Е30 327 USA ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Е30 327 USA ?

Мнение от liort » 19 Мар 2008, 23:48

Погледнах обстоино темата за 2.5-2.7 как става най-добре и защо. Въпроса ми е следния , предлагат ми Е30 327 американска версиа прав или плосък стоп (какво имат предвит под прав стоп НЕ ЗНАМ ) само това знам за колата не ми се обяснява защо сложно е. Някой може ли да ми даде повече инфо за това ЖИВОТНО или не. Сори ако съм раздразнил наякой с темата и предварителни мерси на всички одзовалисе. :help: А и още нещо като разход на гориво (около) , че тик се заформя ожесточен спор .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 20 Мар 2008, 9:34

става въпрос за 327ета, което е правено с цел нисък разход и не е нищо особено. 325>327ета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 20 Мар 2008, 10:24

не е нищо особено ама една такава ета ше ти отвее иса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 20 Мар 2008, 11:58

не е нищо особено ама една такава ета ше ти отвее иса

Що пишеш глупости?

M20B27
The 2.7 L M20B27 was designed for efficiency (thus the e for the Greek letter eta in 325e). It had an 84 mm (3.3 in) bore and with 81 mm (3.2 in) a longer stroke, for a total displacement of 2693 cc. The eta engine used the same "200" head casting as the carbureted 2.0 liter and K-jetronic 2.3 as featured in the E21 but only utilizes four camshaft bearings for reduced internal friction. The heads still have seven journals cast into them though and can be drilled to oil a seven bearing cam.

Output was 121 hp at 4250 RPM for all models produced through model year 1987 and 127 hp at 4800 RPM for the final year of production in 1988. Peak torque is 170 ft·lbf at about 3250 RPM for all years of the eta. This was the first engine BMW built with fuel economy as the top priority. In production it was coupled to either a 2.93:1 differential for the E28 5 series and most E30 3 series models or a 2.79:1 for early E30 3 series cars with manual transmissions. The tall final drive gearing was required to keep the engine in its best operating range at various road speeds. These features did achieve exceptional efficiency, but at the expense of the performance typically associated with the marque.

All eta engines used Bosch Motronic engine management systems that were calibrated for maximum fuel economy. The result was a very conservative spark advance curve and fuel delivery curve. In addition, the Motronic had a built-in rev limiter that engaged at about 4750 rpm. This very low redline was the result of the four bearing cam, soft valve springs, intake manifold and camshaft design. Due to the very low overlap and short duration of the cam and the intake manifold tuning, the motor does not make any power over about 5,000 RPM.

Late 1987 cars produced between December 1986 and September 1987 featured larger valves but were mostly unchanged compared to previous models. Starting in cars produced from September 1987 for the 1988 model year, the eta cars got a more substantial refresh from the factory. This included the more recent Bosch Motronic version 1.1/1.3 with adaptive idle control and revised circuitry, the "885" head casting with the larger valves, ports and revised combustion chambers, new pistons to fit the 2.7 L stroke with the 2.5 L head, a special one year only intake manifold with even narrower runners that opened up at the flanges to match the larger ports of the new head, a dual exhaust system and a 5300 RPM rev limit. A new 6000rpm tachometer was also used. Though it only made slightly more power in stock form, it could be easily boosted by installing a 325i cam and springs, a complete 325i intake manifold and throttle and plugging in the 325i engine control unit. Depending on which cam, chip and intake is used, the combination can make over 180 horsepower with the stock compression ratio.

In aftermarket modifications that are inspired by custom versions of Alpina and AC Schnitzer, the long-stroke eta engine block is often combined with a 325i head to a so-called 327i that combines the high low-rev torque of the eta with the top-range power of the 325i.

Applications:

1982–1987 E30 325/325e/325es
1982–1987 E28 525e (or 528e in the US)

M20B27 2.7 L (2693 cc/164 in³)
92 kW (121 hp) @ 4250 240 N·m (177 ft·lbf) @ 3250 4500 1983
95 kW (127 hp) @ 4250 240 N·m (177 ft·lbf) @ 3250 4500 1986
90 kW (120 hp) @ 4250 230 N·m (169 ft·lbf) @ 3250 4500 1985
95 kW (127 hp) @ 4800 230 N·m (169 ft·lbf) @ 3200 4500 1986

Ако ти трябва превод, мога да се напъна, но си кажи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Мнение от liort » 20 Мар 2008, 14:12

Mного ви мерси момчета , особенно на последния одговор. Доста изчерпателно . :yes:
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 21 Мар 2008, 11:42

sundera86 написа:не е нищо особено ама една такава ета ше ти отвее иса


Имах в предвид че не е някъв супер специален и рядък модел! Аз за тва дали ще ми отвее иса не е въпрос на дискусия :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: burgas

Re: Е30 327 USA ?

Мнение от semples » 01 Окт 2009, 2:36

xaxaxaxaxa



3. Не изравяйте стари теми*. Ако искате да добавите нещо важно и съществено по такава тема, отворете нова с препратка към старата. Същото важи и за изчерпани теми, които по правило трябва да са заключени от модератора; не му напомняйте за пропуска, като продължавате безмисленото й развитие.
* Стара тема – тема, която се намира на втора страница в дадена секция или тема, чийто последен постинг е отпреди повече от месец (изключение са темите със статут „важна тема” или „съобщение”).

4. Преди да напишете каквото и да било, задайте си въпроса заслужава ли си то да бъде прочетено. Старайте се постингите Ви да бъдат информативни и да не провокират останалите участници във форума. В противен случай ще бъдат изтривани.
Не се чувствайте длъжни да пишете във всяка тема. Това ще бъде прието като опит за спам. Пишете само там, където има какво да кажете. Големият брой мнения на ден няма да Ви донесе ранг и уважение, а неприятности.

steeN
327i

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Е30 327 USA ?

Мнение от bigmurzi » 01 Окт 2009, 9:21

Защо не погледнеш из чуждите форуми е30тех,р3,.. има доста неща за ета-та от баш юзерите й ;)
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: Е30 327 USA ?

Мнение от magareto_yori » 01 Окт 2009, 23:19

хич да не е от 2008 е темата :mhihi:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook