За всички, които имат проблеми с карбураторите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Това е много изпитан метод с ладовите карбуратори, но аз все си мисля, че този карбуратор не може да захрани напълно мотора - не глъхнат ли при високи обороти? (над 5000 примерно). Иначе съм карал и такава, палеше отлично - студена, топла, държеше си обороти всичко ток, но не съм давал толкова много газ.
BMW only!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
лично аз съм слагал такъв карбуратор на М10Б20 и освен че загубих малко при ускорението, нямах проблеми за нищо друго, писах по горе кога съм го слагал на тогавашната ми Е21 и знам че до миналата година вървеше все с този карбуратор, но после колата я продадоха в Шумен мисля и вече нямам информация
only rear wheel drive
Аз ще звъня тия дни на въпросния човек, че дано помогне.
Иначе ето малко информация за тая гад Pierburg 2BE
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2be.htm
И един нов: http://cgi.ebay.es/VERGASER-PIERBURG-2B ... dZViewItem
Иначе ето малко информация за тая гад Pierburg 2BE
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2be.htm
И един нов: http://cgi.ebay.es/VERGASER-PIERBURG-2B ... dZViewItem

Той Ладовия карб,има доста модели. Доста комбинации дифузьори,жиглори въздушни/горивни могат да се направят до постигане на задоволителен ефект от него. Сам по себе си,не е нищо сложно. За Солекс ,не говорим,той е друга тема. Колегата беше тръгнал да търси вакуумен от 2105/2107. Аз не виждам разлика в тях,освен в размера на дифузьорите и съответните жигльори. Препоръчах му да търси 2101/2106 карб. с принудително отваряне на 2-ра камера. А,и ако някой се притеснява от ,,недохранване" на мотора,от страна на Ладовия карбуратор - е , тия карбуратори могат да хранят доста щедро и много по-лакоми мотори от М10В18 на BMW. Аз за сега,седя и чакам нещо от Porostorm. Ако нещата потръгнат, може да пусне негова си тема, придружена със снимки на операцията. Явно и на този автомобил ще отрежа гениалната инженерна немска мисъл, която го е сполетяла в зародиш.
Подпис:
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
взимате един карбуратор от жигула без никви вакууми и такива порнографии,той си е изцяло механичен ,като дадеш газ и двете клапи се отварят едновременно и глей ко може тоз М10
,само му сменете жигльори с такива за 1500 и мисля че няма да разберете разлика с тоя пиербург само тря някой да ви го центрова кат хората 


BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
някои ако му трябва Pierburg 2BE
имам го свален от колата,за 5 месеца от как я карах с тоя мотор и карб не съм имал нито един проблем
някои ако му тряя да дава предложения със сичките неща по него
имам го свален от колата,за 5 месеца от как я карах с тоя мотор и карб не съм имал нито един проблем
някои ако му тряя да дава предложения със сичките неща по него
За клапите на камерите, не съм съгласен. Първа се отваря до определено положение (втора седи затворена, но леко притворена,има си регулиращо винтче) . Вече,по -нататък лостчето на първа камера започва да избутва това на втора и я изравнява успоредно с положението на първата. Идеята,да се ,,механизира" Озон/ Озон 2, не води до космически ефект.
А ,жигльорите....там е много относително. Един и същ мотор,може и да върви/не върви със съответните за него комплект жигльори.
Ще се пробва.
ПС Айде бе, вземи го този карбуратор и да го слагаме вече.
А ,жигльорите....там е много относително. Един и същ мотор,може и да върви/не върви със съответните за него комплект жигльори.

ПС Айде бе, вземи го този карбуратор и да го слагаме вече.
Подпис:
- kakd4
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E30 323i touring
- Мечтае да кара: всякакво М3
смених 2 карбуратора само проблеми.накрая приспособих един от лада.с добри настройки колата направо полудя
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]