Малко ъпгрейд на YES-ката
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Новини
-
GEORGIEV написа:
Ако правилно виждам, рязал си доста от ламарината под задната кора за да сложиш това дървеното чудо.
Съветвам те веднага да си търсиш задна разпорна щанга за задните ботуши. Трябва да е регулируема и да я регулираш да ти държи във фабрична позиция ботушите.
Иначе рискуваш купето да започне да се усуква например при слизане от тротоар и т.н.
В общи линии си направил голяма глупост.
Да ти направят такава щанга излиза към 100-тина лева но си е играчка, търсене на размери и т.н., затова най-добре си потърси готова. Явор мисля, че имаше, питай го.
В един немски сайт имаше цяла статия за ключовите места в купето на е30-ките. Ламарината под задната кора играе ключова роля за поддържане на формата на купето и има точни места и максимално допустими граници, където да се реже за да се слагат колони и т.н. Там четох, че ако имаш ски сак и шибидах, тогава тая ламарина пък изобщо не трябва и да се докосва. Това се отнася за двувратките. За седаните и турингите пък си има други вариации и т.н. и т.н.
Момчета, по-кротко с флекса, щото тия коли и без това са ни набори.
Последна промяна Новини на 30 Дек 2007, 12:59, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
!!Asen_X написа:[Явор мисля, че имаше, питай го.
.
има има ..

другот, което е хубаво да се направи е дървената конструкция да се захване към гредата дето се закачат седалките и там където се допира с колонките ... така да се каже ..
аве един вид пак да играе малко роля на отстранената ламарина ..
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
lazaronni написа:Махай я тая ламарина от задната броня, много е грозно
Спокс


Ай днеска ще я понащракам малко още ,че няма кво да прая


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
а причината 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
не си ли разбрал до ся как се чупи малко гудеpavlin_e30 написа:а причината



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
аз моя го строших с голяма скорост и липса на масълце,но с много промили-счупен лагер на пиньона,ама си вървеше,мамка й и баварска
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми то май трябва да се проверяват от време на време маслата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Bobo_BMW_maniak
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19.08.2007
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38
- Мечтае да кара: e46 m3 csl
абе колега кажи блак хелата от каде я намери и колко пари, че много искам такива 

Само два вида коли има на този свят, БМВ и всички останали.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Bobo_BMW_maniak написа:абе колега кажи блак хелата от каде я намери и колко пари, че много искам такива
Имаш ЛС


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
GEORGIEV написа:Абе я някой да даде акъл за датчик на тая перка , значи гледах в е30.de има тема за ел. перка и там слагат датчик от е21 който включва на 102 и изключва на 97 и се слага на радиатора .
После намерих тема във форума но там датчика е на тръба и действа директно на маркуча и е съответно 92 и 88 градуса![]()
Целта ми е стрелката на температурата да си стои на средата а като тръгне да я подминава да се включва перката и като дойде на средата примерно да се изключва не да я праща преди средата а също така и да не се пуска перката прекалено рано![]()
А и всъщност ако всичко ми е на ред имам предвид табло и датчик за температурата , на колко градуса отговаря тая правата чертичка на уреда ......12часа
В случая с електрическата перка не е удачно да се използва такава на купе Е30. Първо няма отвор в радиатора, къдато да се завие датчика. Второ, освен малко снижаване на мощността, виското не е лошо решение, още повече, че иеса е достатъчно мощен и няма да усети разликата между включване и изключване на виското. Трето, както разбирам термостата не ти е изправен, щом след, като включиш перката, стрелката на температурата започва да минава средата към синята зона. Колкото до ръчното управление на перката, някога, без да ти го пожелавам, може за момент да изпуснеш контрола на температурата на охлаждащата течност и да се видиш в приключение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани