проблем с малкия борд
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
проблем с малкия борд
наскоро си го закупих понеже досега бях с кукувицата
и реших да я сменя обче нещо неможах да го подкарам нито мога да сверя часовника нито датата а човека от които го закупих каза че работил на неговата кола
ако някой има идея къде може да е проблема ще съм му благодарен ако помогне
колата е бензин 2,5 24w 192hp ето и снимка на ината




колата е бензин 2,5 24w 192hp ето и снимка на ината



1. Завърташ контактния ключ на II-ра позиция (Аксесоари) или на III-та позиция (Контакт)
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.
2. За сверяване на часа натискаш UHR (точката на дисплея започва да мига)
3. За сверяване на датата натискаш DATE (точката на дисплея започва да мига)
4. С бутоните h/DAT и min/DAT настройваш съответно час/ден или минути/месец (в зависимост кое сверяваш)
5. За да се върнеш към нормален режим натискаш отново UHR или DATE (в зависимост от това какво си сверявал) при което точката спира да мига.
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
лошото е че това го пробвах отдавна но нямаше ефект
мога само да сменям час или дата на дисплея но немога да ги настройвам дори откакто съм го сложил не си сменя само часа и датата 



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
///peter написа:Слагаш на 8краче +
колега и това ще пробвам ама кажи само откаде да броя за да стигна до осмото че да не стане някой фал



- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
tsb_bg написа::?:![]()
![]()
Би трябвало да стане задръж съответния бутон UHR или DATE докато започне да мига точката.
Ако не става, ако изключиш борда от захранването, той си "забравя" настройките и като го включиш, директно минава в режим на сверяване. Пробвай и така
хахаахх сега само попивам варианти и утре сутринта ще го разчеша



- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
така и така съм се захванал с това някой знае ли на кой крак трябва да си свържа термометъра естествено след като го закупя понеже го нямам 


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
stambo_81dg написа:аз съм слагал малък борд на такава с обикн часовник и си тръгна без грижи
---Защото буксата е с повече от три кабела и е захранена цялата.Ама на повечето който са с обикновен часовник,на буксата има само три кабелчета и за това е необходим прекъсваем + на 8-мо краче.Аз бях така.А ако се свързва и температурен датчик трябва да се свърже единия му край на 5-то краче,а другия на маса.За съжаление ГОНГ няма да имате защото той се свързва отделно на други крачета но не знам на кой.

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Благодарности на ВСИЧКИ !!!
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
ми и аз оригинално си бях със стрелките но отзад съм с многото кабели (мисля че бяха 17)сложих малкия борд и тръгна си направо....
сега съм с голямото бордче и се наложи само да му пусна допълнително + и си тръгна...интересно защо има коли пуснати с малкото кабели(3-те)

сега съм с голямото бордче и се наложи само да му пусна допълнително + и си тръгна...интересно защо има коли пуснати с малкото кабели(3-те)


51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани