Голямо люлеене, помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 05 Фев 2008, 22:14

Нивото на маслото е малко под МАХ чертата.Такова Дизел Шпюлунг сложих налях преди 2 дни и утре ще ходя да и меря компресията.Ама я кажете какво означава профилактика на горивната система.
Последна промяна paralax2 на 05 Фев 2008, 22:25, променена общо 1 път
БМВ и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 06 Фев 2008, 16:42

Означава обслужване на всички съставни елементи на горивната система. Проблема при теб, като изключим "плочката" на ГНП-то, най-вероятно е в някоя(-и) дюза.
Но влияние може да оказва и състоянието на веригите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Фев 2008, 20:16

Плочката е малко вероятно да ти прави проблем щом си наред със топълият старт
Студен старт имаш и то добър - значи изключваме плочката напълно, а веригите по принциип е малко вероятно (няма да се обадят изведнъж)

Аз си мисля, че найстина става въпрос за дюза или разпръсквач или двигателя.Не се сещам за други варианти.

Отиди на майстор да ти замери компресията.Тъй като при меренето колата трябва да е студена - докато изстива искай да ти направят стенд/диагностика на дюзите.
Дюзата трябва да отваря точно на 155 бара - за да може да се пребори с налягането на сгъстения въздух в горивната камера - може да е омекнала някоя пружинка и да отваря по-рано (малко вероятни е защото ти го прави само студена, но все пак е вариант)

Те като ги погледнат на колко отварят ще си проличи и дали правят мъгла или пикаят.

Това е братче отиди да замерят компресия и спазвай горепосоченият ред.Като миниш кажи резултатите и ще те светна още нещо.
Желая ти успех и дано има по-малко демидж по колата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 06 Фев 2008, 21:55

Благодаря ти приятелю за изчерпателната информация.
Утре отивам в БМВ и ги лепвам, после ще напиша как е минало.
Мерси още веднъж.
БМВ и всички останали!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 4.02.2008

Мнение от MuPa` » 06 Фев 2008, 22:09

Аз мисля, че проблема може да е в сигментите... най-вероятно... от некачествено масло ... може да са свършили... :) щом надува в маслото долу, значи минава през буталото, а работата на сигментите е да го спрат...

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Фев 2008, 1:52

paralax2 написа:... Такова Дизел Шпюлунг сложих налях преди 2 дни и утре ще ходя да и меря компресията.

КЪДЕ го наля бе колегаааа? :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 07 Фев 2008, 13:23

Колегата май е налял нещо друго :D или най-вероятно в резервоара

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.01.2008
Местоположение: Konstanz,Germany

Мнение от paralax2 » 07 Фев 2008, 20:34

Това което сам налял било за почистване на горивната система-помпа и дюзи :roll:
БМВ и всички останали!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Фев 2008, 1:16

paralax2 написа:Това което сам налял било за почистване на горивната система - помпа и дюзи. :roll:

Надявам се знаеш, че Дизел Шпулунга НЕ СЕ НАЛИВА в резервоара... и си сипал нещо друго. 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 16 Фев 2008, 0:04

Колега, какво стана решили проблема? :roll:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook