m20б20 няма форсаж
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
m20б20 няма форсаж
Палим, цъка на 800 оборота като часовник, тръгвам и до 1500 оборота няма проблем. И там почва да глъхне, да пука у дебитомера и да се дави. На място е същото. Като завърта ръчно четеца на дебитомера заедно с газта и се форсира, малко тегаво ама се форсира. И май ще да й липсва бензин, щото не мирише на бензин, да кажеш че се дави у него, свещите и те са сухи.
Вакуум ли ми се е откачил некъде, кво се случва, че у тоя студ да знам направо кво да разглабям, че вече замръзнах веднъж сутринта, че ми се прееба шалтера и докато наглася стартера на ръчен режим
ми окапаха пръстите и носа.
П.С. И за пореден път днес се убедих, БМВ повера освен у колите е и у сърцето. Евала на колегата със сивата е30-ска който ме видя, отби и дойде при мен да ме пита ток искам ли, да ме дърпа ли и въобще нещо помощ трябва ли ми.

Вакуум ли ми се е откачил некъде, кво се случва, че у тоя студ да знам направо кво да разглабям, че вече замръзнах веднъж сутринта, че ми се прееба шалтера и докато наглася стартера на ръчен режим



П.С. И за пореден път днес се убедих, БМВ повера освен у колите е и у сърцето. Евала на колегата със сивата е30-ска който ме видя, отби и дойде при мен да ме пита ток искам ли, да ме дърпа ли и въобще нещо помощ трябва ли ми.



Последна промяна Tano на 17 Фев 2008, 21:00, променена общо 1 път
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Mikko
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: м някак си!..даже страхотно карам!
- Мечтае да кара: Е30 М3 turbo - 500 hp
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Mikko написа:Ви6 бензинова помпа ...
И регулатора за налягането

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- E30325
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 4.12.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: е30-та гумите да разпищява!!!
- Мечтае да кара: и някоя да го бара
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то с гледане и кучето..ко беше там
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
И така, развръзката...
Ще почна по отдалеко. В четвъртък миналата седмица сменявах шалтера на стартера, защото беше заминал. И тъй като "новия" го взех от един м10 трябваше да сменя захващането на кабела, тъй като на м20 е с кръгла кабелна обувка и върху нея гайка а на м10 е с кабелна обувка тип мъжко-женско. Понеже кабела моя от инсталацията го резнах малко назад и дойде къс, снадката стана с кабела от м10-ката посредством кабелни обувки тип мъжко-женско и няколко метра
изолирбанд. Всичко беше чудесно до прекрасната и леко мразовита неделна утрин, когато се качвам в колата върта стартера и той прави "чук" и не варти. И аз кълнем как съм уцелил скапан шалтер пак и т.н. Слизам, кинем снадката, изключвам от скорост, слагам едно камъче, че нямам ръчна, контакт, кабела у стартера и палим. Всичко е чудесно отново, тръгвам и осъзнавам, че няма парно, 500 метра по надолу колата спира да се форсира. Слизам, гледам вакууми, дебитомер, кабели, свещи, всичко си е наред. Тръгвам за Метро с феноменалните 20-30
км/ч, толко можех да вдигна най много. На връщане ме спират полицай, аз като съвестен гражданин карам на аварийки и ме питат проблем ли имате с колата, да имам, а защо не сте си пуснали фаровете
Е как така не съм, съм. Гася, слизам, гледам, деба, верно няма фарове. Тоя ме пита какво и е на колата, аз му казах, той вика айде бегай и тъй. Днес точим бензина вечерта в гаража, да мога утре да смена помпата и да, нема налягане и като дадеш контакт фучи постоянно. После почваме да гледаме тоците, що ги няма помпата, фаровете, парното, реотаните на задния джам. Бушоните здрави, релетата и те, обаче няма ток там, давам директен + на бушона и нещото на което е си работи. Колегите ми викат, това е контактния ключ, щото нали преди 2 седмици смених пръта за да си сложа М-волан и те заради това е, тоя е преебан и т.н. Викам добре, разглабяма да видим. Разглобихме, извадихме буксата на контаткния ключ и с една отвертка въртим и с пробната лампа ги прехвърляме и всичко заработи. И излиза, че единия кабел явно се е откачил и не дава контакт. Колегата ми вика, вържи тия на стартера, да видим дали шалтера е бангьосан. И връзвам ги аз, и той почва да кълне, кво бе, ми всичко работи вика, еми да бе, нали го нагласи, той вика ама аз още не съм му дал маса с пробника. И аз е така
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Аз или той, щото всеки по една обувка за снадката на кабела на шалтера прави не е стегнал обувката. Тя се е отхлабила и не е давала хубав контакт и затова стартера ми е цъкал а не е въртял, ОБАЧЕ като съм го прекъснал тотално тоя кабел, щото като го скъсах и го оставих да си виси да мога да си паля, и от него си е еба.о майката с другите неща. Явно като е прекъснат и се ебава прехвърлянето на контактния ключ или не знам кво, над коефициента ми на интелигентност е, но ми идеше да се самоубия и да изчезна безследно тази вечер
. Добре че не се набутах за помпа и шалтер, че тогава вече не знам... Сега вързах кабела като хората и всичко си работи.
Ще почна по отдалеко. В четвъртък миналата седмица сменявах шалтера на стартера, защото беше заминал. И тъй като "новия" го взех от един м10 трябваше да сменя захващането на кабела, тъй като на м20 е с кръгла кабелна обувка и върху нея гайка а на м10 е с кабелна обувка тип мъжко-женско. Понеже кабела моя от инсталацията го резнах малко назад и дойде къс, снадката стана с кабела от м10-ката посредством кабелни обувки тип мъжко-женско и няколко метра










ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Аз или той, щото всеки по една обувка за снадката на кабела на шалтера прави не е стегнал обувката. Тя се е отхлабила и не е давала хубав контакт и затова стартера ми е цъкал а не е въртял, ОБАЧЕ като съм го прекъснал тотално тоя кабел, щото като го скъсах и го оставих да си виси да мога да си паля, и от него си е еба.о майката с другите неща. Явно като е прекъснат и се ебава прехвърлянето на контактния ключ или не знам кво, над коефициента ми на интелигентност е, но ми идеше да се самоубия и да изчезна безследно тази вечер







Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Stennli написа:бах тоя шопски..едвам те рабрах
Ко му е на езика, само малко фънтазия требе


Абе ко стана със сайта за телефоните, много готин и полезен беше

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
При L-Jetronic като се откачи стартера започва да се преобогатява сместа понеже компютъра е излъган, че колата стартира и затова не може да работи - горивовъздушната смес е богата на много гориво.
A без дебитомер колата ти не може да работи
За по-подробна информация моля питайте
A без дебитомер колата ти не може да работи

За по-подробна информация моля питайте

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани