GAZ t.e AGU
Модератор: Технически модератори
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
[/quote]Градски не си хаби времето. В началото и аз така се вързвах на вяка тема но няма смисъл.
[/quote]



- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
айде мир да има и Пенчев да удря ключа вече, че мн офтопик стана, пепо, жив и здрав да си "бате" щото не те знам с коя цифра ти почва ЕГН-то
няма кво да говоря повече, освен че, всеки си пати от акъла и няма смисъл да се джафкаме.
Пепо, с удоволствие ще се радвам да се запознаем, такива индивиди като тебе рядко се срещат
пък може и една дръпка да си направим
просто недей се прави на голямата работа, при положение, че това че караш на бензин не те прави нищо повече от мен и другите колеги, които карат на газ
"Намерих 530, но беше много офрашкано" еми щом имаш толкова пари, що не го оправиш
мога да се заяждам с години с тебе, но.. няма смисъл
карай си на бензин
голямо евала ти правя, сигурно караш най-великото БМВ на света, но ще ти кажа едно - видиш ли едно сиво е28 да ти присветка на магистралата, щото му пречиш - да ЗНАЕШ ЧЕ СЪМ АЗ И НЕ МИ ПУКА КОЛКО ГАЗ МИ ГОРИ.... щото имам възможността да карам БМВ като ежедневка


Пепо, с удоволствие ще се радвам да се запознаем, такива индивиди като тебе рядко се срещат



"Намерих 530, но беше много офрашкано" еми щом имаш толкова пари, що не го оправиш

мога да се заяждам с години с тебе, но.. няма смисъл







- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Не е важно кои са пръвите две цифри в ЕГН-то. Просто започнах разговора, като казах своето . Според мен газта не е алтернатива, именно защото живеем в България. Тук единственото сигурно, е че няма нищо сигурно. Съжалявам ако съм обидил някого. За мен е без значение дали карате на газ или бензин. Има значение само това, вие сте любители на БМВ. А кой колко пари има за да оправя не му е времето да си говорим. Може би в отделна тема...
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
pepo_520i написа:Не е важно кои са пръвите две цифри в ЕГН-то. Просто започнах разговора, като казах своето . Според мен газта не е алтернатива, именно защото живеем в България. Тук единственото сигурно, е че няма нищо сигурно. Съжалявам ако съм обидил някого. За мен е без значение дали карате на газ или бензин. Има значение само това, вие сте любители на БМВ. А кой колко пари има за да оправя не му е времето да си говорим. Може би в отделна тема...



Аз най-обичам да давам газ за БургаЗ
Кат си взема 535 и му набуча турбо-то и го карам само събота и неделя и само за кеф ще го карам на Шел В-пауър рейсинг (то ще си трябва, че да не гръмне двг-то ) , ма в такъв случай трябва да имам и ПРАКТИЧНА кола, с която да обикалям София за глупости(както днеска дет обикалям цял ден). А аз отказвам да карам малки малолитражки, така че поне една газена 520 трябва да имам
.

Кат си взема 535 и му набуча турбо-то и го карам само събота и неделя и само за кеф ще го карам на Шел В-пауър рейсинг (то ще си трябва, че да не гръмне двг-то ) , ма в такъв случай трябва да имам и ПРАКТИЧНА кола, с която да обикалям София за глупости(както днеска дет обикалям цял ден). А аз отказвам да карам малки малолитражки, така че поне една газена 520 трябва да имам

- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Pavlinius написа:Аз най-обичам да давам газ за БургаЗ![]()
Кат си взема 535 и му набуча турбо-то и го карам само събота и неделя и само за кеф ще го карам на Шел В-пауър рейсинг (то ще си трябва, че да не гръмне двг-то ) , ма в такъв случай трябва да имам и ПРАКТИЧНА кола, с която да обикалям София за глупости(както днеска дет обикалям цял ден). А аз отказвам да карам малки малолитражки, така че поне една газена 520 трябва да имам.
Говори си, на мен не ми пречиш...

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Що са излагаш ве- да караш БМВ на газPavlinius написа:Аз най-обичам да давам газ за БургаЗ![]()
Кат си взема 535 и му набуча турбо-то и го карам само събота и неделя и само за кеф ще го карам на Шел В-пауър рейсинг (то ще си трябва, че да не гръмне двг-то ) , ма в такъв случай трябва да имам и ПРАКТИЧНА кола, с която да обикалям София за глупости(както днеска дет обикалям цял ден). А аз отказвам да карам малки малолитражки, така че поне една газена 520 трябва да имам.










- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Има две теми, който се повтарят непрекъснато. За газта и за разхода. И винаги има бисери.
Най-новите Е34 са на 12-13 години, и точно толкова е минало от времето, когато са били престижни. Кола за 5 бона не е престижна.
Колегата Пепо пише, че двигателя не бил проектиран за газ и е напълно прав. Но не е проектиран и за фалшивия бг-бензин. Тоя А98 дето го сипваш отговря на 93 (или който там е най-лошия бензин) в Германия. Така, че без да си виновен, караш с най-евтиния бензин по западните стандарти. Такава е държавата, нищо не може да се направи. Тук като решиш да правиш нещата както трябва се оказва, че само си плащаш като пич и няма никакъв ефект. Даваш 2.30лв и пак получаваш боклук.
Разбира се, че газаджията трябва да е добър, ти некадърници ли търсиш да ти поправят бензиновия инжекцион?
"Икономията е майка на мизерията" си написал. Да ти обясня мойта ситуация
Карам 525i 24V, ръчкам го яко, въртя го по завойте и т.н. Разхода престанах да го смятам, защото ако се замисля за него, ще зема да тръгна пеша. С моя начин на каране и със задръстванията в София е 20+. Сложих газов инжекцион, не защото нямам пари за бензин, а защото мога да си спестя част от тях. Не знам дали двигателя се износва по-бързо от газта, не съм специалист по тези неща. Майстори, който разправят за лошия ефект на газта има много. И всичките са големи разбирачи. Аз ползвам напоследък едни, нарекли са се Дару кар. Те нямат нищо против БМВ с М50 на газ. Но незнам, може този, за когото си писал ("Единия работи в реномиран сервиз в Русе") да ги чатка БМВ-тата повече.
Може да им направи един семинар на невежите в Дару, да ги поограмоти малко.
Проблем на ГИ е най-вече цената--ако караш малко, ще отнеме дълго време да се изплати.
Най-новите Е34 са на 12-13 години, и точно толкова е минало от времето, когато са били престижни. Кола за 5 бона не е престижна.
Колегата Пепо пише, че двигателя не бил проектиран за газ и е напълно прав. Но не е проектиран и за фалшивия бг-бензин. Тоя А98 дето го сипваш отговря на 93 (или който там е най-лошия бензин) в Германия. Така, че без да си виновен, караш с най-евтиния бензин по западните стандарти. Такава е държавата, нищо не може да се направи. Тук като решиш да правиш нещата както трябва се оказва, че само си плащаш като пич и няма никакъв ефект. Даваш 2.30лв и пак получаваш боклук.
Разбира се, че газаджията трябва да е добър, ти некадърници ли търсиш да ти поправят бензиновия инжекцион?
"Икономията е майка на мизерията" си написал. Да ти обясня мойта ситуация


Проблем на ГИ е най-вече цената--ако караш малко, ще отнеме дълго време да се изплати.
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Ами повече от сигурно е че в Дару кар, разбират от БМВ. Майсторът за който аз говоря работеше в Bosch, нека не забравяме факта, че именно те са производители на основна част от ел.компонентите в т.ч. и бензиновата инжекция.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: газ
Pavlinius написа:... Досега не е имало път да съм ходил да зареждам газ и да не напълня до горе. Колегите на бензин така ли правите ?
...абсолютно


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
ivan1979g написа:Има две теми, който се повтарят непрекъснато. За газта и за разхода. И винаги има бисери.
Най-новите Е34 са на 12-13 години, и точно толкова е минало от времето, когато са били престижни. Кола за 5 бона не е престижна.
Колегата Пепо пише, че двигателя не бил проектиран за газ и е напълно прав. Но не е проектиран и за фалшивия бг-бензин. Тоя А98 дето го сипваш отговря на 93 (или който там е най-лошия бензин) в Германия. Така, че без да си виновен, караш с най-евтиния бензин по западните стандарти. Такава е държавата, нищо не може да се направи. Тук като решиш да правиш нещата както трябва се оказва, че само си плащаш като пич и няма никакъв ефект. Даваш 2.30лв и пак получаваш боклук.
Разбира се, че газаджията трябва да е добър, ти некадърници ли търсиш да ти поправят бензиновия инжекцион?
"Икономията е майка на мизерията" си написал. Да ти обясня мойта ситуацияКарам 525i 24V, ръчкам го яко, въртя го по завойте и т.н. Разхода престанах да го смятам, защото ако се замисля за него, ще зема да тръгна пеша. С моя начин на каране и със задръстванията в София е 20+. Сложих газов инжекцион, не защото нямам пари за бензин, а защото мога да си спестя част от тях. Не знам дали двигателя се износва по-бързо от газта, не съм специалист по тези неща. Майстори, който разправят за лошия ефект на газта има много. И всичките са големи разбирачи. Аз ползвам напоследък едни, нарекли са се Дару кар. Те нямат нищо против БМВ с М50 на газ. Но незнам, може този, за когото си писал ("Единия работи в реномиран сервиз в Русе") да ги чатка БМВ-тата повече.
Може да им направи един семинар на невежите в Дару, да ги поограмоти малко.
Проблем на ГИ е най-вече цената--ако караш малко, ще отнеме дълго време да се изплати.
Колега няма спор че в дару разбират от БМВ но от гас бъкел си нямат !
Но въпроса ми е къде да отида за малко диагностика на обикновена газова на М50В25-за София говорим но да се знае че са читави!!?!?!
IAV написа:...Но въпроса ми е къде да отида за малко диагностика на обикновена газова на М50В25-за София говорим но да се знае че са читави!!?!?!
Не знам, колега. Виж Боса, той беше с М50 и обикновена газова, може да даде някой жокер. За тая твойта комбинация съм чувал, че било много подходящо да има Ламбда-контролер (или там както се нарича). Не бил скъп, а имало полза.
В http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=79646 ICE пише за читав майстор, но не съм ходил и за това не мога да го препоръчам.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Аз също съм на газ с обикновенна газова... Дори няма ламбда контролер ли там квото го наричат ( НЯМАМ ЛАМБДА СОНДА )...До сега колата не е направила проблем от ей така щото и е скимнало...Само веднъж и то по моя вина...Не смених лулите навреме...Но след тяхната смяна всичко си дойде на мястото...Доволен съм колко гори, доволен съм и колко върви... Като си сложа М50В25 може да му сложа ГИ...Карам си колата доста говорим за 1.5г съм навъртял 40 000км... Всичките на газ...Щом не съм ревал от това по форумите значи съм доволен... Другото е че трябва интервенцията да се направи от читав майстор...Моя специално е много читав... При него съм пратил не един вече колега...И до колкото знам всичките са доволни...Има един леееккккк шмекер като се прави М50 на газ, който почти всички баш майстори не го знаят явно..Или не се досещат... Пътя от изпарителя до входящата плочка, която е до колектора, трябва да бъде възможно НАЙ-КЪС! Реакцията на колата е по-бърза отделно с това изпарителя трябва да е наврян отдолу..Това допринася до топленето му и от топлината на мотора и други неща, за които не ми се разказва сега щото ми се спи....
И нека ви кажа нещо... Който си мисли че мотора на газ се износва повече, нека продължи да си кара жигулки и лади.... Това е най-тъпата и антилогична теория която може да се измисли...
Айде лека и доходна и безаварийна на всички

И нека ви кажа нещо... Който си мисли че мотора на газ се износва повече, нека продължи да си кара жигулки и лади.... Това е най-тъпата и антилогична теория която може да се измисли...
Айде лека и доходна и безаварийна на всички



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани