е60 М5 и е63 М6

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

е60 М5 и е63 М6

Мнение от ///M Power » 08 Юни 2004, 17:45

ми какво да ви кажа днес както обикновенно си обикалях около zавода на БМВ и иzвенуж попадан на БМВ М индивидуел.... и кво виждам вутре две е60 М5 седят до оградата и ми се хилят(отzад са много zлобни),спирам и zапо4вам да гледам и zабеляzвам навътре М6,викам си леле къде попаднах...по гледах и си тръгнах (zа съжаление нямам как да ги снимам и да виги покажа.....интересното бесхе 4е имасхе осте някаква кола оба4е zа първи път виждам такава и zатова и не раzбрах каква е (прили4асхе на 1 серия ама бесхе седан така4е :ok: )
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 08 Юни 2004, 21:58

С тая фонетична не разбрах нито какво имаш предвид, нито дали се майтапиш.. но като си почнал - един колега работи в една фирма за тестване на прототипи - мотори.. и като, че ли са тествали миналата седмица новата М5ца.
До сега не му се беше случвало да почне да ми говори за мотор без да ме поздрави, ама от тоя беше във възторг:).

Говореше за валветроник, алуминиев блок V образен 10 цилиндров.. абе нещо невиждано за него! Пък той V10 дизела на ФВ си го разглабя за норматив.. доста е видял де.

Дайте някакви белези, да разпитам дали е бил тоя мотора?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Юни 2004, 22:49

електрически маслени помпи- поне 2... или поне така се предполага.

индивидуални клапани за въздух за всеки цилиндър.

2 въздушни филтъра за всяка страна (5 цилиндъра)

8500 оборота червена линия

трябва да е дал около 500-550 коня на вала

5 - 5.5 литра

детайлите са доста неясни все още...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 09 Юни 2004, 10:56

Днес заминаваме малко до Италия на моренце и с него ще имам възможност да го разпитам :lol: .

А иначе Алекс, те не мерят мощност (или поне не за това е там мотора). Специално на този са мерили .. Verschleiss'a.. т.е. износването. Такова почти нямало ми каза момчето:).

За литри не е споменал, но каза, че двете глави тежали както на никой друг, въпреки, че са алуминиеви:)).
За помпите нещо ми разясняваше, че не били обичайни...

Колко други 10 цилиндрови имат още БМВ? А такива дето все още се развиват?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Юни 2004, 14:45

нямат други 10 цилиндрови във нормалните коли. може да е бил или двигателя за м5/м6 или за ф1 уилиамс. ма не вярвам да са тествали този на ф1... та остава да е за м5/м6.

разпитай го. страшно ми е интересно...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Юни 2004, 17:21

Ами не се сегувам в момента съм в Мuenchen и живея то4но до zавода ,каzвам това което видях,и сужалявам zа писането (тия скапани немски клавиатури са много раzбъркани)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 09 Юни 2004, 20:50

Пак не разбрах какво написа. Пък и аз съм в Германия.

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook