525tds проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София

525tds проблеми

Мнение от mitko_miladinov » 14 Фев 2008, 10:32

1. Доста изчетох, но като че ли, не намерих точно
от къде ми идват проблемите и моля просветените
да помогнат. Когато потеглям, при смяна на скоростите
или по-точно когато върна газта и подам отново,
се замисля за около 2 секунди, като че иска да загасне,
даже гасна 3-4 пъти. Веднъж тръгне ли ... самолет и така
до следвашата предавка. Иначе на празен ход оборотите
са си нормални. Има и опция да не го прави, мисля че когато
я поддържам в по-високи обороти. Дайте акъл какво да проверя.

p.s. и понеже всички познати ме питат,
"а пали ли студена, топла" и т.н ...
да пали си колата и студена и топла.

2. Другият ми проблем е на всички до болка познат
с ABS и ASC. И при мен не светят постоянно,
но забелязвам, че светват когато мина през дупка.
И понеже не ми се дават 300 лв. за датчик,
след което пак да си светят, кажете как
да проверя кабелите (видимо ли са скъсани или повредени). БЛАГОДАРЯ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 14 Фев 2008, 10:44

за абс-а датчика ти е 170 лева в камор и навсякъде ще ти го сменят за 20 левчета само провери кой датчик е заминал (аз залагам на преден десен)

за вървенето отиди в нн сервиз там момчетата много разбират - според мене е или дебитомер или плочката на гнп-то (по-скоро дебитомера и ако е той потърси мойта тема за дебитомера там пише от къде можеш да си го купиш - 400лв)

между другото няма да е лошо в профила си да попълниш каква ти е колата и от кой град си :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 14 Фев 2008, 12:33

датчика като го земеш от Дару/Камор нали требва там да го смениш за да ти важи гранцията от 1г :winky: станаха 300 камани

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.01.2008
Местоположение: Plovdiv

Re: 525 TDS проблеми

Мнение от Pesho Peshev » 14 Фев 2008, 13:57

Здравей колега, имах същия проблем! Колата забива и от време на време изгсва при превключване на скоростите, също така-присветва DEE. Оказа се най-лошото за този случай, управление на нафтовата помпа!! Отиди да ти направят диагностика в BOSCH ili ДАРУ Ремонта в BOSCH ми излезе 1200лв. Успех!!


П.С. във форума има много писано за подобни проблеми


mitko_miladinov написа:1. Доста изчетох, но като че ли, не намерих точно
от къде ми идват проблемите и моля просветените
да помогнат. Когато потеглям, при смяна на скоростите
или по-точно когато върна газта и подам отново,
се замисля за около 2 секунди, като че иска да загасне,
даже гасна 3-4 пъти. Веднъж тръгне ли ... самолет и така
до следвашата предавка. Иначе на празен ход оборотите
са си нормални. Има и опция да не го прави, мисля че когато
я поддържам в по-високи обороти. Дайте акъл какво да проверя.

p.s. и понеже всички познати ме питат,
"а пали ли студена, топла" и т.н ...
да пали си колата и студена и топла.

2. Другият ми проблем е на всички до болка познат
с ABS и ASC. И при мен не светят постоянно,
но забелязвам, че светват когато мина през дупка.
И понеже не ми се дават 300 лв. за датчик,
след което пак да си светят, кажете как
да проверя кабелите (видимо ли са скъсани или повредени). БЛАГОДАРЯ.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София

Мнение от mitko_miladinov » 14 Фев 2008, 17:15

датчика го оправих, не беше щракната добре буксата на задно дясно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Фев 2008, 17:31

Ел. управлението на помпата (плочката) ..... отиди на диагностика и със сигурно ще ти кажат, няма какво друго да е
Или се ако неможеш сам да си коригираш центровката, обади се/помоли за помощ на някое Софиянче с ТДС от "Е34".
При "Важни теми" си имаме телефонен указател ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София

Мнение от mitko_miladinov » 15 Фев 2008, 9:23

явно проблема е в плочката на помпата, но питам аз сега...
има ли вариант да е просто за центровка или задължителна смяна?
на диагностика съм чак след седмица, а плочката могат да ми я сменят още утре за това питам.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Фев 2008, 14:22

Без диагностика не предприемай такива ходове с подмяна на плочката да не плащаш излишно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 15 Фев 2008, 15:08

ICE написа:Без диагностика не предприемай такива ходове с подмяна на плочката да не плащаш излишно!
ICE е абсолютно прав първо диагностика после всичко останало.
обичам BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 15 Фев 2008, 19:57

Винаги има такъв вариант .... ;)
Намери някое от мненията на Zvetiko - за подпис си е сложил всичко, което ти трябва, за да стане ТДС-а самолет - търси в "Е34" - някоя тема за дизела ......

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook