ТДС-а загря

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.09.2006

Е-39

Мнение от stotaka-rd » 19 Мар 2008, 16:50

ТОРБИНИТЕ НА ВОДНИТЕ ПОМПИ НА БМВ СА ПЛАСМАСОВИ И СЕ ЧУПЯТ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 19 Мар 2008, 19:48

Най-вероятно турбината на водната помпа е вече напукана и при висока скорост почва да превърта оста в нея. Ако беше счупена щеше да загрява и в градски условия и без значение от скоростта. Но за категорична диагноза при чичо доктор :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 25 Мар 2008, 13:24

а да попитам виското е перката на радиатора или съм в грешка.
ако я оставя запалена колата да стой на едно място след като съм я покарал малко в града да загрее виското трябва да ми се включи след определено време нали. горе долу колко трябва да се чака

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 25 Мар 2008, 18:04

hellbull написа:а да попитам виското е перката на радиатора или съм в грешка.
ако я оставя запалена колата да стой на едно място след като съм я покарал малко в града да загрее виското трябва да ми се включи след определено време нали. горе долу колко трябва да се чака

Виското е от вътрешната страна, към мотора и се върти от ремъците постоянно.
Вентилатора на климатроника е отпред, вижда се от вън, той е с електрозадвижване.
Има специална тема за вискосъединителя - хем образователна, хем малко изследователска, виж я.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Re: ТДС-а загря

Мнение от E34PSH » 30 Мар 2008, 8:45

Ганчо написа:Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.

Значи, виското не играе при тая скорост! Смени термостата (отваря на 80 градуса), смени и водната помпа с такава с метална турбинка и на двете нови О-пръстени. Почисти радяторите и чак накрая виж за виското ... Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Re: ТДС-а загря

Мнение от i4koo » 30 Мар 2008, 11:52

E34PSH написа:
Ганчо написа:Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.

Значи, виското не играе при тая скорост! Смени термостата (отваря на 80 градуса), смени и водната помпа с такава с метална турбинка и на двете нови О-пръстени. Почисти радяторите и чак накрая виж за виското ... Успех!
Точно така колега :!:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook