BMW ... X6

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 16 Мар 2008, 19:25

zAcK написа:... Къф си ти, някъф бедна мишка студент ... aман от такива разбирачи като тебе, ей :help: :help: :help:


Мале малее голямата маса е сервирана :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 16 Мар 2008, 21:53

zAcK написа:Къф си ти, някъф бедна мишка студент сигурно дето се мисли за господ
на анализите на автомобилния пазар. Аман от такива разбирачи като тебе, ей :help: :help: :help:


Не бе колега, не съм мишка бе, ама няма как да ти го покажа, то и за тва си толкова голям ербаб де. Мисълта ми е че бях студент преди около седем години на второто ми висше образование, но това "ерудирани" хора на маса в оремака едва ли ще ги впечатли особено,...след петата ракия да кажем. Айде да не разваляме темата с простотии...
Are you M enough...?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 19 Мар 2008, 16:53

Абе оня ван Киу 7 намери ебахти и пазара , въпреки че прилича на ламерско комби , а си представете Х6 какъв успех ще пожъне . Защото тая кола ми прилича на рисуваните фантстични колички от Мишел Вайан , по които се прехласвахме преди 15ина години ... е сега този автомобил е факт ... другия дзевр който се връзва в тая картинка е консепта на 2врат Хамър купе ...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Мар 2008, 17:18

zAcK написа:Ама ти що се мислиш за по-умен и далновиден от хората, които са преценили
че тая кола ще се продава добре и че тая пазарна ниша е обещаваща
и неразработена не мога да разбера.


внимавай- щото това са същите хора дето решиха че 6та серия ще си намери място и сега се чудят какво да ги правят. щото бмв аг казва -"продадохме хххх" ... ама тез хххх седят по автокъщите и дилърите не могат да се отърват от тях.

същите тези хора направиха и 8ма серия която никои не разбра за какво служи...

да не говориме че въпросните хора направиха 335и и след това пуснаха и м3 - и едно пилинце ми каза че до този момент интереса (поне отвъд океана) за новото м3 е .. никакъв. ц63 амг дори бил по-интересен за купуване и над-пазарната цена на която се продавал била по-висока... и като се има напредвид че 3та серия и м3 са култовите за бмв модели... щом могат да грешат за тях- колко му е да спретнат едно х6 дето всички ша кажат - "изглежда и върви перфектно- за какво служи и къде е премерено обаче?" ;)

аз лично мисля че х6-цата ще е внимателно премерено, ще се продаде във началото на хората които ще искат да я имат по някаква егоцентрична причина и след това продажбите ще заорат отведнъж както стана и със инфинити фх-ите..

та това дето го пише волф4- съм склонен да се съглася със него...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 19 Мар 2008, 19:05

alx написа:
zAcK написа:Ама ти що се мислиш за по-умен и далновиден от хората, които са преценили
че тая кола ще се продава добре и че тая пазарна ниша е обещаваща
и неразработена не мога да разбера.


внимавай- щото това са същите хора дето решиха че 6та серия ще си намери място и сега се чудят какво да ги правят. щото бмв аг казва -"продадохме хххх" ... ама тез хххх седят по автокъщите и дилърите не могат да се отърват от тях.

същите тези хора направиха и 8ма серия която никои не разбра за какво служи...

да не говориме че въпросните хора направиха 335и и след това пуснаха и м3 - и едно пилинце ми каза че до този момент интереса (поне отвъд океана) за новото м3 е .. никакъв. ц63 амг дори бил по-интересен за купуване и над-пазарната цена на която се продавал била по-висока... и като се има напредвид че 3та серия и м3 са култовите за бмв модели... щом могат да грешат за тях- колко му е да спретнат едно х6 дето всички ша кажат - "изглежда и върви перфектно- за какво служи и къде е премерено обаче?" ;)

аз лично мисля че х6-цата ще е внимателно премерено, ще се продаде във началото на хората които ще искат да я имат по някаква егоцентрична причина и след това продажбите ще заорат отведнъж както стана и със инфинити фх-ите..

та това дето го пише волф4- съм склонен да се съглася със него...

Ами то и интереса към много модели на МБ е минимален , но създават големи имидж на компанията (АМГта и оня Маибах със критично ниски продажби).И като цяло БМВ имат ненормален растеж във продажбите , така че май знаят какво правят.А за Х6 - същите егоцентрици които си изпонакупуваха Киу 7 , сега ще си навземата Х6.Аз продължавам да твърдя , че 6цата и Х6цата повдигат много имиджа на БМВ , пък който каквото ще да говори :idea: За продажбите ще говорим след като го пуснат , но за БГ която е никъкъв фактор във световен план , се приготви да се нагледаш на Х6 , защото това ЩЕ Е НОВАТА МОДА , както беше Х5 , после МЛ , после К 7 , то в БГ се купува на вълни - види едини и всички със същия 8) .За М3 сега ще проверя ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 19 Мар 2008, 19:31

Аз пък си мисля, че в тук при нас интересът към М3 е по-голям спрямо към Ц63 и РС4, щом в Пловдив за 3-4 месеца има 4-5 М3ки...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 19 Мар 2008, 21:23

alx написа:..........та това дето го пише волф4- съм склонен да се съглася със него...


Благодаря alx. Всъщност, аз исках да намекна същите нещ, но под малко по-различен ъгъл. С едно изречение, идеята ми е, че придобивайки все повече облика на производител-гигант, БМВ е нормално да пробва нови или добре забравени ниши и е също така нормално....да греши. По професия се занимавам с маркетинг и до болка ми е познато колко трудно се продава на съвремения пазар. Особено нов продукт. Хареса ми сравнението, което правиш с 335i и М3, защото то ясно показва какво се получава при непремерена търговска оценка. Особено щом говорим за цени на М3 около 100 000 презатлантически евро в консервативния американски пазар. При не кой знае каква разлика между качествата на двата модела. С други думи от БМВ се и самоконкурират. А, конкуренцията е изумително висока там от страна на Порше, японците и евтините американски коли и от тази стъпка за БМВ потърпевши са и двата култови модела: 35-ците и М3-ите. Все пак, нека да сме лоши пророци и да пожелаем на новичт Х6 да му върви по вода! Аз съм БМВ фен и желая на любимата си марка просперитет и благополучие.
Are you M enough...?!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Мар 2008, 22:04

acho.rs написа:А за Х6 - същите егоцентрици които си изпонакупуваха Киу 7


българия е прекалено кичозна като търсене за да се водиш по родното търсене. българите със пари не купуват каквото им трябва а "най-новото"- защото състезанието за най-лъскав "ланец" го изисква. във това отношение мисля че сме шампиони по първенющина. друга тема.

във цивилизованите държави никой които има кю-7 не крос-шоп-ва х5, мл и тн... още по-малко ще обърне внимание на нещо непректично като х6. кю-7 клиентите крос-шоп-ват мерцедес гл, нисан армада, тойота секвоя, кадика ескалейд и ако нямат някакво по-голямо семейство и изисквания за товароподемност и място- може да проверят и новия по-голям х5.

х6 е премерено във инфинити фх-45 и е едно (замиращо според мене) ехо от модата да се карат джипо-подобни возила. но бмв (аз лично) мисля че не са го домислили добре защото паркетните всъдеходи станаха популярни заради по-бедните хора които искаха да карат джипове, но нямаха пари да ги купят и да ги хранят. х6 е точно такъв паркетен всъдеход- проблема е че нито ще е евтин като цена, нито ще е евтин за подържане. и поне от моя гледна точка концепцията на "скъп непрактичен паркетен всъдеход със душа на спортна кола" ще увисне.

но.. както казаха хора по-нагоре - група умни хора са решили че има смисъл да го произведат. ние кво- можеме само да люпиме семки.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Мар 2008, 22:45

това е фризер с динамиката на М3! ... за сметка на това офроуд ще е трагедия ... и е крадено безогледно от Инфинити ФХ и разни корейски кошници.. ама аз какво разбирам ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: е34
Мечтае да кара: е32

Мнение от BeXTMaN » 20 Мар 2008, 0:26

да е да е да е бахти отвратителното я го дайте аз да се излагам с него не вие :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Мар 2008, 1:40

мен ми е интересно този диф дето са го сложили на Х6 и явно го смятат за основния им competetive advantage (с ел. разпределението на въртящия момент) дали работи... и ако работи дали ще го видим на нормалните серии :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: USA

Мнение от Plamen_335i » 20 Мар 2008, 2:12

Wolf4 написа:
alx написа:..........та това дето го пише волф4- съм склонен да се съглася със него...


Благодаря alx. Всъщност, аз исках да намекна същите нещ, но под малко по-различен ъгъл. С едно изречение, идеята ми е, че придобивайки все повече облика на производител-гигант, БМВ е нормално да пробва нови или добре забравени ниши и е също така нормално....да греши. По професия се занимавам с маркетинг и до болка ми е познато колко трудно се продава на съвремения пазар. Особено нов продукт. Хареса ми сравнението, което правиш с 335i и М3, защото то ясно показва какво се получава при непремерена търговска оценка. Особено щом говорим за цени на М3 около 100 000 презатлантически евро в консервативния американски пазар. При не кой знае каква разлика между качествата на двата модела. С други думи от БМВ се и самоконкурират. А, конкуренцията е изумително висока там от страна на Порше, японците и евтините американски коли и от тази стъпка за БМВ потърпевши са и двата култови модела: 35-ците и М3-ите. Все пак, нека да сме лоши пророци и да пожелаем на новичт Х6 да му върви по вода! Аз съм БМВ фен и желая на любимата си марка просперитет и благополучие.


Малко уточнение....много са 100000 "презатлантически евра" за М3. С почти всички екстри излиза към 70 и няколко, а 335 към 50 и няколко...направо без пари в сравенение с цените им в България. Ситуацията ще е същата и при Х6. Голямата Х6-ица ще дойде горе-долу на цената на М3-ката в Америка и според мен ще се продава добре :)

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 20 Мар 2008, 10:20

alx написа:.....


Само да вметна, че твойто мнение е много силно повлияно от това, което
виждаш в Щатите ;) А не забравяй, че има много други пазари, на които
БМВ продават успешно и с по-голяма печалба :mhihi: Освен това за М3 е много
рано да се говори, а пък за Е31 това дето си го написал нещо никак не се
връзва, понеже 30000 бройки 8-ци ама хич не е малко ;) като се има
предвид че това е, както ти каза кола "която никои не разбра за какво служи" :D
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: sf

Мнение от ole » 21 Мар 2008, 0:07

защо отзад е толкова грозно :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 21 Мар 2008, 1:56

Plamen_335i написа:
Wolf4 написа:
alx написа:..........та това дето го пише волф4- съм склонен да се съглася със него...


Благодаря alx. Всъщност, аз исках да намекна същите нещ, но под малко по-различен ъгъл. С едно изречение, идеята ми е, че придобивайки все повече облика на производител-гигант, БМВ е нормално да пробва нови или добре забравени ниши и е също така нормално....да греши. По професия се занимавам с маркетинг и до болка ми е познато колко трудно се продава на съвремения пазар. Особено нов продукт. Хареса ми сравнението, което правиш с 335i и М3, защото то ясно показва какво се получава при непремерена търговска оценка. Особено щом говорим за цени на М3 около 100 000 презатлантически евро в консервативния американски пазар. При не кой знае каква разлика между качествата на двата модела. С други думи от БМВ се и самоконкурират. А, конкуренцията е изумително висока там от страна на Порше, японците и евтините американски коли и от тази стъпка за БМВ потърпевши са и двата култови модела: 35-ците и М3-ите. Все пак, нека да сме лоши пророци и да пожелаем на новичт Х6 да му върви по вода! Аз съм БМВ фен и желая на любимата си марка просперитет и благополучие.


Малко уточнение....много са 100000 "презатлантически евра" за М3. С почти всички екстри излиза към 70 и няколко, а 335 към 50 и няколко...направо без пари в сравенение с цените им в България. Ситуацията ще е същата и при Х6. Голямата Х6-ица ще дойде горе-долу на цената на М3-ката в Америка и според мен ще се продава добре :)

Ами само аз ли виждам голямата разлика между 335и и М3 - освен 114те коня повече , М3 има и записано време на ринга със 22 !!! секунди по-добро от 335и . Освен това и раличната концепция - вискооборотен V8 с/у турбиниран редови шестак ... Не знам - явно американците предпочитата по-бързо ускоряваще и не особено маневрени коли , а и са пресенили че 335и има да си се тунинговаа ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook