Регулатор на налягането на бензина???
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Регулатор на налягането на бензина???
Аве от известно време ми се пявява странен дефект
при по-сериозни натоварвания много ми се качва налягането в интейка , та понякога почва да не стига бензина , т.е. обеднява горивната смес , дето не било мноо приятно
Та чувал съм че има регулатори на налягането които действат по-голям диапазон от фабричните , даже знам как да си поръчам от отвъд океана , ма мноо време и пара. Та въпроса ми е, знае ли някой дали в близката околност може да са намери такваз дяволийка 




Каква спринцовка сложихте ? Кой модел ? С кой дебитомер ?
Има едни специални прогресивни регулатори (около 360...400 лева нови), които за не много голям бууст решават проблема с обедняването дори когато дюзите работят с максималния дюти сайкъл зададен по сигнал от дебитомера (ако е от Л-Жетроник), Цмисъла от тях е, че ако бууста ти нарастне с 1 бар примерно, регулатора повишава нялагянето на горивото с 1,2 или 1,4 бара (според модела) и така частично спасява ако електрониката те лимитира.
Има едни специални прогресивни регулатори (около 360...400 лева нови), които за не много голям бууст решават проблема с обедняването дори когато дюзите работят с максималния дюти сайкъл зададен по сигнал от дебитомера (ако е от Л-Жетроник), Цмисъла от тях е, че ако бууста ти нарастне с 1 бар примерно, регулатора повишава нялагянето на горивото с 1,2 или 1,4 бара (според модела) и така частично спасява ако електрониката те лимитира.
И аз търся усилено.Ще поразгледам по моргите.Дано някой да си го е забравил някъде
Postman,къде ги има тези твоите.Искам да ги видя,защото днес ми казаха,че има на Вебер 200 и нещо лева.С налягане според буста.
Камикадзе,ти нямаш ли нещо конкретно?Нали знаеш 1-1.5 буст не е много
УЖ!!!!
А някой мисли ли за проблема със запушването на някоя дюзичка?Как да се избяга от това?Само профилактика ли?

Postman,къде ги има тези твоите.Искам да ги видя,защото днес ми казаха,че има на Вебер 200 и нещо лева.С налягане според буста.
Камикадзе,ти нямаш ли нещо конкретно?Нали знаеш 1-1.5 буст не е много

А някой мисли ли за проблема със запушването на някоя дюзичка?Как да се избяга от това?Само профилактика ли?
Доколкото ми е известно, такъв регулатор е имало преди време в Макс Драйв а може и в момента да има, но аз лично не съм го видял с очите си и не мога да твърдя че е истина. Мой познат си поръча такъв и цената след доставката с транспортните разходи беше около 390...400 лева. Става дума за нов регулатор с гаранция и коефициент 1,4. Той също е регулируем за началното налягане на горивото.
А за този въпросният форум "по-долу" (аз дори не го виждам), издавате ли читателски карти или е само за членове ?KAMIKADZE написа:Е Е ЕЕ Е Е Е Е Е Е Е Е я пиши малко в по долния форум да знаим
имам такива клапани .......
Ако ви устройва такъв клапан вебер за 180лвкрайна цена за клиента може да ми пишете на nikikarbg@abv.bg.Наскоро продадах такъв клапан и клиента остана доволен .Ако решите че искате пишете !
- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
като гледам така виждам 4е сте големи фенове и предполагам 4е знаете 4е всеки добър стругар може да жи сжърсши работа, имам ж преджид 4е може да го направи, в този слу4аи старият прешер остава там където си е , а ножият или по то4но казано (кран4е) се монтира на марку4а за обратният бензин в резервуара ,пражи се реголируем и му се задава налягането което желаете.
ако не6то не ви е ясно питаите.
ако не6то не ви е ясно питаите.
- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
здравеите
като гледам така виждам 4е сте големи фенове и предполагам 4е знаете 4е всеки добър стругар може да жи сжърсши работа, имам ж преджид 4е може да го направи, в този слу4аи старият прешер остава там където си е , а ножият или по то4но казано (кран4е) се монтира на марку4а за обратният бензин в резервуара ,пражи се реголируем и му се задава налягането което желаете.
ако не6то не ви е ясно питаите.
ако не6то не ви е ясно питаите.
Re: здравеите
KILLER GTI написа:като гледам така виждам 4е сте големи фенове и предполагам 4е знаете 4е всеки добър стругар може да жи сжърсши работа, имам ж преджид 4е може да го направи, в този слу4аи старият прешер остава там където си е , а ножият или по то4но казано (кран4е) се монтира на марку4а за обратният бензин в резервуара ,пражи се реголируем и му се задава налягането което желаете.
ако не6то не ви е ясно питаите.
Мухахааххаха да на мене не ми е ясно и искам да питам......кво стааа когато мембраната на стария "прешер" и са ебе мамата от този "кран тунинг" мухахахахахах.....карай ся аз съм малко прос и не разбирам за туй питам......ааааааа и искам да попитам още нещо, ти скивал ли си на къв х** прилича турбо мотор след този "тунинг" и след съдрана мембрана на "прешера"





24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани