При спиране тресе ДВИГАТЕЛЯ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Много ви благодаря за съдействието и отговорите!
Може би ще се окаже, че съм пропуснал да ви кажа нещо важно. Имам едни проблеми, които май ще се окаже, че са от АБС-а. Не е категорично установено още, но май натам отиват нещата. Явно ще трябва да се сменя АБС-а. Та, в момента не работи АБС-а. Да не би от това да се получават тия истории с тресенето на двигателя....
Независимо от това обаче се усъмних, че има някакъв проблем със сервото или вакуум помпата (както казва pazokolarov), защото тресенето се появява при натискане на спирачката. Та, мисълта ми беше такава - как може тресене на двигателя, което се появява при натискане на спирачката (и то само понякога) да има нещо общо с дюзите, пълненето и горвната помпа?!?!?!?!
Благодаря още веднъж на всички!
А може и тампони да са.... ама ще променя ли оборотите от това....
Може би ще се окаже, че съм пропуснал да ви кажа нещо важно. Имам едни проблеми, които май ще се окаже, че са от АБС-а. Не е категорично установено още, но май натам отиват нещата. Явно ще трябва да се сменя АБС-а. Та, в момента не работи АБС-а. Да не би от това да се получават тия истории с тресенето на двигателя....
Независимо от това обаче се усъмних, че има някакъв проблем със сервото или вакуум помпата (както казва pazokolarov), защото тресенето се появява при натискане на спирачката. Та, мисълта ми беше такава - как може тресене на двигателя, което се появява при натискане на спирачката (и то само понякога) да има нещо общо с дюзите, пълненето и горвната помпа?!?!?!?!
Благодаря още веднъж на всички!
А може и тампони да са.... ама ще променя ли оборотите от това....
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
може да има ,сервото на спирачките ползва вакума на двигателя което влияе на работата му .. и ако има и други фактори които да му влияят като понарушена работа на помпа/дюзи може да се появи някъв подобен симптом
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
През последните 40-50 дни съм бил 2 пъти на диагностика. И двата пъти казаха, че по двигателя всичко е перфектно. Ако имаше нещо по помпата/дюзите, нямаше ли да излезе там на компютрите?Alexi написа:може да има ,сервото на спирачките ползва вакума на двигателя което влияе на работата му .. и ако има и други фактори които да му влияят като понарушена работа на помпа/дюзи може да се появи някъв подобен симптом
Ще излезе само ако имаш проблем с ''умната'' дюза, другото е механика. То и главата на ГНП е сред проблемите, ноALEX_525tds_2000 написа:През последните 40-50 дни съм бил 2 пъти на диагностика. И двата пъти казаха, че по двигателя всичко е перфектно. Ако имаше нещо по помпата/дюзите, нямаше ли да излезе там на компютрите?Alexi написа:може да има ,сервото на спирачките ползва вакума на двигателя което влияе на работата му .. и ако има и други фактори които да му влияят като понарушена работа на помпа/дюзи може да се появи някъв подобен симптом

в твоя случай ме съмнява. Успех ... последно за което се сетих-абс трудно се чупи,по-добре виж датчиците и по напред
връзката с тях. Май са ти тампоните (нали филтрите не ги изоставаме

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Hellrider написа:извинявам се че вадя тази тема, но имам доста подобен проблем
ALEX_525tds_2000 откри ли от какво е проблема и начин за отстраняване
За съжаление още не. Но и скоро не се е проявявал този проблем.
oт ABS-а е това, но не ми е известно къде точно е
може и цялата помпа да е взела да дава фира, може и както написаха по-горе някоя връзка да не е добре и да си мисли, че колелото още приплъзва и да продължава да работи....
вярно че и при мен се случва супер рядко при екстремно спиране, а тресенето е защото оборотите на двиг. падат заради натоварването на абс помпата
много ще ме е яд ако сменя помпата и остане така, затова първо ще прегледам връзките и кабеляците

може и цялата помпа да е взела да дава фира, може и както написаха по-горе някоя връзка да не е добре и да си мисли, че колелото още приплъзва и да продължава да работи....
вярно че и при мен се случва супер рядко при екстремно спиране, а тресенето е защото оборотите на двиг. падат заради натоварването на абс помпата
много ще ме е яд ако сменя помпата и остане така, затова първо ще прегледам връзките и кабеляците
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ALEX_525tds_2000 написа:Hellrider написа:извинявам се че вадя тази тема, но имам доста подобен проблем
ALEX_525tds_2000 откри ли от какво е проблема и начин за отстраняване
За съжаление още не. Но и скоро не се е проявявал този проблем.
Алекс, малко ще трябва да се поизцапаш.
Аз мойто маркучета (тия меките който дават въздух за АГР,жалузите, а при вас и за ТАМПОНИТЕ на ДВИГАТЕЛЯ ги сменях

Причината беше, че в горният си край, там където влизат в пластмасовата
тръба на вакуум помпата бяха леко закъсани, защото отворите на тръбата сочат нагоре, а маркучите отиват надолу.Можеш да си представиш каква дъга се образува, с течение на времето от топлината на двигателя се изпичат, накъсват се и от там влиза въздух !!! Следователно вече нямаш вакуум.
Свали декоративните кори на двигателя (шестограм шестица), свали всмукателния колектор (камък 12 и магнит) и една отверка ще ти трябва за гуменото оплътнение (Агр - колектор) и ще имаш свободен достъп до пластмасовата тръба .... дано да излезе от това
Това е само вариант, ако това е проблема ОК, ако ли не поне ще сме изолирали варианта.Ако като запалиш двигателя и веднага ти омеква/потъва спирачката - помпата ти е наред , няма защо да се притесняваш.
Ако всичко е наред с помпата и маркучетата - отиди в някой сервиз на подемник да ти видят тампоните на двигателя ...
Приятен ден

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Wenzy написа:ALEX_525tds_2000 написа:Hellrider написа:извинявам се че вадя тази тема, но имам доста подобен проблем
ALEX_525tds_2000 откри ли от какво е проблема и начин за отстраняване
За съжаление още не. Но и скоро не се е проявявал този проблем.
Алекс, малко ще трябва да се поизцапаш.
Аз мойто маркучета (тия меките който дават въздух за АГР,жалузите, а при вас и за ТАМПОНИТЕ на ДВИГАТЕЛЯ ги сменях![]()
Причината беше, че в горният си край, там където влизат в пластмасовата
тръба на вакуум помпата бяха леко закъсани, защото отворите на тръбата сочат нагоре, а маркучите отиват надолу.Можеш да си представиш каква дъга се образува, с течение на времето от топлината на двигателя се изпичат, накъсват се и от там влиза въздух !!! Следователно вече нямаш вакуум.
Свали декоративните кори на двигателя (шестограм шестица), свали всмукателния колектор (камък 12 и магнит) и една отверка ще ти трябва за гуменото оплътнение (Агр - колектор) и ще имаш свободен достъп до пластмасовата тръба .... дано да излезе от това
Това е само вариант, ако това е проблема ОК, ако ли не поне ще сме изолирали варианта.Ако като запалиш двигателя и веднага ти омеква/потъва спирачката - помпата ти е наред , няма защо да се притесняваш.
Ако всичко е наред с помпата и маркучетата - отиди в някой сервиз на подемник да ти видят тампоните на двигателя ...
Приятен ден
Много ти благодаря!!!
Хубав ден и на теб!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Wenzy, благодаря ти ощ веднъж!
Проблемът е решен. Закараха ми колата на монтьор. Не го свърших лично аз, защото нямам време. Имах един проблем и с паленето сутрин. Оказа се, че има 2 изгорели свещи. Смених ги всичките 6 с BERU. Сега пали перфектно. Монтьора ми обясни, че маркучето, за което и ти ми каза, не е напукано или леко изхлузено, а директно било паднало. Така че, сега е закачено. Бях помолил да ми прегледат и останалите маркучи. Имало е нужда само от притягане на скобите. Бях много изненадан като разбрах, че маркуча, който излиза от казанчето за течността на хидравликата струва 300 лева!!!!! Но, това е BMW. Sorry. Вечерта отидох да си прибера колата и попитах монтьора, какви са му впечатленията, от това, което е видял по колата. Той ми отговори, че ако бил на мен, щял да я продаде незабавно!!!!! Често казано, доста се шокирах, защото колата изглежда и работи перфектно, а монтьорите от големи сервизи, в които съм бил, винаги са казвали, че колата е чудесна и че рядко при тях се повявя кола в толкова добро състояние - и то имайки предвид основно двигателя. Попитах го за аргументите му, а той ми отговори следното:
Когато свалил всмукателния колектор, установил, че има леки маслени изпарения по него. Това било абсолютно недопустимо и би могло да бъде признак за нещо много страшно и скъпо.
Какво мислите за това становище на монтьора?
Умишлено не използвам думата "майстор"
Поздрави!
Проблемът е решен. Закараха ми колата на монтьор. Не го свърших лично аз, защото нямам време. Имах един проблем и с паленето сутрин. Оказа се, че има 2 изгорели свещи. Смених ги всичките 6 с BERU. Сега пали перфектно. Монтьора ми обясни, че маркучето, за което и ти ми каза, не е напукано или леко изхлузено, а директно било паднало. Така че, сега е закачено. Бях помолил да ми прегледат и останалите маркучи. Имало е нужда само от притягане на скобите. Бях много изненадан като разбрах, че маркуча, който излиза от казанчето за течността на хидравликата струва 300 лева!!!!! Но, това е BMW. Sorry. Вечерта отидох да си прибера колата и попитах монтьора, какви са му впечатленията, от това, което е видял по колата. Той ми отговори, че ако бил на мен, щял да я продаде незабавно!!!!! Често казано, доста се шокирах, защото колата изглежда и работи перфектно, а монтьорите от големи сервизи, в които съм бил, винаги са казвали, че колата е чудесна и че рядко при тях се повявя кола в толкова добро състояние - и то имайки предвид основно двигателя. Попитах го за аргументите му, а той ми отговори следното:
Когато свалил всмукателния колектор, установил, че има леки маслени изпарения по него. Това било абсолютно недопустимо и би могло да бъде признак за нещо много страшно и скъпо.

Какво мислите за това становище на монтьора?
Умишлено не използвам думата "майстор"

Поздрави!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ALEX_525tds_2000 написа:Когато свалил всмукателния колектор, установил, че има леки маслени изпарения по него. Това било абсолютно недопустимо и би могло да бъде признак за нещо много страшно и скъпо.![]()
Какво мислите за това становище на монтьора?
Умишлено не използвам думата "майстор"![]()
Поздрави!





Маме, карай си колицата, явно наистина е читава щом има само "леки маслени изпарения". Я го питай тоя кога е виждал чист смукателен колектор, без значение бенз/дизел, нали от там минават и картерни газове, турбото и то си пуска по малко и ,и, и, и.
ALEX_525tds_2000 написа:
Когато свалил всмукателния колектор, установил, че има леки маслени изпарения по него. Това било абсолютно недопустимо и би могло да бъде признак за нещо много страшно и скъпо.![]()
Какво мислите за това становище на монтьора?
Умишлено не използвам думата "майстор"![]()
Поздрави!
Не ги слушай тия малките "майсторчета", ами си карай колицата. Както каза колегата над мене, няма да видиш всукателен колектор без маслени наслагвания. Карай смело

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Алекс, радвам се, че съм бил полезен.Дано това с маркучите да ти е най - големия проблем за вбъдеще
Тия БАШ Майстори не ги слушай .... карай и толкова ... преди 2-3 месеца един такъв "разбирач' в сервиз ми даде диагноза "до 2 седмици маслото ти ще излезе през ауспуха, защото турбото ....... ", и искаха да си вдигам главата за смяна на сегменти ..... абе глупости - 3 дни не си карах колата, но съумях (с помощта на приятели и съфорумници) да отсраня проблема за 3.40лв. - Газ за Горене
.
На майстор отивам само да му ползвам инструмента ...
Кардай си джета дай дай ..... и тия майстори въобще не им обръщай внимание
Живи и здрави

Тия БАШ Майстори не ги слушай .... карай и толкова ... преди 2-3 месеца един такъв "разбирач' в сервиз ми даде диагноза "до 2 седмици маслото ти ще излезе през ауспуха, защото турбото ....... ", и искаха да си вдигам главата за смяна на сегменти ..... абе глупости - 3 дни не си карах колата, но съумях (с помощта на приятели и съфорумници) да отсраня проблема за 3.40лв. - Газ за Горене

На майстор отивам само да му ползвам инструмента ...

Кардай си джета дай дай ..... и тия майстори въобще не им обръщай внимание
Живи и здрави

Wenzy написа:Тия БАШ Майстори не ги слушай .... карай и толкова ... преди 2-3 месеца един такъв "разбирач' в сервиз ми даде диагноза "до 2 седмици маслото ти ще излезе през ауспуха, защото турбото ....... ", и искаха да си вдигам главата за смяна на сегменти ..... абе глупости - 3 дни не си карах колата, но съумях (с помощта на приятели и съфорумници) да отсраня проблема за 3.40лв. - Газ за Горене.
Колега би ли пояснил малко за турбото и Газ за Горене , каква е процедурата че ме заинтригува !

Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани