Чип тунинг на 2.5 ТДС мотора (Е38)

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 23 Фев 2008, 14:00

Абе за разлика от много други прищявки и глупости според мен чипа си е една много добра инвестиция

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 23 Фев 2008, 14:48

Това е наистина така, защото нашите коли са произведени по технологии от началото на `90 години на миналия век /тогава такива са били възможностите/.
От тогава до сега технологията има сериозен напредък особенно в областта на електрониката и софтуера и е съвсем нормално при имплантирането на нова електроника и софтуер да се постигнат по-добри резултати и оптимизиран разход на гориво /все едно в един офис, в който до вчера вс. служители са работили на 486 и уин 3.1 да премине изведнъж на многоядрени машини с Виста/!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 29 Фев 2008, 21:12

Притеснява ме само ще започне ли да пуши? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 29 Фев 2008, 23:16

Това дали ще пуши зависи от това: 1.дали е амортизиран двг /тоест досега дали пуши/, 2. дали е регулирана ГНП

пп: ако до сега не пуше и след чипосването нама да пуши!

пп2: ако сега пуши потърси дизелджия!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: '03 E53 X5, '00 E38 730d

Мнение от datcho » 02 Мар 2008, 21:58

Аман от хора като вас :) Карате елегантни коли, който нямат нужда от такива простотий, а вие зорлен им ебавате майката. Като искаш да ти върви колата си вземи ис бе :) А щом те притеснява чак толкова разхода продавай Е38-цата. Не е за теб :)

ПП. Не тая зли чувства, просто изказвам лично мнение :)
Fall in love or fall in hate. Get inspired or be depressed. Make babies or make art. Speak the truth or lie and cheat. Dance on tables or sit in the corner. Life is divine chaos. Embrace it. Forgive yourself. Breath. And enjoy the ride...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 02 Мар 2008, 22:33

datcho написа:Аман от хора като вас :) Карате елегантни коли, който нямат нужда от такива простотий, а вие зорлен им ебавате майката. Като искаш да ти върви колата си вземи ис бе :) А щом те притеснява чак толкова разхода продавай Е38-цата. Не е за теб :)

ПП. Не тая зли чувства, просто изказвам лично мнение :)


харесвам си много колата. А разхода изобщо неме притеснява, но обичам я да поддържам и да и купувам разни неща (не циганиики) .Както написах и по горе според мен чипа си е една добра инвестиция. А относно мотора все пак тая кола няма да я карам вечно, след няколко месеца ще се сменя пак, такаче неша го мисля ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от boris » 13 Мар 2008, 22:14

stambo_81dg написа:като искаш истински ПАУЪР си земи 730-740 с М60

дам,защото цената е еднаква, само акцизите са им съответно 9500 и 12000 (горе доло)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 14 Мар 2008, 1:58

datcho написа:Аман от хора като вас :) Карате елегантни коли, който нямат нужда от такива простотий, а вие зорлен им ебавате майката. Като искаш да ти върви колата си вземи ис бе :) А щом те притеснява чак толкова разхода продавай Е38-цата. Не е за теб :)

ПП. Не тая зли чувства, просто изказвам лично мнение :)


Въпроса не е толкова кой каква кола кара и специално тук е малко по-комплексен /по принцип има погрешно мнение - всички се вторачват повишаването на мощността, но не е само това.../!
Да започнем малко по-отдалеч, при колите след началото на `90 започва да се интегрират електронни системи за контрол на горивните процеси в двигателя. Тези дигитални устройства са направени по тогавашните стандарти и имат доста скромни възможности. С развитието на индустрията възможностите на хардуера и софтуера стигнаха до в пъти по-високи нива /тоест прогреса в тази област е огомен/! Дори само за 1-2години се получава рязък скок!
Та още от средата на `90г. започва да се усеща една празнина в автомобилната индустрията, защото възможностите на софтуера нарастват и той става все по-мощен, прецизен и комплексен /за първи път могат да се подобрят параметрите на даден двг без да се извършат скъпи и сложни промени по конструкцията му, както е при механичните инжекциони и карб. двг/. Това неизбежно води до разработването на нови програми и схеми за контрол на горивните процеси във вече разработените и произведени двг. Чип-тунинга е по-правилно да се нарича "оптимизиращ софтуер", който е разработен с оглед достиженията в софтуерната индустрия за по-прецизна и чиста работа на старите коли - от автомобилна гледна точка даден автомобилен модел от 4г. в производство е сравнително нов, докато от дигитална гледна точка и компютъра и софтуера за него са морално остарели кошници /само че колата не е РС и не може да се смена на две години/! Та така погледнато "оптимизиращия софтуер" е реална възможност да се модернизира даден автомобил, като чрез имплантирането на нов чип ЕКУ-то. има възможност да оптимизира: таймингите, горивните процеси, разхода на гориво и отделянето на отровни вещества - след постигането на това порпорционално се повишават и параметрите на системата /повече мощност от даден обем и единица гориво/! Тоест, чрез "чип-тунинг" се постига осъвременяване на автомобила, в следствие на което той става по-екологичен, по-икономичен и по-жизнен!

Горното разбирасе е в сила за марковите качествено произведени чипове, които имат сертификат от автомобилните компании и са разработени с оглед изискванията и условията на европейското законодателство, а не за странно евтините и съмнителни като качества чипове на световно неизвестни марки!

Военната техника се подлага редовно на "чип-тунинг" от десетилетия - периодичното преоборудване на наличната техника /самолети, кораби и т.н./ с хай-тек достиженията в хардуера и софтуера с оглед подобряване на бойните качества и удължаване на целесъобразния период на употреба!

пп: смятам, че "чип-тунинга" като цяло е положителен процес и е въпрос на време да стане задължителен - като изискването за наличие на катализатор и филтър за твърди частици!
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 14 Мар 2008, 9:26

Chains написа:
datcho написа:Аман от хора като вас :) Карате елегантни коли, който нямат нужда от такива простотий, а вие зорлен им ебавате майката. Като искаш да ти върви колата си вземи ис бе :) А щом те притеснява чак толкова разхода продавай Е38-цата. Не е за теб :)

ПП. Не тая зли чувства, просто изказвам лично мнение :)


Въпроса не е толкова кой каква кола кара и специално тук е малко по-комплексен /по принцип има погрешно мнение - всички се вторачват повишаването на мощността, но не е само това.../!
Да започнем малко по-отдалеч, при колите след началото на `90 започва да се интегрират електронни системи за контрол на горивните процеси в двигателя. Тези дигитални устройства са направени по тогавашните стандарти и имат доста скромни възможности. С развитието на индустрията възможностите на хардуера и софтуера стигнаха до в пъти по-високи нива /тоест прогреса в тази област е огомен/! Дори само за 1-2години се получава рязък скок!
Та още от средата на `90г. започва да се усеща една празнина в автомобилната индустрията, защото възможностите на софтуера нарастват и той става все по-мощен, прецизен и комплексен /за първи път могат да се подобрят параметрите на даден двг без да се извършат скъпи и сложни промени по конструкцията му, както е при механичните инжекциони и карб. двг/. Това неизбежно води до разработването на нови програми и схеми за контрол на горивните процеси във вече разработените и произведени двг. Чип-тунинга е по-правилно да се нарича "оптимизиращ софтуер", който е разработен с оглед достиженията в софтуерната индустрия за по-прецизна и чиста работа на старите коли - от автомобилна гледна точка даден автомобилен модел от 4г. в производство е сравнително нов, докато от дигитална гледна точка и компютъра и софтуера за него са морално остарели кошници /само че колата не е РС и не може да се смена на две години/! Та така погледнато "оптимизиращия софтуер" е реална възможност да се модернизира даден автомобил, като чрез имплантирането на нов чип ЕКУ-то. има възможност да оптимизира: таймингите, горивните процеси, разхода на гориво и отделянето на отровни вещества - след постигането на това порпорционално се повишават и параметрите на системата /повече мощност от даден обем и единица гориво/! Тоест, чрез "чип-тунинг" се постига осъвременяване на автомобила, в следствие на което той става по-екологичен, по-икономичен и по-жизнен!

Горното разбирасе е в сила за марковите качествено произведени чипове, които имат сертификат от автомобилните компании и са разработени с оглед изискванията и условията на европейското законодателство, а не за странно евтините и съмнителни като качества чипове на световно неизвестни марки!

Военната техника се подлага редовно на "чип-тунинг" от десетилетия - периодичното преоборудване на наличната техника /самолети, кораби и т.н./ с хай-тек достиженията в хардуера и софтуера с оглед подобряване на бойните качества и удължаване на целесъобразния период на употреба!

пп: смятам, че "чип-тунинга" като цяло е положителен процес и е въпрос на време да стане задължителен - като изискването за наличие на катализатор и филтър за твърди частици!



Много добре се израси евала :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 14 Мар 2008, 10:33

Колегата Стамбо 81 е прав за плочката - прочетете повече в подфорума на е34 и по-специално мненията на Цветико, Динозаб, Зъбчо и др. :!:

Иначе ако иска колегата нека се обърне към сервиз ЮВЕ - имат три варианта - немски, италиански и някаква тяхна разработка - вдигат до около 200 коня. Намират се зад къща А2 - симеоновско шосе...
успех !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 21 Мар 2008, 12:40

има ли някой от варна да ме заведе при момчетата или да ми даде някакви координати.
писах на цецобои ама нещо не отговаря :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна
Кара: BMW 335D
Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
Детайли за колата: 360 к.с.

Мнение от SPARC0 » 21 Мар 2008, 21:13

Аз съм от Варна и мога да те заведа при въпросния човек,при когото и аз съм слагал чип.А пък ако той прочете поста на Chains
мнооооо ще се смее.Не,че и аз не смях де.............
Кой каквото ще да си говори,ама правилния чип за турбо-кола променя в голяма степен динамиката и мощността на автомобила.Разхода също се намалява,но при определени моменти /постоянна скорост и т.н./.Не си мислете,че ако "пържете" мъжката ще ви падне разхода.Другото,което е ако колата е дизел и е карана с нашата перфектная нафта,със сигурност ще има нагар по всмукателните колектори.Почистването на въпросните колектори също подобрява много динамиката.
Та ако имаш и си сериозен ми пиши на ЛС и ще те свържа с човека /може би най-добрия/ 8)
Expect The Unexpected & Everything Is Possible

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София

Мнение от Chains » 22 Мар 2008, 12:33

Защо ще се смее?

На мони му сложих чип от "Дигитал тунинг" - мога да кажа, че колата се промени драстично!!!
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна
Кара: BMW 335D
Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
Детайли за колата: 360 к.с.

Мнение от SPARC0 » 22 Мар 2008, 20:50

Спор няма,че разлика и то голяма има!
Просто имах друго предвид.
Нищо лично :)
Expect The Unexpected & Everything Is Possible

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 23 Мар 2008, 14:42

sparco ти тонито като ти го сложи :) разхода падна ли

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook