Проблем с алармата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Бургас
Кара: E46 320dA '02

Проблем с алармата

Мнение от Константинов » 21 Мар 2008, 19:05

Здравейте колеги,
От доста време преглеждам форума, но се регистрирах чак сега. От октомври миналата година имам Е 46. Преди месец, отначало по-рядко, сега по-често при отключване и/или заключване десните мигачи продължават да светят непрекъснато. Алармата е италианска "Gemel". Управлява се от ромбоиден ключ, но не съм сигурен дали е фабрично монтирана. В сервиз за аларми ми казаха че, е с "плаващ" код и е "залепнало" релето, което управлява мигачите. За да сменят релето трябва да изключат захранването и след това гаранцията е 50/50, защото може да не прочете кода. След това следва демонтаж, пращане в София за прекодиране, защото там бил единствения комп за прекодиране и т.н.
Ако има някой опит с подобни аларми с "плаващи" кодове, моля да ми отговори. Нима ако си свалиш акумулатора поради най-различна причина, оставаш без аларма?
Предварително Ви благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 21 Мар 2008, 19:35

Колега що се отнася до "плаващ" -ия код аз съм го чувал като "скачащ" код и работи на принципа при всяко oтключване или заключване кода за отключване или съответно за заключване се променя. Целта на цялата тая работа е ако крадец успее да ти сканира кода с които си отключил колата след това да не успее да я отключи с този код, защото кода за отключване вече е друг. Почти всички аларми (дори и най-долнопробните) вече ползват тези "скачащи" кодове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Бургас
Кара: E46 320dA '02

Мнение от Константинов » 21 Мар 2008, 21:01

ОК за кода. Но какво ще стане ако прекъснат ел. захранването на алармата? Ще тръгне ли след това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 21 Мар 2008, 22:04

Виж сега колега, не знам каква ти е алармата, но по принцип повечето аларми имат ключе което ги изключва преди да се свали акомулатора, то маже да бъде или като малка ключалка в която съответно трябва да имаш ключе от алармата за да я изключиш, или пък може да е като копче което трябва да натиснеш за да я изключиш. В повечето случаи тези ключета са скрити.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.04.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем с алармата

Мнение от E46 turing » 29 Май 2017, 15:44

колеги аз имам също питане става въпрос на е46 turing 320d 2002 г питането ми е следното колата ми търси 315mhz сигнал а дистанционното ми е на 433mhz има ли начин да я прекодирам колата да работи на 433mhz и с коя програма разполагам с inpa и ncs expert. казаха ми че трябва да има дума за прекодирането/.
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook