Проблем с алармата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Константинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 320dA '02
Проблем с алармата
Здравейте колеги,
От доста време преглеждам форума, но се регистрирах чак сега. От октомври миналата година имам Е 46. Преди месец, отначало по-рядко, сега по-често при отключване и/или заключване десните мигачи продължават да светят непрекъснато. Алармата е италианска "Gemel". Управлява се от ромбоиден ключ, но не съм сигурен дали е фабрично монтирана. В сервиз за аларми ми казаха че, е с "плаващ" код и е "залепнало" релето, което управлява мигачите. За да сменят релето трябва да изключат захранването и след това гаранцията е 50/50, защото може да не прочете кода. След това следва демонтаж, пращане в София за прекодиране, защото там бил единствения комп за прекодиране и т.н.
Ако има някой опит с подобни аларми с "плаващи" кодове, моля да ми отговори. Нима ако си свалиш акумулатора поради най-различна причина, оставаш без аларма?
Предварително Ви благодаря
От доста време преглеждам форума, но се регистрирах чак сега. От октомври миналата година имам Е 46. Преди месец, отначало по-рядко, сега по-често при отключване и/или заключване десните мигачи продължават да светят непрекъснато. Алармата е италианска "Gemel". Управлява се от ромбоиден ключ, но не съм сигурен дали е фабрично монтирана. В сервиз за аларми ми казаха че, е с "плаващ" код и е "залепнало" релето, което управлява мигачите. За да сменят релето трябва да изключат захранването и след това гаранцията е 50/50, защото може да не прочете кода. След това следва демонтаж, пращане в София за прекодиране, защото там бил единствения комп за прекодиране и т.н.
Ако има някой опит с подобни аларми с "плаващи" кодове, моля да ми отговори. Нима ако си свалиш акумулатора поради най-различна причина, оставаш без аларма?
Предварително Ви благодаря
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Колега що се отнася до "плаващ" -ия код аз съм го чувал като "скачащ" код и работи на принципа при всяко oтключване или заключване кода за отключване или съответно за заключване се променя. Целта на цялата тая работа е ако крадец успее да ти сканира кода с които си отключил колата след това да не успее да я отключи с този код, защото кода за отключване вече е друг. Почти всички аларми (дори и най-долнопробните) вече ползват тези "скачащи" кодове.
- Константинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 320dA '02
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Виж сега колега, не знам каква ти е алармата, но по принцип повечето аларми имат ключе което ги изключва преди да се свали акомулатора, то маже да бъде или като малка ключалка в която съответно трябва да имаш ключе от алармата за да я изключиш, или пък може да е като копче което трябва да натиснеш за да я изключиш. В повечето случаи тези ключета са скрити.
- E46 turing
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с алармата
колеги аз имам също питане става въпрос на е46 turing 320d 2002 г питането ми е следното колата ми търси 315mhz сигнал а дистанционното ми е на 433mhz има ли начин да я прекодирам колата да работи на 433mhz и с коя програма разполагам с inpa и ncs expert. казаха ми че трябва да има дума за прекодирането/.
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани