е60 М5 и е63 М6
Модератори: mitaka7, Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
е60 М5 и е63 М6
ми какво да ви кажа днес както обикновенно си обикалях около zавода на БМВ и иzвенуж попадан на БМВ М индивидуел.... и кво виждам вутре две е60 М5 седят до оградата и ми се хилят(отzад са много zлобни),спирам и zапо4вам да гледам и zабеляzвам навътре М6,викам си леле къде попаднах...по гледах и си тръгнах (zа съжаление нямам как да ги снимам и да виги покажа.....интересното бесхе 4е имасхе осте някаква кола оба4е zа първи път виждам такава и zатова и не раzбрах каква е (прили4асхе на 1 серия ама бесхе седан така4е
)

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
С тая фонетична не разбрах нито какво имаш предвид, нито дали се майтапиш.. но като си почнал - един колега работи в една фирма за тестване на прототипи - мотори.. и като, че ли са тествали миналата седмица новата М5ца.
До сега не му се беше случвало да почне да ми говори за мотор без да ме поздрави, ама от тоя беше във възторг:).
Говореше за валветроник, алуминиев блок V образен 10 цилиндров.. абе нещо невиждано за него! Пък той V10 дизела на ФВ си го разглабя за норматив.. доста е видял де.
Дайте някакви белези, да разпитам дали е бил тоя мотора?
До сега не му се беше случвало да почне да ми говори за мотор без да ме поздрави, ама от тоя беше във възторг:).
Говореше за валветроник, алуминиев блок V образен 10 цилиндров.. абе нещо невиждано за него! Пък той V10 дизела на ФВ си го разглабя за норматив.. доста е видял де.
Дайте някакви белези, да разпитам дали е бил тоя мотора?
електрически маслени помпи- поне 2... или поне така се предполага.
индивидуални клапани за въздух за всеки цилиндър.
2 въздушни филтъра за всяка страна (5 цилиндъра)
8500 оборота червена линия
трябва да е дал около 500-550 коня на вала
5 - 5.5 литра
детайлите са доста неясни все още...
индивидуални клапани за въздух за всеки цилиндър.
2 въздушни филтъра за всяка страна (5 цилиндъра)
8500 оборота червена линия
трябва да е дал около 500-550 коня на вала
5 - 5.5 литра
детайлите са доста неясни все още...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Днес заминаваме малко до Италия на моренце и с него ще имам възможност да го разпитам
.
А иначе Алекс, те не мерят мощност (или поне не за това е там мотора). Специално на този са мерили .. Verschleiss'a.. т.е. износването. Такова почти нямало ми каза момчето:).
За литри не е споменал, но каза, че двете глави тежали както на никой друг, въпреки, че са алуминиеви:)).
За помпите нещо ми разясняваше, че не били обичайни...
Колко други 10 цилиндрови имат още БМВ? А такива дето все още се развиват?

А иначе Алекс, те не мерят мощност (или поне не за това е там мотора). Специално на този са мерили .. Verschleiss'a.. т.е. износването. Такова почти нямало ми каза момчето:).
За литри не е споменал, но каза, че двете глави тежали както на никой друг, въпреки, че са алуминиеви:)).
За помпите нещо ми разясняваше, че не били обичайни...
Колко други 10 цилиндрови имат още БМВ? А такива дето все още се развиват?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ами не се сегувам в момента съм в Мuenchen и живея то4но до zавода ,каzвам това което видях,и сужалявам zа писането (тия скапани немски клавиатури са много раzбъркани)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани