Е28:Дайте съвет!
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Е28:Дайте съвет!
Момчета смятам да минавам на Е28 520i, 1986 г.
Дайте съвет моля:
1. Заслужава ли си тежкото купе с двулитров шестак?
2. Има ли резервни части за Е28?
3. Как са цените на частите в сравнение с Е30 и Е21?
Инфо за колата:
- купето изглежда 6 отвън и отвътре, не e пребоядисвано, но пък има дупки на най-невероятни места/например противопожарната преграда зад двигателя/;
- набира си нормално за 520-ка;
- двигателят с инжекцион трябва ли да загрява до нормална работна температура дори и 5 мин. след запалване, според мен не! Може би оборотите са ниски? Кажете? Аз като карах 318i палех, и то на газ и веднага потеглях!
- има проблем със спирачките: при натискане на педала се появява вибриране на същия напред-назад и глухо чукане: туп-туп, туп-туп! Какво може да е това? Скъпо ли ще излезе?
- собственикът е карал на газ, но е свалил уредбата. Възможно ли е да е прецакал нещо? Все пак това е инжекцион?!
Цената е 1600 лв!
Струва ли си?
Абе то за мен щом е БМВ винаги си струва, ама ще трябва доста да се понапрегна тъй като доходите ми са скромни!
Дайте съвет моля:
1. Заслужава ли си тежкото купе с двулитров шестак?
2. Има ли резервни части за Е28?
3. Как са цените на частите в сравнение с Е30 и Е21?
Инфо за колата:
- купето изглежда 6 отвън и отвътре, не e пребоядисвано, но пък има дупки на най-невероятни места/например противопожарната преграда зад двигателя/;
- набира си нормално за 520-ка;
- двигателят с инжекцион трябва ли да загрява до нормална работна температура дори и 5 мин. след запалване, според мен не! Може би оборотите са ниски? Кажете? Аз като карах 318i палех, и то на газ и веднага потеглях!
- има проблем със спирачките: при натискане на педала се появява вибриране на същия напред-назад и глухо чукане: туп-туп, туп-туп! Какво може да е това? Скъпо ли ще излезе?
- собственикът е карал на газ, но е свалил уредбата. Възможно ли е да е прецакал нещо? Все пак това е инжекцион?!
Цената е 1600 лв!
Струва ли си?
Абе то за мен щом е БМВ винаги си струва, ама ще трябва доста да се понапрегна тъй като доходите ми са скромни!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Фенове дайте съвети спешно!
И аз искам спешно съвети за тая Е28, както Венто искаше за онова новото БМВ '93 год. Какво като е Е28?
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе колега, ама ти май не знаеш кво искаш а? Струва ли си ала бала за 1600 лв. Кво очакваш - да дойда да я видя, да те почерпя сладолед и да ти дам половината от парите ли? Хората са измислили търсачки за такива проблеми. Пишеш БМВ Е28 инфо примерно в гугъла и какво става... ами примерно това
http://bmwinfo.com/25280.html
http://bmwinfo.com/25200.html
http://bmwinfo.com/25250.html
http://bmwinfo.com/25280.html
http://bmwinfo.com/25200.html
http://bmwinfo.com/25250.html
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Бира да ме черпиш!
Предпочитам биричка да ме черпиш, сладолед не ям!
Абе искам 525 и нагоре, ама от друга страна тая 520-ка много си я бива на външен вид: не е някоя смачкана и сдъвкана като повечето наоколо.
А колкото дали си струва за 1600 лв, като си такъв пич предложи ми работа, да заработя някой кинт допълнително, щото съм на държавна работа до 17:30 ч. След това, чакам предложения!
Ако искаш шти пратя CV.
А иначе, за линковете благодаря, знам ги. Аз не искам характеристики, а съвети дали ще мога да поддържам колата и дали се намират части.
Абе искам 525 и нагоре, ама от друга страна тая 520-ка много си я бива на външен вид: не е някоя смачкана и сдъвкана като повечето наоколо.
А колкото дали си струва за 1600 лв, като си такъв пич предложи ми работа, да заработя някой кинт допълнително, щото съм на държавна работа до 17:30 ч. След това, чакам предложения!


А иначе, за линковете благодаря, знам ги. Аз не искам характеристики, а съвети дали ще мога да поддържам колата и дали се намират части.
Re: Бира да ме черпиш!
Mr Charger написа:съвети дали ще мога да поддържам колата



Ако ти не можеш да прецениш, защо очакваш, че някой друг ще може?

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ПО ред на номерата:
1. Зависи от твоите очаквания и стила ти на каране - двулитровия шестак стига, колкото за придвижване от А до Б, няма да ти липсва тяга по нанагорнище, но феноменални ускорения не са стихията на този двигател. Ако искаш бързо БМв трябва да е поне М30/Б28, сиреч с минимум 2.8 куб.см работен обем.
2. За съжаление не знам как са с резервните части тези коли, защото са рядкост. Но откъм окачване това е всепризнатото най-добро БМВ евър. Не мога д аопиша лекотата, с която Е28 влиза в завой, как лекичко и контролирано поднася, без опасност за камшичен удар, освен ако не го предизвикаш с прекалено контриране, но тук всяка кола би реагирала така. Още по-феноменално е, че въпреки, че седи стегнато в завоя трамвайни релси забелязваш по факта, че другите коли намаляват, ти няма да ги усетиш, ако всичко й е ОК.
Не можах да разбера какво имаш предвид със загряването.
Иначе БМВ се чака да загрее поне до една чертичка преди средата, преди да се ръчка, до тогава се кара до 3 к оборота без рязко натискане на газ-та.
След като колата е карана на газ е необходимо да провериш инжекторите - поради топлината, отделяна от двигателя и тъй като нас газ те не се използват се получава един нагар от боклуци и съставки в бензина, който с времето запушва дюзите и колата губи моюност. Също така кофти и неприятно е, че газ-та бърка управляващия блок, освен ако не е специална газова уредба за инжекционови мотори, която едва ли е била монтирана на такава кола. т.е. необходимо е да ти изчистят компютъра от грешки, които неминуемо е натрупал.
Като заключение - за нас 1600 лева може да са много, но за БМВ са адски малко - имай предвид, че тази кола ще ти излезе скъпа, ако решиш да я ремонтираш и карай с нагласата, че може да не стигнеш с всичките чаркуляци там, закъдето си бил тръгнал.
Ати
1. Зависи от твоите очаквания и стила ти на каране - двулитровия шестак стига, колкото за придвижване от А до Б, няма да ти липсва тяга по нанагорнище, но феноменални ускорения не са стихията на този двигател. Ако искаш бързо БМв трябва да е поне М30/Б28, сиреч с минимум 2.8 куб.см работен обем.
2. За съжаление не знам как са с резервните части тези коли, защото са рядкост. Но откъм окачване това е всепризнатото най-добро БМВ евър. Не мога д аопиша лекотата, с която Е28 влиза в завой, как лекичко и контролирано поднася, без опасност за камшичен удар, освен ако не го предизвикаш с прекалено контриране, но тук всяка кола би реагирала така. Още по-феноменално е, че въпреки, че седи стегнато в завоя трамвайни релси забелязваш по факта, че другите коли намаляват, ти няма да ги усетиш, ако всичко й е ОК.
Не можах да разбера какво имаш предвид със загряването.
Иначе БМВ се чака да загрее поне до една чертичка преди средата, преди да се ръчка, до тогава се кара до 3 к оборота без рязко натискане на газ-та.
След като колата е карана на газ е необходимо да провериш инжекторите - поради топлината, отделяна от двигателя и тъй като нас газ те не се използват се получава един нагар от боклуци и съставки в бензина, който с времето запушва дюзите и колата губи моюност. Също така кофти и неприятно е, че газ-та бърка управляващия блок, освен ако не е специална газова уредба за инжекционови мотори, която едва ли е била монтирана на такава кола. т.е. необходимо е да ти изчистят компютъра от грешки, които неминуемо е натрупал.
Като заключение - за нас 1600 лева може да са много, но за БМВ са адски малко - имай предвид, че тази кола ще ти излезе скъпа, ако решиш да я ремонтираш и карай с нагласата, че може да не стигнеш с всичките чаркуляци там, закъдето си бил тръгнал.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Благодаря!
Благодаря ти Ати! Помагаш ми да си изясня нещата.
За загряването: Като завъртях ключа запали веднага, но нещо не държеше обороти, прекалено ниски бяха и трябваше да подавам леко газ 4-5 минути, докато се стабилизира.
Иначе колата е горе-долу като от завода отвън и отвътре, затова ме грабна!
Но, както знаем боя кола не кара!

За загряването: Като завъртях ключа запали веднага, но нещо не държеше обороти, прекалено ниски бяха и трябваше да подавам леко газ 4-5 минути, докато се стабилизира.
Иначе колата е горе-долу като от завода отвън и отвътре, затова ме грабна!
Но, както знаем боя кола не кара!
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Е28 Rulz
Mоже Мойта да е Още в Бокса,но това е Колата с главно "К",Моторчето ти е малко да ти кажа както каза Ати стига за да се предвижиш от А до Б.с частите е малко трудничко но се справяш някак си
Пък и 2.0л да вземеш никой не е казал че ако поискаш мощност не можеш да го смениш някой ден
за съжаление и аз ще съм на газ няма начин как да издържам М30Б28,ще опитам де няма да минавам веднага на Газ.
Успех ти пожелавам каквото и да вземеш.



Успех ти пожелавам каквото и да вземеш.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Да си призная,и аз мисля постоянно за Е28.Намеря ли запазено ще се разболея здраво
Щом е "като от завода",аз бих го взел.Двигател се ремонтира или сменя,но изтормозено купе и салон не можеш да върнеш в заводски вид.
Съдейки по Е12-ката на Баварвца не съм съгласен че М20Б20 става само за придвижване
Успех!

Съдейки по Е12-ката на Баварвца не съм съгласен че М20Б20 става само за придвижване

Успех!
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Окачването на е28 е много близко до това на е 34. Във Враца имаме едно купе седи от 5 -години на дъжда и още няма и точка ръжда. Купето е разглобено на парам парче и е без документи. Ако се интересувате питайте Да лоуф дали го продава и за колко. Купето може да се ползва в случай, че намерите кола с много лошо купе и ги смените.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
NeoPrint написа:.
Съдейки по Е12-ката на Баварвца не съм съгласен че М20Б20 става само за придвижване![]()
Успех!
Е12 са друга бира

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Опааа дойде и моя ред да ти дам съвет. Карам БМВ е28 м30б28 от около година, преди това е било м20б20.
1.Това е кола мечта,возия почти като на е23, имам и такава така че мога да видя разликата.
2.Относно частите осемдесет процента стават от е30 и е21. Окачването го има по магазините и излиза около 350лв. говорим само за части без работа и това невключва амортесьорите, това са цени които знам защото преди два месеца съм го сменял мойто, но още не съм стигнал до тях. Тези 350лв. включват и тампоните на задния мост. Това разбира се са цени от Симеон, а не от Дару или Камор. Амортесьорите отпред са на пълнители и стават от е30. Има малък проблем откъм ламарините защото по моргите ги няма. Моята в момента е в бокса заради среща с мантинели. Цените тук са: калник-20-30лв., врата необорудвана-35-50лв., преден капак-няма, фарове-40-60лв. със стойката говорим за една двойка, предна маска чисто нова 150лв.
3.Разход за 2.8 градски 12-14 бензин(зависи от това колко ти е тежък крака разбира се) газ 13-15 извън градски 11-12.
Немога да се съглася с Ати само със това,че тази кола според мен разбира се е по-нестабилна от е30.
Това във педала за спирачките за което питаш най-вероятно е заради ABS-то зощото от юни 85 всички е28ци са оборудвани с него. За цената мога само да ти предложа е28м30б28 което ще рече 2.8 за 1800лв. оттам натък си решавай сам. Със сигурност няма д збъркаш и да съжаляваш ако се качиш на такъв екземпляр, а нестабилноста както всички знаем се подобрява с малко по-спортни елементи в окачването.
Проблемът на тоз модел е че отпред е отвратителен, отзад и отстрани е адски красив.
1.Това е кола мечта,возия почти като на е23, имам и такава така че мога да видя разликата.
2.Относно частите осемдесет процента стават от е30 и е21. Окачването го има по магазините и излиза около 350лв. говорим само за части без работа и това невключва амортесьорите, това са цени които знам защото преди два месеца съм го сменял мойто, но още не съм стигнал до тях. Тези 350лв. включват и тампоните на задния мост. Това разбира се са цени от Симеон, а не от Дару или Камор. Амортесьорите отпред са на пълнители и стават от е30. Има малък проблем откъм ламарините защото по моргите ги няма. Моята в момента е в бокса заради среща с мантинели. Цените тук са: калник-20-30лв., врата необорудвана-35-50лв., преден капак-няма, фарове-40-60лв. със стойката говорим за една двойка, предна маска чисто нова 150лв.
3.Разход за 2.8 градски 12-14 бензин(зависи от това колко ти е тежък крака разбира се) газ 13-15 извън градски 11-12.
Немога да се съглася с Ати само със това,че тази кола според мен разбира се е по-нестабилна от е30.
Това във педала за спирачките за което питаш най-вероятно е заради ABS-то зощото от юни 85 всички е28ци са оборудвани с него. За цената мога само да ти предложа е28м30б28 което ще рече 2.8 за 1800лв. оттам натък си решавай сам. Със сигурност няма д збъркаш и да съжаляваш ако се качиш на такъв екземпляр, а нестабилноста както всички знаем се подобрява с малко по-спортни елементи в окачването.
Проблемът на тоз модел е че отпред е отвратителен, отзад и отстрани е адски красив.
Здрасти приятел.Карам е28 от две години и това е един прекрасен автомобил при положение ,че е в добро техн.състояние.Малко коли може да се мерят с него.Подръжката не по различна от останалите модели.Части се намират даже много изгодно стига да търсиш сериозно.1600 лв. са добри пари.Моята е взех 2500 лв.(вярно на 112000 км.)Мотора е добър,но е недостатъчен за гонки.
Успех
Успех
здрасти Mr Charger добър избор,но що не пробваш с 528 184коня за да усещаш седалката в гърба си все пак кола не се купува всеки ден.Аз карам Е23 735 218коня и макар понякога разхода да ме разбива/при каране на границата на възможностите й/ сам доволен,но имам проблем със спирачките-над 150 като натисна педала и нещо много яко тресе предницата,но не винаги.И все пак по мое мнение вземи 528ца но без АГУ зщото това си е подигравка с марката,пък и не се усеща много разлика в десния педал като си сам или с повече хора.Успех
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани