M51D25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Мар 2008, 18:05

Да, ама ако раздаваш повечко газ на печката ще раздаваш и значително повече на майстори :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Мар 2008, 18:14

стан написа:Да, ама ако раздаваш повечко газ на печката ще раздаваш и значително повече на майстори :mhihi:

едва ли :mhihi: М51 си е яка железария ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Мар 2008, 18:20

Мани тия работи, особено ако е с чип.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Мар 2008, 18:29

Аз не бих го карал без чип,тре си болен нещо да не се възползваш от капацитета му :roll:
Има друго нещо безпорно е ,че на бензиновите мотори по добре им понася тормоза на място и звука е по така и всичко,ма за каране на по дълги дистанции изпреварване и доускорение в завои дозела е направо трепач с тоя въртящ момент и то толкова рано.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 30 Мар 2008, 22:34

ако ставаше въпрос за гас да съм си сложил на моето до сега. печката ко е читава ще върви като 320-ка бензин. ама аз питах за друго. дали ще е трудно да се сложи такъв двигател в купето ми. знам че примерно М50Б20 или М52Б20 се слагат почти без никакви доеаботки освен акумулатора в багажника и някои други подробности. това ми беше мисълта като ви питах. а не колко ще харчи....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж
Кара: я като крадена
Мечтае да кара: ALPINA D3
Детайли за колата: 325 tds-овица с екстри

Re: M51D25

Мнение от kiro_s_weberu » 18 Ное 2009, 1:32

ми пичага,аз съм с 325-ца дизеляк и това всичкото за джигателя си е верно.но по-добре или си вземи некое готово седан4е или комби или по-добре не се занимаваи с глупости.идеята купе 325tds не е лоша,но просто не си заслужава.трябва да смениш почти всичко без купето и джантите,...май:d двигателя ти е най-малкия проблем.помисли за диференциал,съединител,електроника,радиатори,кулери.........плюс това само за инфо трябва да си търсиш 4итав цял двигател,ако не искаш допълнително нерви по търсенето на части,защото всеки m51b25 си е 'сам за себе си'-почти всяка една година е със всевъзможни подобрения,подмени и прочие.... :| иначе идеята ти е добра,но просто не виждам смисъл от толкова главоболия за 2 врати по-малко (y) :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Re: M51D25

Мнение от Dakataaa » 18 Ное 2009, 4:11

От кьде я изрови тая тема на година и половина :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook