Мек педал след смяна на накладките?!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 16 Фев 2008, 18:03

ja написа:Педала преди си беше твърд, дори ми трябваше време в началото за да свикна понеже ковеше при много леко натискане...

Друго ми казаха тука незнам колко е вярно?!
Понеже се разпъвали цилиндърчетата за да могат да влязат новите накладки и докато се наместят педала е мек после се оправя...

А майстора ми е приятел, не е направил нещо нередно пък и аз бях там през цялото време...

Ще покарам малко така, ако не се оправи ще търсиме проблема,ако трябва и помпата ще сменя.
Не се притеснявай колега карай по леко докато се наместят накладките по диска и при мен беше така предния месец.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 16 Фев 2008, 19:31

Колега , потъването се дължи на факта , че дисковете ти са с някакъв профил ( износени са ) , а новите накладки са гладки ( прави ) и така м/у тях има повече разтояние отколкото трябва . При натискане на педала, те опират само на няколко места , ще мине малко време докато дисковете и накладките се сработят и разтоянието стане нормално, оттам и педалът ти няма да потъва ... 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 16 Фев 2008, 20:35

Според някои сервизни специалисти смяната на накладките се съпътствува и с нови дискове (според степента на износване) или просто в БГ ги пристъргва стругар. Съвет от мен нови дискове читави в нашата магазинна мрежа трудно ще намериш - свали старите и при кадърен стругар ги занеси(естествено ако има живот в тях).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 16 Фев 2008, 21:11

Marto66 написа:Според някои сервизни специалисти смяната на накладките се съпътствува и с нови дискове (според степента на износване) или просто в БГ ги пристъргва стругар. Съвет от мен нови дискове читави в нашата магазинна мрежа трудно ще намериш - свали старите и при кадърен стругар ги занеси(естествено ако има живот в тях).

Исках да ги сменя, но ме убедиха че нямат износване. Или по-скоро е в нормите. Пипах ги аз, гладки са дебели са, ама аз какво ли разбирам, гледал съм, че така се прави само :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 17 Фев 2008, 10:32

1. Теч на спирачна течност в следствие на смяната-повредено някое цилиндърче!
2. Въздух в системата!
3. Не слушай тия след 150 км. ще се оправят, ако не в сервиз, за да не търсиш друг сервиз, ама вече тенекеджия! Естествено не ти го пожелавам!
4.Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 17 Фев 2008, 12:39

BIKA_73 написа:...

Течноста не мърда и въздух няма в системата.
Колата си спира но педала е много мек. в началото ме беше страх да засиля и да пробвам спорачките но вчера опитах, спира си дори при разко натискане кове и АБС-а се включва. Просто не си обяснявам защо потъна педала и съм склонен да повярвам в тая теза за улягането. Ще пиша след ден два то ще си проличи ако е това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 17 Фев 2008, 12:48

BIKA_73 написа:1.теч на спирачна течност в следствие на смяната-повредено някое цилиндърче!
малко вероятно ... защото смяната на накладките няма нищо общо със
състоянието на спирачните цилиндърчета (освен "майстора " да е толква некадърен , че да го повреди при самата смяна )

BIKA_73 написа:2.въздух в системата!

... от каде ще дойде ? Ако е имало въздух , то го е имало и преди самата смяна !

BIKA_73 написа: 3.не слушай тия след 150 км. ще се оправят,ако не в сервиз,за да не търсиш друг сервиз ,ама вече тенекеджия! Естествено не ти го пожелавам!

... единственно след смяна на накладки + дискове може да се разчита на 100% спирачки , понеже имаш равни повърхности , без следи от износване -а от там и 100% триеща повърхност...
не са важни километрите ( 150 Км. ) а това колко често си ползвал спирачките и колко силно ... :)

След време ще си легнат , споко ! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 17 Фев 2008, 12:59

Dien написа:....


Мерси. ;)
Както писах по-горе, ще кажа как е след ден-два.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 17 Фев 2008, 15:51

вчера смених на 39-ка предни накладки(ате) и дискове(цимерман) и стана същото с педала.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 18 Фев 2008, 2:15

pavlin_e30 написа:вчера смених на 39-ка предни накладки(ате) и дискове(цимерман) и стана същото с педала

Пиши ако разбереш от какво е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 21 Фев 2008, 12:26

Какво стана колега ? Има ли промяна или е още мек ...
педала !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 22 Апр 2009, 0:28

Малко да поразбуля духовете.Колега макар и след една година можеш ли да кажеш дали всичко се опраи от само себе си или се наложи намеса на специалист човек че и аз сега смених на мойта задните и ме естрах да сложа и предните нови дискове че хептен да не мога да спра..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Испания, Мадрид за съжаление
Пол: Мъж
Кара: 98' 523IA
Мечтае да кара: X6 ///M
Детайли за колата: Задна броня М5,19'' джанти от М3, Кандидат за 21''!!

Значи сменихме накладките на всичките колелета и като излязо

Мнение от BMW_IS » 23 Апр 2009, 0:37

Колега не се коси.Когато смениш само накладки е нормално дати е мек педала и да пропада.Когато сменяш дискове и накладки няма никакъв проблем. Ако много бирзаш да станат както преди, като си караш на скорост леко придържаш спирачката, обаче да не е много продължително защото ще опечеш накладките.Това го правиш на няколко серии-ки но не много често, предполагам че проблема ще изчезне.Това го зная от опит бачкам монтиор.Успех!!! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 23 Апр 2009, 0:59

Абе при мн проблема си остана дълго време. Колата си спираше както трябва но педала си беше мек.

Оправи се когато сложих дискове, апарати, и помпа от 540 :)

Иначе 2-ма майстори ми казаха, че ако е имало някакъв проблем с помпата той може да проличи, когато се сменят накладките и май точно това ми беше проблема на мен, понеже когато смених дисковете и апаратите педала пак беше мек и чак като сложих новата помпа закова...

Педал, кво да го праиш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 23 Апр 2009, 1:13

здравей колега,

а колко ти струваше спирачната помпа,че май и аз съм за смяна?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook