Е34 М50 Прегрява ..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Е34 М50 Прегрява ..

Мнение от ///Mpower6967 » 26 Мар 2008, 20:59

Колеги прибирам си се от тренировки и по едно време гледам стрелката в червеното.. И друг път ми го направи тоя номер към Витоша,изгасих я сипах вода защото се губеше малко и се оправи.Сега има вода обезвъздушил съм я и пак в червеното отива след 10 мин каране. Мисля си водната помпа или термостат? :help:
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Мар 2008, 21:21

Провери ли има ли гореща охладителна течност в радиатора ,за да си сигурен ,че термостата не е отворил големия кръг ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 26 Мар 2008, 23:16

Много станаха прегрелите, почвам да се плаша. Малко профилактика трябва, задават се големи жеги. Измий радиатора на първо време и провери охладителната уредба, на първо място виско перката, термостата и помпата. Не бързай да купуваш части. Не е лошо да промиеш системата за всеки случай. Ще помогна в разглобяването и обратното, ако трябва пред блока както правя.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Мар 2008, 0:28

Ей колеги , знае се ,че водните помпи са им проблемни от време оно.На тези от вас ,които сте от скоро с Е34-ки ,направо сменяйте водна помпа с термостата направо.Водната помпа с метална турбинка.Термостата не е скъп,така и така ще се прави профилактика сменяйте ги,сменете си антифриза,като преди това ползвайте препарат за промиване на охладителна уредба.Обърнете внимание на налягането в уредбата - при напълно загрял двигател,съединенията трябва да са относително твърди.При работа на празен ход не трябва да си засрещате пръстите при стисване на съединението.Нова капачка е 30-ина лв нова оригинална и тя е важна ! Това е много важна част ... Аз даже два пъти съм сменял водна помпа,защото първия път беше отдавна и в последния момент никъде не можах да намеря с метална турбинка.Карах 40 К км и я смених - колата ми никога не е правила проблем със загряване ,хем и на БМВ събора всяка година карам писта и направо й троша зъбите в името на хронометъра при висока температура на околната среда :mhihi: - за справка снимката в подписа от последната година :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 28 Мар 2008, 19:58

Колега днес разглобих колата извадих помпата и си е здрава,оказа се че термостата не отваря и силикона сработва когато си иска. Обявиха ми 50 лева за него в една морга. Иначе водната помпа е хубава метална защото ми казаха че имало някакви с пласмласова турбинка.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Мар 2008, 20:37

///Mpower6967 написа:Колега днес разглобих колата извадих помпата и си е здрава,оказа се че термостата не отваря и силикона сработва когато си иска. Обявиха ми 50 лева за него в една морга. Иначе водната помпа е хубава метална защото ми казаха че имало някакви с пласмласова турбинка.


Аз си мисля,че не е редно в никакъв случай да купуваш на старо силикон ,освен ако не знаеш ,че е нов и наскоро е бил сложен на колата :!: Купувай термостат и нов силикон за да нямаш проблеми,че от тях много боли ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 28 Мар 2008, 20:40

Penchev написа:
///Mpower6967 написа:Колега днес разглобих колата извадих помпата и си е здрава,оказа се че термостата не отваря и силикона сработва когато си иска. Обявиха ми 50 лева за него в една морга. Иначе водната помпа е хубава метална защото ми казаха че имало някакви с пласмласова турбинка.


Аз си мисля,че не е редно в никакъв случай да купуваш на старо силикон ,освен ако не знаеш ,че е нов и наскоро е бил сложен на колата :!: Купувай термостат и нов силикон за да нямаш проблеми,че от тях много боли ...


Георги Пенчев


Аз съм на същото мнение... Дори понякога като е нов сдава багажа..А оня не го знаеш изобщо какъв е що е .... Моя новия беше оригинален Закс на 4 месеца сдаде багажа...И то при зимно време... Препоръчително е да си вземеш Бер щото си е точно какъвто го монтират първоначално но пък е доста скъп около 240лв...А Закс не добър и е 120лв...Има и вариант за Мейле но ти си прецени ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ///Mpower6967 » 29 Мар 2008, 20:51

Да мерси колеги ще видя какво ще взема,момчето от моргата ми е приятел и каза че е читав силикона,но по-добро от новото няма.
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Мар 2008, 23:36

///Mpower6967 написа:Да мерси колеги ще видя какво ще взема,момчето от моргата ми е приятел и каза че е читав силикона,но по-добро от новото няма.


Колега миналата година моето виско сдаде багажа отидох в магазина и попитах за виско и ми казаха някаква цена не по моя джоб тогава и продавача ме посъветва да си взема виско за форд Транзит едно към едно е чисто ново е 80лв. и до ден днешен вързи перфектна работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 30 Мар 2008, 0:43

littlerock написа:
///Mpower6967 написа:Да мерси колеги ще видя какво ще взема,момчето от моргата ми е приятел и каза че е читав силикона,но по-добро от новото няма.


Колега миналата година моето виско сдаде багажа отидох в магазина и попитах за виско и ми казаха някаква цена не по моя джоб тогава и продавача ме посъветва да си взема виско за форд Транзит едно към едно е чисто ново е 80лв. и до ден днешен вързи перфектна работа.


Мда от форд транзит бензин става и аз така съм чувал... Ама такова нещо за разлика от рода на 40лв не бих си причинил на колата... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: sofia

силикон

Мнение от turbo d » 30 Мар 2008, 1:39

колеги аз имам и транзит и е34 със сигурнос мога да кажа че виското става но аз на транзита сложих от BMW , нов струва 110лв.(немски), има и турски за 65 лв. но неви го препоръчвам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: силикон

Мнение от SaSo » 30 Мар 2008, 3:01

turbo d написа:колеги аз имам и транзит и е34 със сигурнос мога да кажа че виското става но аз на транзита сложих от BMW , нов струва 110лв.(немски), има и турски за 65 лв. но неви го препоръчвам



Да ама ти си с дизел...Там е друга работата.. Мисля че беше обратно на бензиновото ( имам впредвид резбата ).... Но не съм сигурен...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Re: силикон

Мнение от ///Mpower6967 » 30 Мар 2008, 10:52

Колеги един приятел с Е34 ми каза че си е решил проблема със силикона със две болчета. Застопорил го е да върти само на високи обороти и така постоянно,поне така си го обеснявам аз. Това вариант ли е? :)
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Re: силикон

Мнение от rdvr_burgas » 30 Мар 2008, 13:38

///Mpower6967 написа:Колеги един приятел с Е34 ми каза че си е решил проблема със силикона със две болчета. Застопорил го е да върти само на високи обороти и така постоянно,поне така си го обеснявам аз. Това вариант ли е? :)

Не е вариант :!: Не прави и ти същата грешка като приятеля ти :!:
R6 - Was sonst?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: sofia

Re: силикон

Мнение от turbo d » 30 Мар 2008, 15:28

SaSo написа:
turbo d написа:колеги аз имам и транзит и е34 със сигурнос мога да кажа че виското става но аз на транзита сложих от BMW , нов струва 110лв.(немски), има и турски за 65 лв. но неви го препоръчвам



Да ама ти си с дизел...Там е друга работата.. Мисля че беше обратно на бензиновото ( имам впредвид резбата ).... Но не съм сигурен...

сега съм с 520 24волта и буса е бензинов , а виското е с обратна резба, а за момчето което иска да зацепи виското от личен опит ти казвам нестава разбива се около болчетата
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook