Повредена пробка за маслото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 19 Мар 2008, 16:04

Ароматизирани за купето и мокри кърпички за въздушния да хваща по-добре мръсотията :mhihi:

Мани ти ама аз с тефлонова ми беше болта за обезвъздушване на радиатора няколко месеца.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 19 Мар 2008, 16:41

Аз за тва казвам.Тефлона държи много здраво и при висока температура.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 19 Мар 2008, 18:28

Днекса се напрай вариянта...един приятел ме заведе в сервиз(за щастие читав)И хората ми казаха че могат да я оправят и без да свалям картера.Оставих я и до 2 часа беше готова,напрайха нова резба и сложиха тапа от мерцедес,казахами че е с няколко номера по голяма,но не билло никакав проблем :roll: Та дано да се е опрайло... :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 19 Мар 2008, 18:35

Браво колего добре че са ти я оправили както трябва дано всичко е наред.


П.С--Сега се наведи и виж има ли емблема на мерцедес на капачката ако има затрий я с нещо че това не му е мястото кадето и да е по твойта бима ;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 19 Мар 2008, 18:40

go4et0o написа:Браво колего добре че са ти я оправили както трябва дано всичко е наред.


П.С--Сега се наведи и виж има ли емблема на мерцедес на капачката ако има затрий я с нещо че това не му е мястото кадето и да е по твойта бима ;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2010

Re: Кошмар?

Мнение от Justin » 26 Апр 2010, 20:44

Така ...прочетох цялата тема-долу горе ми стана ясно но все пак да кажа какъв е проблема и искам съвет.Смених маслото преди месец,преди около седмица ми направи впечетление че имаше леко петно под колата.Не тече сериозно но е от пробката,още като го сменях тоя които го сменя ми каза че била развалена резбата на пробката.Навива някакви неща и каза че щяло да държи,но уви леко започна да каде.Вдигахме я и видях че болта на пробката се върти сериозно и не може да се затегне.Въпроса ми е мога ли да си купя нов болт за пробката или трябва да си търся стругар да ми направи резба.Другия ми въпрос е след като се извади този болт трябва ли да сменям отново маслото или може да се използва същото-сменях го преди месец.Въпроса може да е леко глупав но не съм много вещ в ремонтите.И последния ми въпрос е -някои от Варна има ли да ми каже къде мога да си свърша тази работа.Благодаря ако някои ми отговори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Повредена пробка за маслото

Мнение от fedoracore » 27 Апр 2010, 19:45

отиди някъде където сменят масло - те знаят кво да направят.
маслото няма за кво да се сменя -наи много да се долее от същото .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София

Re: Повредена пробка за маслото

Мнение от july77 » 27 Апр 2010, 21:19

Ако сте сигурни , че проблема е в пробката е лесно , отиваш при стругар и от най - обикновен болт ти прави нов / между другото е желателно да е с дупка в средата / но ако проблема е в резбата на картера е по сложно , така че първо вижте къде е проблема - в резбата на пробката или на картера.Оригинално пробката трябва да е с дупка , за да се къса пробката при пренатягане и да не се поврежда резбата на картера , но след побългаряване и пишман майстори се стига и до повреда на резбата на картера
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Повредена пробка за маслото

Мнение от ивчо3 » 28 Апр 2010, 9:37

А някой пробвал ли е да навие кълчища на резбата и да сподели? :mhihi: Към колегата, пуснал темата- в сервиза не са завили накриво болта, не са чак толкова нескопосани. Просто имат лошия навик да не сменят дихтунга, който задължително се подменя с нов след няколко смени на маслото, да не кажа с всяка. Като са ти сложили стария прояден дихтунг, единствения начин да не тече масло оттам е да пренатегнат болта и логично се прецаква резбата. Като си карате колите на сервиз по възможност гледайте какво се прави по тях. Не искам да обидя никой монтьор, от небрежност, а не от незнание в повечето случаи се берат ядове.

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Кошмар?

Мнение от HeBePeH » 28 Апр 2010, 10:10

Колега имах го този проблем , преди месец когато реших да се направя на майстор и аз.Ходих на едва виличка да попием ,а предишния ден си бях купил кастрол и филтри и си ми седеха в колата .На втория ден видях че има канал и си викам айде аз сам ще си го сменя , всичко добре (като изключим развиването на масления филтър) , но при затягане на пропката се чу леко скръццц , се едно затегаш гуми :clap: честито си викам май пренатегнах резбата , но като налях маслото нямаше проблем.
Като се прибрах в София на паркинга забелязах малката локвичка от скъпичкия кастрол , веднага с бащата дигнахме колата и се молехме да не е пукнат блока на картера понеже е алуминиев и лепенето щеше да е трудно.Оказа се че пропката (винта) се е скъсал , понеже до средата е плътен след това е само резба а от вътре кух.Махането на останалата част на болта беше трудна , но и тя се предаде.След това
намирането на болт небеше лесна работа , но намерихме срещу 10 лв.
Маслото го бяхме изляли в почистена кофа и после го пресипахме отново , като гледахме и за останали частици от резбета.Според мен
при теб е същия проблем , внимавай като отвиваш болта виж къде пада шайбата зада не попадне в кофата с маслото и после в мотора
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook