:

oxam написа:1. филтър (или махаш рестриктора който е в кутията сега)


Рестриктора не е ли само на щатските модели?
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Мар 2008, 22:52

некви времена,некви тестове със себеподобни..динографики :mhihi: ..маде ин бг :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Мар 2008, 23:00

Кви времена, кви дино графики ... аз се моля да не ми падне задната гума кат карам, че некой заварвал носача с телоподаващото :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Мар 2008, 23:17

тва поне ми е уред,ся си търся някое итънче :mhihi: че пишат из форумите,че е плъг-енд плей :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Мар 2008, 23:39

Мен не ми е смешно :confused:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 31.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Sportwagen/Coupé » 01 Апр 2008, 17:01

какво ще кажете за спортни изпускателни колектори има ли фаида скоро едно момче от форума продаваш такива

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 01 Апр 2008, 19:19

Юзър написа:..и накрая си купуваш читаво 328 и всичко приключва :mhihi:


тои има 328 иска повече от него. иначе всмукателните колектори на м50б20 и м50б25 еднакви ли са?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 01 Апр 2008, 19:53

slav4o1 написа:
Юзър написа:..и накрая си купуваш читаво 328 и всичко приключва :mhihi:


тои има 328 иска повече от него. иначе всмукателните колектори на м50б20 и м50б25 еднакви ли са?


а той имаше предвид че повечето 328 тук са кенефи и затова не вървят :mhihi:

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

Мнение от STR » 03 Апр 2008, 15:34

тъй като не съм в час,може ли да ми кажете каква точно е разликата на валовете при 25-28.

варненския разкош
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 23.08.2005
Местоположение: Varna

Мнение от STR » 03 Апр 2008, 15:37

ина4е слагаш големия всмукател и става страшно,колата върви в ниските и умира във високите-к1дето е силата на 28цата :mhihi: именно затова е с тясно се4ение-по-бърза скорост на въздуха

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook