525 тдс гасне и пали трудно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kiki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: Кипър
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
525 тдс гасне и пали трудно
Вчера както си карах на 4-та скорост с нормални обороти колата ми изгасна. След доста въртене запали и се оправи, но до днес. С тази разлика, че сега след много трудно палене работи около 30 сек. горе долу нормално и пак изгасва и така постоянно докато не я зарязах или тя мен
Търсих във форума такива симптоми, но не намерих. Ако някой знае какъв може да е проблема да помага! Благодаря!!!

- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Здравей колега - може би на първо място горивната система - филтрите сменял ли си скоро?
(мисля е излишно да питам дали има гориво в резервоара - но има много случаи на повредени поплавъци).
(мисля е излишно да питам дали има гориво в резервоара - но има много случаи на повредени поплавъци).
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
И според мен проблема е в подкачващата помпа в резервоара
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=#813023
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=#813023
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
kiki,
Първо едно контролно въпросче - От колко време не си зареждал и колко нафта имаш в резервоара?
- преглеждаш състоянието на филтрите - ако дунапрена на въздушния филтър е сив - тупаш въртиш го на 180 градуса и слагаш; горивния му отвий пробката и го остави малко 50-100 гр да изтекът - може да се е понасъбрала водичка, ако не тече отвий филтъра, за да видиш причината - дали е празен или задръстен
- ако ти е празен горивния филтър, слек като се увериш, че помпата ти работи (увери се че предпазителя ти е здрав и сух "крафт нещо си" на Е34 е номер 26),(вадиш маркуча преди или след филтъра) трябва да си хвърля "мъжката" ...... та ако е празен филтъра - под колата като погледнеш на резервоара имаш едни малки като "чашки на лале" - това са отдушниците на резервоара - един в средата и един зад дисният калник, тръбичката е закачена е на гърлото на резервоара - обикновенно се пълнят с кал, запушват се ......... и правят вакуум в резервоара.
Толкова писах , че щеше да ми е по лесно аз да ти направя диагностиката
Ако можеш сам да ги направиш тия работи, че на сервиз като видят БМВ и им светват очите ..... ще те освен ако не е при познат ...
Та на въпроса най - горе ако не си зареждал скоро и ако не си отварял резервоара развий капачката (може заради запушени отдушници в резервоара да е станал вакуум) ....... ако няма подобрение ..... търсиш течове и удари по трубите за горивото от резервоара към двигателя ...
Другото най - вероятно нещо е замръзнала нафта .... капни 10:1 нафта/бензин или някаква добавка
Горе имаш линк към темата за подкачащата помпа
Станаха бая задачи.Най - вероятно ще е или нафтата или филтрите, ако имаш възможност - не я оставай под 20л. да видим дали пак ще се гаври така
Първо едно контролно въпросче - От колко време не си зареждал и колко нафта имаш в резервоара?
- преглеждаш състоянието на филтрите - ако дунапрена на въздушния филтър е сив - тупаш въртиш го на 180 градуса и слагаш; горивния му отвий пробката и го остави малко 50-100 гр да изтекът - може да се е понасъбрала водичка, ако не тече отвий филтъра, за да видиш причината - дали е празен или задръстен
- ако ти е празен горивния филтър, слек като се увериш, че помпата ти работи (увери се че предпазителя ти е здрав и сух "крафт нещо си" на Е34 е номер 26),(вадиш маркуча преди или след филтъра) трябва да си хвърля "мъжката" ...... та ако е празен филтъра - под колата като погледнеш на резервоара имаш едни малки като "чашки на лале" - това са отдушниците на резервоара - един в средата и един зад дисният калник, тръбичката е закачена е на гърлото на резервоара - обикновенно се пълнят с кал, запушват се ......... и правят вакуум в резервоара.
Толкова писах , че щеше да ми е по лесно аз да ти направя диагностиката

Ако можеш сам да ги направиш тия работи, че на сервиз като видят БМВ и им светват очите ..... ще те освен ако не е при познат ...
Та на въпроса най - горе ако не си зареждал скоро и ако не си отварял резервоара развий капачката (може заради запушени отдушници в резервоара да е станал вакуум) ....... ако няма подобрение ..... търсиш течове и удари по трубите за горивото от резервоара към двигателя ...
Другото най - вероятно нещо е замръзнала нафта .... капни 10:1 нафта/бензин или някаква добавка
Горе имаш линк към темата за подкачащата помпа
Станаха бая задачи.Най - вероятно ще е или нафтата или филтрите, ако имаш възможност - не я оставай под 20л. да видим дали пак ще се гаври така
- kiki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: Кипър
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
По принцип зареждам за 50лв. и чакам докато пак ми светне лампата около 3-4 дена. В момента има около 15 литра, но така или иначе колата вече е в сервиз, а майстора ми каза че уж неможело да е от помпата. Тя поне беше сравнително евтина около 80лв. Надявам се утре колата да стане. 

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Абе тия дни и аз се видях в шаш,когато е студено сутрин,примерно -5 градуса,давам на контакт изчаквам да угасне лампата на подгряването,въртя после да паля и първите 5-6 секунди нищо не става,нито завърта нещо...абе нищо.
След тоя момент от тия 5-6 секунди,вече завърта и малко трудно пали,когато е топла пали веднага.
Някой да има представа от какво се получава така?
Акумулатота е нов,филтри са сменени преди 4000 километра,ходих и на диагностика в БМВ Варна,казаха че всичко е ОК.
Да не би да са подгряващите свещи нещо сдали багажа,тя дигностиката ще ги види ли че са за смяна?
Колата е 525 ТДС.
След тоя момент от тия 5-6 секунди,вече завърта и малко трудно пали,когато е топла пали веднага.
Някой да има представа от какво се получава така?
Акумулатота е нов,филтри са сменени преди 4000 километра,ходих и на диагностика в БМВ Варна,казаха че всичко е ОК.
Да не би да са подгряващите свещи нещо сдали багажа,тя дигностиката ще ги види ли че са за смяна?
Колата е 525 ТДС.
- kiki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: Кипър
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Като за начало ми свалиха ГНП-то и ми смениха гарнитурите, че течеше нафта. Сега след като е сменена забелязвам мехурчета с въздух в маркуча. В петък ще я карам пак да и отворят резервоара да почистят тръбичката от едната част към другата и евентуално да сменят помпата. Дано тогава се оправи. Иначе за ремонта на ГНП-то ми взеха 150лв. Проверих в Елит кар помпата за резервоара струва около 90лв.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани