относно виското

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

относно виското

Мнение от funi » 24 Мар 2008, 23:55

днес приятели, пробвах номера с весника при загрял двигател ,незнам дали беше отворил термостата и дали въобще трябва да отваря за да приложа номера .в карина сметка перката спря.та въпроса ми е .
това достатъчен признак ли е че виското ми се е прецакало ,и каква цифра е ако е заминало.
мн.благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 25 Мар 2008, 9:37

извинявам се за отклонението от темата ама какъв е този номер с вестника ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: относно виското

Мнение от bmw_n00b » 25 Мар 2008, 10:43

funi написа:днес приятели, пробвах номера с весника при загрял двигател ,незнам дали беше отворил термостата и дали въобще трябва да отваря за да приложа номера .в карина сметка перката спря.та въпроса ми е .
това достатъчен признак ли е че виското ми се е прецакало ,и каква цифра е ако е заминало.
мн.благодаря.


Е той ако не е отворил термостата, значи не е загрял мотора :mhihi: Виското сработва на доста висока температура, трябва ти поне 10-15 минути градско каране, след като е загрял мотора, за да не отпусне докато отвориш капака и пробваш.
Друг начин да пробваш е на дълъг път с отворено тайно меню 7.0. На надолнище пускаш колата по инерция, на свободна, след като си и дал зор по нагорнището :) До това време трябва да си на около 100 градуса. При спускането на свободна моторът не се охлажда оптимално щото виското върти на обороти съответстващи на ~ 800 об/мин на двг. Включваш на пета и продължаваш спускането без газ, но виското (ако е изправно) върти вече на обороти съответстващи на 3000 об/мин на двг, в случай че спускаш с около 100 км/ч. Идеята е, че показанието на температурата трябва рязко да спадне 3-4 градуса. Дълга е процедурата но е доста показателна. Аз от както го забелязах това, ме е страх да пускам на свободна. Яко газ и по надолнищата.

ПП - Ти нали уж сменя главата!? Пак ли имаш проблеми?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 25 Мар 2008, 10:52

да ,сменях.но вчера реших да направя профилактика на охладителната система ,когато я промих оставих колата да поработи 10 мин.да обезвъдуши и,се сетих за виското и реших да пробвам ,но явно не е била загряла достатъчно + това съм автоматик така че схемата със свободната не мога да я пробвам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 25 Мар 2008, 11:13

Как да не можеш, слагаш на N и после на D и си готов. :)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 25 Мар 2008, 11:44

bmw_n00b написа:Как да не можеш, слагаш на N и после на D и си готов. :)

Колега,
на давай такива съвети, че после кой ще му плаща ремонта на кутията, ако не дай си боже стане нещо?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 25 Мар 2008, 11:54

ICE написа:
bmw_n00b написа:Как да не можеш, слагаш на N и после на D и си готов. :)

Колега,
на давай такива съвети, че после кой ще му плаща ремонта на кутията, ако не дай си боже стане нещо?!


Това сериозно ли го казваш? От 3 години карам автоматик и досега не ми се е случвало нищо при подобни ситуации. Е, забравил съм да спомена за изравняване на оборотите преди превключване, но се предполага, че тук са все шофьори с известен стаж. А колкото до съветите - в този форум всичко е на добра воля, както и във всички останали. Едва ли желая на някого да му прецакам колата с грешни съвети. Ако пък наистина това не е правилно, съжалявам за неволно грешния съвет и моля за обяснение, как точно би се прецакала скоростната кутия!

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 28 Мар 2008, 14:52

Търсих, търсих... но не разбрах този номер с вестника. Какъв трябва да е този вестник - една страница от вестник навита на руло или цял вестник "168 часа" примерно? :uups: Мисля, че има известна разлика.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook