Прекъсва тая....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Прекъсва тая....

Мнение от ВИКИ » 21 Юни 2004, 23:20

Здравейте!
Значи започна да прекъсва както карам. Това става на ниските обороти като сменям предавките от 1 на 2 и от 2 на 3 между 2000-3000 оборота клоата изведнъж за секунда изгубва тоците и после пак продължава да работи. Представете си как прелашква :shock:
Загуби и мощност , като и подам газ първо се замисля и след това бавно започва да набира. Нещо и става-помагайте :cry:
Това започна да става след като и смених гарнитурата на главата и започна да работи на 6 цилиндъра :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Юни 2004, 20:41

свешти кабели и реглаш на дебитомера при мен от това беше,и смиана на въздусен филтар
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 30.01.2002
Местоположение: Sofia

Подобен проблем но не след ремонт ...

Мнение от Iceman » 23 Юни 2004, 11:19

От както съм я купил (520i24V) преди 2-3 години при мен се наблюдава следния ефект/дефект не съм много сигурен: Караш час , два на пълна газ междуградско и като влезеш в някой град , нали има ограничения там 40 , 60 , кръстовища и като намалиш и минеш на 3-та или още по надолу до 2-ра и се опиташ да дадеш леко газ да поеме и като почне да "подскача" да "кашля", все едно да тупнеш някой докато си пие бирата ;). Трябва да изключиш от скорост , да поизфорсираш леко (като че ли сега я запалваш) и след това няма проблеми и така до следващия град, но не винаги. За съжаление го прави само след дълга 1-2 часова яка "езда" и не мога да правя много много опити. От няколко сервизни техника чувам за подобен вроден проблем при Е34 , някой наблюдавал ли е нещо такова. Дали не е от бърза смяна на режима на каране спортен/градско и ECU-то да превкючва бавно между тях ? може би нов firmware за ECU ? Идеи, наблюдения ?
/usr/src/ Luke...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 23 Юни 2004, 15:31

dizelboy написа:свешти кабели и реглаш на дебитомера при мен от това беше,и смиана на въздусен филтар

Смених свещи и филтри. Как се регулира дебитомера ? Препоръчай ми фирма за кабели , защото на бош са 340 лв.
10х

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 23 Юни 2004, 15:49

ми тирсиш си бреми кабели за боша иако те пържат максимум 230 лв аз бремите си го зех за 190 лв комплект и сам адски доволен ,за реглажа на дебитомера хмммммммм тук знам каде го правиат но за при теб незнам търсиш сервеиз които се занимава с такива работи нее кои знае какво но си триабва 4овек които да му разбира питаи там кадето си правиш диагностика на двигатела те неможе данезнаиат как се регулира
ИзображениеИзображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Юни 2004, 16:32

имам едни работили около 3 месеца от старата ми кола.имат си и кутийката дори.
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 23 Юни 2004, 18:01

Явор написа:имам едни работили около 3 месеца от старата ми кола.имат си и кутийката дори.

Ако е тях ще ти се обадя
Пусни една цена за всеки случай

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.05.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Mercedes

Мнение от pe6o666 » 26 Яну 2005, 23:01

братлета и моята има такава болка
казаха ми 4е е от катализатора
махнах го и се пооправи ама не изцяло
казват 4е мотора е перфектен а не върви :help:
сума пари дадах за присадки
ужас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 27 Яну 2005, 0:18

pe6o666 написа:братлета и моята има такава болка
казаха ми 4е е от катализатора
махнах го и се пооправи ама не изцяло
казват 4е мотора е перфектен а не върви :help:
сума пари дадах за присадки
ужас


кабели свещи дебитомер ,и диагностика
ИзображениеИзображение
Изображение

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

Прекъсва

Мнение от Pernik-MAN » 07 Юни 2005, 0:51

Моята 520 м50 има по странен проблем. Значи оняден си се дърпам с едно
НDi на пежо и като почна да обеднява, та да видиш едвам не ме би.
Ама най лошото е ,че все още обеднява и киха особенно при ниски обороти. Ходих на диагностика и ми казаха дебитомер ама след смяната
нищо не се промени :( . Ако някой може да ми помогне, ще е добре, нямам идея от какво може да е . П.С. налягането е добро филтрите и свещите и лулите са нови но никакав резултат ????? :help:
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 08 Юни 2005, 23:28

Скъсан (незатегнат) маркуч по смукателния тракт след дебитомера?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юни 2005, 23:37

Тогава при внезапно подаване на газ колата за момент забива моцуната и в следващия момент тръгва ...

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Юни 2005, 0:16

Регулатор на налягането на горивото? Или ключа за положението на дроселовата клапа?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

А.а.а.а.ааааааа

Мнение от Pernik-MAN » 10 Юни 2005, 23:02

Проверих маркуча и е ОК, Ключа на дросела съшо оказва влияние когато е Вкл. или не. Регулатора за налягане ще проверявам сега застото чак сега си направих манометър с щуцери от двете страни. До колкото знам трябва да е 3.0 бара при загасен мотор и тест на помпата. ( Нали ?)
П.С. Дано да е от това че вече нямам идеи..... :(
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

Мнение от Pernik-MAN » 11 Юни 2005, 20:01

Проверих и налягането и то е ОК. Еееее вече наистина незнам от какво може да е :help: ще пробвам да подменям бубина по бубина па дано налучкам проблема наи-после. :shock:
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook