проблем с охладителната система

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

проблем с охладителната система

Мнение от hellbull » 03 Мар 2008, 10:53

Здравейте колеги.
ето какъв ми е проблема. карам си аз колата преди 2 седмици и започва да духа студено в колата. гледам след 2 дена капачката на казанчето за антифриза леко отворена и си викам какво ли е ставало тука. долях антифриз затварям капачката и като се качи всичко си беше ОК ама днеска пак така започна да духа студено, надигам капака и гледам капачката си е там на мястото добре затегната отвивам я и вътре пак няма много течност и пак доливах. искам да попитам като отварям капачката после трябва ли да обезвъздушавам системата и ако да то как се прави, гледам съм че става с отвиването на някакво болче и като почне да излиза само течност се завива и готово. как да разбера дали имам течове в системата. скоро ще я карам на сервиз да сменям маслото и като отида ще има кажа да я погледнат. надявам се до тогава заедно да решим проблема :) благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Мар 2008, 11:32

тва е глупост че като отвараяш капачката после трябва да я обезвъздушаваш :mhihi: аз си долях 1 път за 7 месеца и си седи мирно на чертата ,и чат пат 1-2 пъти в месеца я отварям за да провера нивото на антифриза (щото се в тъмно се случва да го гледам) завъртам и всичко бомба, имаш проблем щом губи антифриз :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 03 Мар 2008, 13:53

Колега ,може да надува системата и затова да хвърля през капачката ,трябва да мине над 2 бара за това направи тест на газовете като отидеш в сервиза ,да не се окаже по сериозно което не ти го желая ,успех ,пиши какво е било
Нищо лично ,Просто бизнес !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 03 Мар 2008, 17:40

и при мен се получава нещо такова.не вдига тепература държи се нормално,но маркучът (горният до казанчето)е доста надут което мн.ме притеснява.като отворя капачката на казанчето виждам малкото маркуче което връща водата че минава вода през него ,после спира излиза малко въздух и пак вода .незнам това редно ли е или не. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 03 Мар 2008, 19:41

i4ko я кажи как да го проверим това налягане и разясни малко по подробно че така както си го написал нищо не ти разбрах. благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 03 Мар 2008, 22:52

виж маркуча под колекторите ,аз имах същите проблеми като тебе и се оказа точно това маркуче ,което излиза от двигателя и отива към парното,от там изтичаше течност,колата загряваше,парното не духаше топло,та маркучето беше се нацепило в края и скобата беше хлабава,свалих скобата отрязах повредената част от маркуча,сложих скобата стегнах и вече всичко е ок

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 05 Мар 2008, 10:00

Колега ,тест на газовете си направи в лицензиран сервиз на БМВ ,струва 19,80 лв с ДДС,първо почни от там ,и тогава всичко останало по веригата -радиатор,помпа,термостат,успех
Нищо лично ,Просто бизнес !

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 05 Мар 2008, 12:32

Или при мен в сервиза....заповядай да ти решим проблема...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 05 Мар 2008, 14:32

Ако си минал 200 к километра, трябва да смениш всичките маркучи-
към 120 лв. са. Ако не виждаш никъде теч (по системана), погледни
дали случайно проблема не е в пробката за източване на антифриза -
това с оказа при мен. Пожелавам ти да е това, защото са няколко
левчета... Но най-добре както е казано по-горе: сервиз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 05 Мар 2008, 15:04

как така пропката ,вземаш въздух от там ли.щот при мен се надуват.и този горният маркуч които излиза от казанчето и отива в двигателя е мн.горещ,не се пипа .другият пук които излиза от двигателя е мн.студен и кво става незнам.дали е термостат или нещо друго-но наи кофти е че близкият оторизиран сервиз е на около 50 км.от мен.незнам дали да предприема рисковано пътуване или тук да си измеря температурата на водата и тогава да реша. :shock: ДИЛЕМА :wtf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Мар 2008, 15:43

Обезвъздуши или имаш въздушна възглавница (ако след обезвъздушаването е същата) :arrow: сменяй водната помпа (задължително с метални турбинки да е)
Сменяй докато е време, че иначе главата ти няма да е редова, а ще стане "V6" :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 05 Мар 2008, 16:43

По принцип се оказва, че голяма част от проблемите произхождат от
термостат, така че е добре и той да се смени (като го смених си реших
проблема със студеното духане).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 05 Мар 2008, 16:47

Като стана въпрос за металните турбини на водната помпа, да питам:
как мога да разбера дали не е пластмасова моята, и също така дали тази
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
която се продава в момента е метална?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 05 Мар 2008, 17:14

За жалост си мисля, че е само един начина - да вадиш помпата, освен ако серийно не ви слагат такава с метални турбини
Железния принцип - "ако бачка - не пипай"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 05 Мар 2008, 17:21

има ли начин по кито се проверява помпата дали работи или само чрез сваляне.същото за термостата и ако можете да упътите за ориантировъчна цена на помпата .мн.благодаря за мненията .

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook