ТДС-а загря
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ТДС-а загря
Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
...точиш антифриза - и вадиш едно по едно и отхвърляш вероятности термостат, помпа, виско го пробвай с вестник, измий радиаторите, така и така си свалил всичко - измий въздухопроводите(тръба- куулер- тръба- АГР- тръба- колектор) и след тая интервенция ще си имаш нов ТДС
Успех
Успех
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
я да питам аз колата кога наи много се мъчи ?
извънградско с тая скорост 170-180 или градско - тръгни спри тръгни спри
извънградско с тая скорост 170-180 или градско - тръгни спри тръгни спри

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
само да споделя, че да изключваш от скорот при тая Скорост...
а изключиш ли от скорост водата започва да се върти по бавно което води до по бано охлаждане, най-добре е да намалиш на 2000 - 2500 оборота - някой специалист ще ти каже по добре,
а и колко време го кара с тая скорост?
На това кога се мъчи повече колата... май зависи от задкормилното устройство.....

а изключиш ли от скорост водата започва да се върти по бавно което води до по бано охлаждане, най-добре е да намалиш на 2000 - 2500 оборота - някой специалист ще ти каже по добре,
а и колко време го кара с тая скорост?
На това кога се мъчи повече колата... май зависи от задкормилното устройство.....

Здравейте,
Теста нали си го направил на загрял двигател?
Другото което е не мисля че загряването в горе описания случай ще е от виското защото с такава скорост виското не би трябвало да има никакво влияние. Термостата ако не ти работи(и е останало на малкия кръг) пак би трябвало да ти загрее преди да достигнеш тези скорости и евентуално да не падне температурата веднага щом си намалил. Според мен или мръсен радиатор или водната помпа нещо не е успяла да смогне
.
Но най добре е да започнеш от най дребното и стъпка по стъпка да отсраняваш възможните причини. Започни с измиванеот на радиаторите.
Поздрави
Ганчо написа:Виското сега го пробвах с весник и перката спря следователно не работи някои можели да ми каже на колко градуса отваря термостата сега като я карах температурата по БК стигна до 102-3градоса и си ги държи толково.Може ли всичката мизерия да я прави виското?
Теста нали си го направил на загрял двигател?
Другото което е не мисля че загряването в горе описания случай ще е от виското защото с такава скорост виското не би трябвало да има никакво влияние. Термостата ако не ти работи(и е останало на малкия кръг) пак би трябвало да ти загрее преди да достигнеш тези скорости и евентуално да не падне температурата веднага щом си намалил. Според мен или мръсен радиатор или водната помпа нещо не е успяла да смогне

Но най добре е да започнеш от най дребното и стъпка по стъпка да отсраняваш възможните причини. Започни с измиванеот на радиаторите.
Поздрави
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Kakto споменха и колегите по-горе, след скорости от около 90 км/ч виското не оказва почти никаква роля за охлаждането на радиатора, тъй като въздухния поток от насрещния въздух е много по-ефективен и по-силен от този, създаван от перката на вискосъединителя.
Ако проблема е във водната помпа, загряването би започнало още от 140 км/ч. Най-вероятно ти е замърсен отвън радиатора на двигателя или пространството м/у двата радиатора. Не ги мий със силна струя!
Ако проблема е във водната помпа, загряването би започнало още от 140 км/ч. Най-вероятно ти е замърсен отвън радиатора на двигателя или пространството м/у двата радиатора. Не ги мий със силна струя!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
BMW-E39 написа:колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?
виждал си радиатор нали...., по същиа начин изглеждат и изпарителите на климатиците който седят по улицата... ако не си виждал,
Ако насочиш силна струя към радиатора, ше се изкривят пластините който са от алумин и ще станат плътни и няма да може да минава въздух между тях, така охлаждането ще се намали и получаваш шанс да влезнеш в приключение

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
ясно ясно ! мисля да го напръскам с тоя препарат жълтия Меглио за обезмасляване и тогава да го пръсна с маркуча с вода там струява е нормална а ?!
само че кои радиатор е за климатика и кои за охлаждането ? като съм пред колата тоя отпред или зад него че не съм гледал
само че кои радиатор е за климатика и кои за охлаждането ? като съм пред колата тоя отпред или зад него че не съм гледал

BMW-E39 написа:колега защо да не се мият със силна струя .. ? тъкмо си мислех да хода некаде на ОМВ пароструика и там да си поиграя сам.. ?
Нямаш си на представа колко лесно се кривят ламелите на радиатора - най добре е с градински маркуч като разделиш двата радиатора.
На най ниско налягане на водоструйката като се насочи към радиатора(при свалена броня и вентилатор на климата) направо си прави пътечка където минава струята. И аз бях чел и не ми се вярваше да са чак толкова меки но се убедих сам. Веднага спряхме водоструйката и с маркуч градински с накрайник го измих моя.
Доста кончета в един обор.


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси колеги а свалянето много ли е сложно ???
смисал аз няма да го правя маистор ама все пак .. ?
и като се свали тоя радиатор после трябва да се обезвъздушава системата нали ?
смисал аз няма да го правя маистор ама все пак .. ?
и като се свали тоя радиатор после трябва да се обезвъздушава системата нали ?
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани