проблем с малкия борд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

проблем с малкия борд

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 20:44

наскоро си го закупих понеже досега бях с кукувицата :mhihi: и реших да я сменя обче нещо неможах да го подкарам нито мога да сверя часовника нито датата а човека от които го закупих каза че работил на неговата кола :( ако някой има идея къде може да е проблема ще съм му благодарен ако помогне :!:
колата е бензин 2,5 24w 192hp ето и снимка на ината :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Фев 2008, 20:59

1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 21:06

лошото е че това го пробвах отдавна но нямаше ефект :( мога само да сменям час или дата на дисплея но немога да ги настройвам дори откакто съм го сложил не си сменя само часа и датата :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Фев 2008, 21:15

:?: :?: :?:
Би трябвало да стане задръж съответния бутон UHR или DATE докато започне да мига точката.
Ако не става, ако изключиш борда от захранването, той си "забравя" настройките и като го включиш, директно минава в режим на сверяване. Пробвай и така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Фев 2008, 21:18

Слагаш на 8краче + ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 21:23

///peter написа:Слагаш на 8краче + ;)

колега и това ще пробвам ама кажи само откаде да броя за да стигна до осмото че да не стане някой фал :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 21:25

tsb_bg написа::?: :?: :?:
Би трябвало да стане задръж съответния бутон UHR или DATE докато започне да мига точката.
Ако не става, ако изключиш борда от захранването, той си "забравя" настройките и като го включиш, директно минава в режим на сверяване. Пробвай и така

хахаахх сега само попивам варианти и утре сутринта ще го разчеша :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 22:16

така и така съм се захванал с това някой знае ли на кой крак трябва да си свържа термометъра естествено след като го закупя понеже го нямам :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Фев 2008, 22:25

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Мисля, че това ще ти помогне:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1%EE%F0%E4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 17 Фев 2008, 22:28

аз съм слагал малък борд на такава с обикн часовник и си тръгна без грижи :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Фев 2008, 22:35

Подробно съм описал как става ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 17 Фев 2008, 22:45

мерси много за изчерпателната информация :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 17 Фев 2008, 22:48

stambo_81dg написа:аз съм слагал малък борд на такава с обикн часовник и си тръгна без грижи :dunno:

---Защото буксата е с повече от три кабела и е захранена цялата.Ама на повечето който са с обикновен часовник,на буксата има само три кабелчета и за това е необходим прекъсваем + на 8-мо краче.Аз бях така.А ако се свързва и температурен датчик трябва да се свърже единия му край на 5-то краче,а другия на маса.За съжаление ГОНГ няма да имате защото той се свързва отделно на други крачета но не знам на кой. ;)

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 25 Мар 2008, 16:22

Благодарности на ВСИЧКИ !!!
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 25 Мар 2008, 17:50

ми и аз оригинално си бях със стрелките но отзад съм с многото кабели (мисля че бяха 17)сложих малкия борд и тръгна си направо....
сега съм с голямото бордче и се наложи само да му пусна допълнително + и си тръгна...интересно защо има коли пуснати с малкото кабели(3-те) :roll: :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook