m20б20 няма форсаж

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

m20б20 няма форсаж

Мнение от Tano » 17 Фев 2008, 14:40

Палим, цъка на 800 оборота като часовник, тръгвам и до 1500 оборота няма проблем. И там почва да глъхне, да пука у дебитомера и да се дави. На място е същото. Като завърта ръчно четеца на дебитомера заедно с газта и се форсира, малко тегаво ама се форсира. И май ще да й липсва бензин, щото не мирише на бензин, да кажеш че се дави у него, свещите и те са сухи.
Вакуум ли ми се е откачил некъде, кво се случва, че у тоя студ да знам направо кво да разглабям, че вече замръзнах веднъж сутринта, че ми се прееба шалтера и докато наглася стартера на ръчен режим :mhihi: :mhihi: :mhihi: ми окапаха пръстите и носа.

П.С. И за пореден път днес се убедих, БМВ повера освен у колите е и у сърцето. Евала на колегата със сивата е30-ска който ме видя, отби и дойде при мен да ме пита ток искам ли, да ме дърпа ли и въобще нещо помощ трябва ли ми. :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Последна промяна Tano на 17 Фев 2008, 21:00, променена общо 1 път
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: м някак си!..даже страхотно карам!
Мечтае да кара: Е30 М3 turbo - 500 hp

Мнение от Mikko » 17 Фев 2008, 14:50

Ви6 бензинова помпа колега да ли ти прави нужното налягане.Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 17 Фев 2008, 15:01

А ако откачиш кабела на дебитомера форсира ли се? Щото може и от дебитомера да е...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Фев 2008, 15:31

Колата му е Л-джетроник и като откачи кабела, май ще загасне :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Фев 2008, 20:51

Mikko написа:Ви6 бензинова помпа ...

И регулатора за налягането ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 17 Фев 2008, 20:56

Значи като я дам на контакт, за да мога да дам + на стартера и откъм клапана за обратния бензин постоянно жужи. А по спомен не е така май. Та май верно нещо с бензина става.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 17 Фев 2008, 21:25

Mikko написа:Ви6 бензинова помпа колега да ли ти прави нужното налягане.Успех!

Помпата виж...




Провери си форсажната камера :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 4.12.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: е30-та гумите да разпищява!!!
Мечтае да кара: и някоя да го бара

Мнение от E30325 » 18 Фев 2008, 13:26

виж помпата и клапана за налягането.успех
0885/006808
ЕМО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Фев 2008, 0:14

то с гледане и кучето..ко беше там
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 19 Фев 2008, 0:27

И така, развръзката...
Ще почна по отдалеко. В четвъртък миналата седмица сменявах шалтера на стартера, защото беше заминал. И тъй като "новия" го взех от един м10 трябваше да сменя захващането на кабела, тъй като на м20 е с кръгла кабелна обувка и върху нея гайка а на м10 е с кабелна обувка тип мъжко-женско. Понеже кабела моя от инсталацията го резнах малко назад и дойде къс, снадката стана с кабела от м10-ката посредством кабелни обувки тип мъжко-женско и няколко метра :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: изолирбанд. Всичко беше чудесно до прекрасната и леко мразовита неделна утрин, когато се качвам в колата върта стартера и той прави "чук" и не варти. И аз кълнем как съм уцелил скапан шалтер пак и т.н. Слизам, кинем снадката, изключвам от скорост, слагам едно камъче, че нямам ръчна, контакт, кабела у стартера и палим. Всичко е чудесно отново, тръгвам и осъзнавам, че няма парно, 500 метра по надолу колата спира да се форсира. Слизам, гледам вакууми, дебитомер, кабели, свещи, всичко си е наред. Тръгвам за Метро с феноменалните 20-30 :!: км/ч, толко можех да вдигна най много. На връщане ме спират полицай, аз като съвестен гражданин карам на аварийки и ме питат проблем ли имате с колата, да имам, а защо не сте си пуснали фаровете :?: :?: :?: :?: Е как така не съм, съм. Гася, слизам, гледам, деба, верно няма фарове. Тоя ме пита какво и е на колата, аз му казах, той вика айде бегай и тъй. Днес точим бензина вечерта в гаража, да мога утре да смена помпата и да, нема налягане и като дадеш контакт фучи постоянно. После почваме да гледаме тоците, що ги няма помпата, фаровете, парното, реотаните на задния джам. Бушоните здрави, релетата и те, обаче няма ток там, давам директен + на бушона и нещото на което е си работи. Колегите ми викат, това е контактния ключ, щото нали преди 2 седмици смених пръта за да си сложа М-волан и те заради това е, тоя е преебан и т.н. Викам добре, разглабяма да видим. Разглобихме, извадихме буксата на контаткния ключ и с една отвертка въртим и с пробната лампа ги прехвърляме и всичко заработи. И излиза, че единия кабел явно се е откачил и не дава контакт. Колегата ми вика, вържи тия на стартера, да видим дали шалтера е бангьосан. И връзвам ги аз, и той почва да кълне, кво бе, ми всичко работи вика, еми да бе, нали го нагласи, той вика ама аз още не съм му дал маса с пробника. И аз е така :shock:
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Аз или той, щото всеки по една обувка за снадката на кабела на шалтера прави не е стегнал обувката. Тя се е отхлабила и не е давала хубав контакт и затова стартера ми е цъкал а не е въртял, ОБАЧЕ като съм го прекъснал тотално тоя кабел, щото като го скъсах и го оставих да си виси да мога да си паля, и от него си е еба.о майката с другите неща. Явно като е прекъснат и се ебава прехвърлянето на контактния ключ или не знам кво, над коефициента ми на интелигентност е, но ми идеше да се самоубия и да изчезна безследно тази вечер :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: . Добре че не се набутах за помпа и шалтер, че тогава вече не знам... Сега вързах кабела като хората и всичко си работи.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Фев 2008, 2:47

бах тоя шопски..едвам те рабрах
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 19 Фев 2008, 2:59

Stennli написа:бах тоя шопски..едвам те рабрах


Ко му е на езика, само малко фънтазия требе :winky:

:OT:

Абе ко стана със сайта за телефоните, много готин и полезен беше :?:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 19 Фев 2008, 22:07

При L-Jetronic като се откачи стартера започва да се преобогатява сместа понеже компютъра е излъган, че колата стартира и затова не може да работи - горивовъздушната смес е богата на много гориво.


A без дебитомер колата ти не може да работи ;)


За по-подробна информация моля питайте 8)
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Фев 2008, 22:13

дайте ви дам една бенз помпа на лизинг :mhihi:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Фев 2008, 22:13

..
Последна промяна KIM на 19 Фев 2008, 22:15, променена общо 1 път
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook