Проблем с обороти ТДС. ХЕЛП

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Проблем с обороти ТДС. ХЕЛП

Мнение от Doberman_vas » 20 Мар 2008, 18:41

Kолата ми е Е36, обаче както гледам тука има повече разбирачи на дизели а и много хора имате 525ТДС, затова я пускам и в този подфорум. 2.5 ТДС автомат е колата.
Линк към Е36: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86119
Бате dinozab - вика плочка :bcry: , но това от писания...
И така историята:
Карам си аз в дъжда(вторник) около 30-40 мин, спиране тръгване, гасене за 4-5 мин и пак каране, и дупки и вода и всичко на макс. И заставам на 1 сфетофар и лек опит да загасне, оборотите са си стабилни (550-600), и оп падат и се връщат на 600. Ама за милисекунди.
Продължавам да си карам, 10на минути и на 1 дупки карам с 2-3 км/ч, и както си е наскорост угасна.
Въртя ключа и си пали от раз. 600 метра си карам и спирам(ще паркирам вече) вкарвам на задна и хоп още 2 пъти оборотите падат и се връщат.
Викам ей ся си еба майката - паркирам на друго място, още 150м щото както обикновенно няма място пред блока и пак хоп падат и се връщат.
Само 1 път е правила подобно с падане на оборотите за милисекунди, преди над 4 месеца.
Нафта имам над 3/4и.
Преди 1 месец я връзвахме на диагностика всичко беше топ.
като я настъпвам върви както си трябва, даже е перфект
после 2 карания от по 40 мин в София, към 5-6 за по 10-20 мин - никви ядове.
Следващата седмица съм Супер дизел ама искам и от Вас да чуя идеи.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Мар 2008, 19:12

Въздухопровод/въздушен филтър, гориво/горивен филтър или плочка - захабени писти или четци.
Погледни си състоянието на въздухния филтър и куулера, виж и горивния филтър - ако не се оправят нещата ... плочка
Сорри мен, просто приеми фактите ми каза един много готин човек от "около Петрич" ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 20 Мар 2008, 19:53

за жалост Венци, от описаните от теб неща, въздушен и горивен филтър са на 100-150 км, горивото е само от ОМВ пълних до горе и остатъка беше 3/4ти, така че май ми остава само Въздухопровод/куулера/ плочка :(
не би ли трябвало постоянно да ми ги прави тези номера?
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 20 Мар 2008, 21:23

Не се занимавай бе - щом в момента няма проблеми карай и си свиркай. Чакай тотално да се прецака или поне постоянно да имаш проблеми-защото сега ще отидеш на диагностика и какво ??? всичко бачка и ако няма някакви записани грешки ??? Ще започнат майторите на принципа проба грешка и ще сменят дори и части който не са за смяна.
Може би е било в следствие на влагата - някоя лоша връзка или хлабава букса която когато е влажно създава грижи.
Според мен чакай отново проблема да се появи и докато го има тогава отиди на диагностика иначе всичко друго е изтрели в тъмното.
Аз имах подобен случай - даже и не валеше - много трудно запалих докато се прибирах загасна 2 пъти и много трудно запалих отново.Едва се прибрах - прекъсваше и не се форсираше(беше късно към 1 ч). Дори ми изчезна и километража.На другата сутрин тъкмо се чудех къде да я карам за диагностика си запалих като пич и се изтрелях и това беше - никакви грижи повече. Това беше преди около 2 месеца.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 24 Яну 2009, 18:54

Един приятел имаше същият проблем с Е36-цата. Оказа се клапанчето на ГНП-то,което служи за гасене на двигателя.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook