Колата не пали (BMW 520), нещо шуми и не спира...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Колата не пали (BMW 520), нещо шуми и не спира...
Здравейте,
чета ви отдавна, имам колата от 5 години и за първи път имам изобщо някакъв проблем. И така днес ми се случи да не мога да запаля колата, нещо отдолу шуми и не спира (а друг път този шум спираше за около 3 секунди) след подаване на контак. Сега не спира изобщо и колата остана на една улица. Имате ли някаква идея какво може да се е случило. Помогнете.
чета ви отдавна, имам колата от 5 години и за първи път имам изобщо някакъв проблем. И така днес ми се случи да не мога да запаля колата, нещо отдолу шуми и не спира (а друг път този шум спираше за около 3 секунди) след подаване на контак. Сега не спира изобщо и колата остана на една улица. Имате ли някаква идея какво може да се е случило. Помогнете.
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Здравей колега,
Стартера завърта ли изобщо? С каква аларма си - заводската или допълнително слагана - възможно е тя да прави проблем също...
Стартера завърта ли изобщо? С каква аларма си - заводската или допълнително слагана - възможно е тя да прави проблем също...
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
къде шуми, вътре в купето долу при климатроника или някъде отвън?
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Бензинова помпа, просто не прави налягане. По описания начин, аз това се сещам. Ако е от клапана за обратното гориво поне щеше да припалва.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Шума идвал от бензиновата помпа ,след като се е повредил датчика на коляновиа вал започнал да дава грешна информация на системата захранваща с бензин. И от там помпата работи нон стоп .И при положение че това е грешна информациа става не добро газообразуване и от там колата не пали.След като смениха сензора сега давам контакт помпата заработва нагнетява бензин и спира.След като запали двигателя помпата заработва отново но вече не се чува ,понеже двигателя е по шумен от нея.Товае
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани