Как се оправя цъфнал скоростен лост?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Като дърпаш, гледай да си на 2ра или 4та, че има случеи със строшен преден джам от много дурпане
. Също като дърпаш далече от лицето щото има и строшени носове. Топката има едно болтче вътре което държи двете части заедно. Успех.

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
а някои да каже защо е толко дървен лоста в сравнение на 3-та серия например ? на 3-та е като се едно си местиш кремвирша а на 5-та си е леко като на трактор дълъг
но пак ми харесва де
а до колегата сваляш лоста лепиш го натискаш го с нещо тежко за 48h и после си го слагаш обратно на местото, само знам че има едно винче под тва дето пише 1,2,3,4,5 R но не знам дали то трябва да се отвърти не съм махал скоростния лост а цялата конзола


а до колегата сваляш лоста лепиш го натискаш го с нещо тежко за 48h и после си го слагаш обратно на местото, само знам че има едно винче под тва дето пише 1,2,3,4,5 R но не знам дали то трябва да се отвърти не съм махал скоростния лост а цялата конзола

BMW-E39 написа:а някои да каже защо е толко дървен лоста в сравнение на 3-та серия например ? на 3-та е като се едно си местиш кремвирша а на 5-та си е леко като на трактор дълъгно пак ми харесва де
![]()
а до колегата сваляш лоста лепиш го натискаш го с нещо тежко за 48h и после си го слагаш обратно на местото, само знам че има едно винче под тва дето пише 1,2,3,4,5 R но не знам дали то трябва да се отвърти не съм махал скоростния лост а цялата конзола
Не се отвива винтчето колега, само се дърпа нагоре и както каза колегата само на 2-ра или 4-та че може верно да излети джама

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Мерси, оправих го, поне за сега... Значи моята топка излезе доста лесно.
Мекото и твърдото, са на щипка едно в друго и се разделят с плъзгане.
Лошото е, че няма достатъчно площ за лепене - както и да е, залях го
с локтайт вчера и днес е добре. Само в ръчичка го стисках минута-две.
А щеше да е толкова хубаво да е с мъжки и женски втулки за мекото
и твърдото, така че да не се цъфка така лошо...
Мекото и твърдото, са на щипка едно в друго и се разделят с плъзгане.
Лошото е, че няма достатъчно площ за лепене - както и да е, залях го
с локтайт вчера и днес е добре. Само в ръчичка го стисках минута-две.

А щеше да е толкова хубаво да е с мъжки и женски втулки за мекото
и твърдото, така че да не се цъфка така лошо...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани