Проблем с оборотите - бензин?!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Проблем с оборотите - бензин?!

Мнение от dr.peshev » 26 Фев 2008, 23:16

Моля колегите с бензинови двигатели да споделят как е при техните коли: нормално ли е като изфорсирам леко-до към 1500-2000 оборота и започнат да слизат оборотите, да поминат нормалните за празен ход и да паднат до към 400-500 и след 2-3 колебания да се нормализират?Същото падане на обороти става и като леко кача оборотите до 1000-1200,но разко и като се върнат има няколко колебания до уравновесяването им до 700?! Все едно да пуснеш топче от метър и половина на земята! Някой има ли подобен проблем и на какво се дължи? Как го е решил! Двигателя е M52TUB20!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 26 Фев 2008, 23:39

Аз преди време имах Е36 316 и го имах същия проблем.
Колата беше с газова уредба и си мислех , че е от газта , ама всъщност така и неразбрах от какво е.
Като ходих на диагностики ми ги регулираха , оправяше се и след известно време пак се разваляха.
Един приятел , който горе долу разбира от БМВ ми казваше , че проблема може да е в дебитомера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 27 Фев 2008, 0:09

Имах същия проблем със стария "пасатор". Не знам тука как е, но там си беше ламбда сондата. Точно така правеше и той. Мисля, че и при бумерите има такива сонди и ако е така проблема ще да е това. Ако греша нека някой колега ме поправи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 27 Фев 2008, 9:20

Колата има ли АГУ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 27 Фев 2008, 11:10

на стенд може да се хване какво е
иначе само ще се гадае

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Мнение от dr.peshev » 28 Фев 2008, 0:45

320i Е46 99г. без АГУ!Не могат да открият диагностиците къде е проблема,иначе до сега да съм го оправил.Затова сондирам мнения и то в Е39,защото колегите са със същия двитател,но от по-рано и знаят слабите места на 6 цилиндровия!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 28 Фев 2008, 0:58

Колега, жената има същата кола със същия проблем! Къде ли не ходих, какви ли глупости неслушах, накрая решиха че били някакви бобини. За сега си я караме така. Проблема е, че малко се замислия докато тръгне. Сякаш докато мине прага от 1000-1200 оборота се чуди, дали да вдигне обороти или да спре!
Ако намериш решение, ще съм ти благодарен да ми пишеш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 28 Фев 2008, 1:52

колега каде я правиш тая диагностика ?
не знам .. тоя 6-так бензинката.. са как се пооправи времето и като са свалени стаклата или шибито .. и като го настъпиш ахх леле тва как ревее ? или само аз си въобразявам така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Мнение от dr.peshev » 28 Фев 2008, 17:34

Реве много и много върви,защото е леко купето,но електониката е много капризна на баварката!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Мнение от dr.peshev » 14 Мар 2008, 18:04

Днес стана ясно от къде е проблема!Компютъра не щеше да управлява правилно стъпковото моторче на оборотите!Наложи се рестартиране на системата и се оправи!Ако обаче пак се появи дефекта,ще трябва преинсталиране на софгуера,управлявящ двигателя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 15 Мар 2008, 2:58

Къде го установиха и за кави пари става дума?
Аз ти казах че имам същия проблем. Да се радвам ли че не е бобина?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Мнение от dr.peshev » 15 Мар 2008, 13:51

ЮВЕ-зад А2 автокъща!Писах ти вчера на лично съобщение колега!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 17 Мар 2008, 1:50

Много добре, само че аз нямам нищо от теб!!! :roll:
При мен даже работата се влошава - по често започна да го прави и като се наложи да я натисна за да изпреваря, точно тогава тя умира. Все едно че е с три цилиндъра. Като изгася двигатела и след това отново го запаля, всичко е наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с оборотите - бензин?!Решен елементарно!

Мнение от dr.peshev » 21 Юли 2010, 9:20

Искам предварително да се извиня,че подхващам толкова стара тема отново,но си реших един стар проблем по колата и не можах да се стърпя да не пиша за решението му и да помогна на някой със същите симптоми!След 2 години ходене по мъките и търсене на проблема,най-накрая го реших.Оказа се елементарен-стар горивен филтър.Когато купих колата преди 3 години накарах майсторите да сменят всички филтри,но уви-ако не им седиш на главата,после само главоболия.Не са сменили горивния филтър.Оказа се,че колата е с ОРИГИНАЛНИЯ от 07.04.1999г made in Germany!!!Реших,че е дошло време да го сменя(мислех,че не е сменян 2-3 години,а те 11!!!),прочетох малко DIY,и го смених за 20-30 мин.И О,чудо-няма вече колебание на оборотите при леко форсиране и колата се отпуши.А като си помисля колко пари издадох по диагностици!!! :evil: Явно при по-силно изфорсиране помпата е нагнетявала гориво в системата,но при леко до 1000-2000 оборота е нямало нужния дебит и двигателя се е мъчел-започва колебаене на оборотите като все едно съм пуснал топче на земята да подскача,докато се нормализира дебита и оттам оборотите или колата направо гаснеше,ако съм пуснал и климатика.Проблема е решен елементарно,а дори ходих в Камор да ми преинсталират софтуера!!!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 5.06.2009

Re: Проблем с оборотите - бензин?!

Мнение от robbiewww » 28 Юли 2010, 1:00

браво! мерси че си написал какъв е бил проблема, макар и след толкова време :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook