Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Може ли само малко описание на насилване - до колко оборота
е препоръчително да се кара преди да е загряла колата?
е препоръчително да се кара преди да е загряла колата?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
докато мине синиото деление не повече от 2-3 (за 520) така знам
дори 3 са много 2.500 ..
ма аз винаги докато не загрее на 12 часа не минавам 3 000 ..
дори 3 са много 2.500 ..
ма аз винаги докато не загрее на 12 часа не минавам 3 000 ..
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място
pe6ors написа::?:
Значи, слабото място на Е39 525 тдс не са главите на двигателите, а тези на пишман-собственниците. Няма значение дали ще е тдс или бензинка, има основни елементарни предписания на производителя за правилна експлоатация на двигателите. И понеже дизела предоставя по-висок въртящ момент в ниските обороти, някои "състезатели" се изкушават и се мъчат да им изкарат буталата през капака още докато е студен двигателя.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Докато не мине делението преди 12ч. (това след синьото) аз лично карам до 2000-2200 оборота , за да не тормозя автомобила
Това за главите е мит .......
Ти ако ще купиваш гледай да не е прегрявана, че ще влезеш в голям филм.
Навременна смяна на консумативи, веднъж годишно промивка на охладителната система и всички въздухопроводи (както аз направих) и никакво юркане, докато не достигне поне 60 градуса (въпросната чертичка - преди 12ч.)
Който кара дизелов автомобил и ако не е запознат ще споделя, че дизеловият агрегат работи най-добре над 80 градуса
Това за главите е мит .......
Ти ако ще купиваш гледай да не е прегрявана, че ще влезеш в голям филм.
Навременна смяна на консумативи, веднъж годишно промивка на охладителната система и всички въздухопроводи (както аз направих) и никакво юркане, докато не достигне поне 60 градуса (въпросната чертичка - преди 12ч.)
Който кара дизелов автомобил и ако не е запознат ще споделя, че дизеловият агрегат работи най-добре над 80 градуса

Wenzy написа:Докато не мине делението преди 12ч. (това след синьото) аз лично карам до 2000-2200 оборота , за да не тормозя автомобила
Това за главите е мит .......
Ти ако ще купиваш гледай да не е прегрявана, че ще влезеш в голям филм.
Навременна смяна на консумативи, веднъж годишно промивка на охладителната система и всички въздухопроводи (както аз направих) и никакво юркане, докато не достигне поне 60 градуса (въпросната чертичка - преди 12ч.)
Който кара дизелов автомобил и ако не е запознат ще споделя, че дизеловият агрегат работи най-добре над 80 градуса



- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
eno написа:Да така е, но ако миеш радиатора,редовно веднъж годишно,няма да имаш проблеми
Как миеш радиатора?

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място
pe6ors написа:Вярно ли е, че на 525 тдс главите са слабо място
Слабо място са ГЛАВИТЕ на собствениците!!!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Точиш, сваляш, пароструйка ...... може и някакъв слаб препарат .... ако ползваш химия - задължително добре изплакнат ......
Отиваш в някой сервиз за климатици,аз поне там отидох,защото исках да ми проверят за фреон,свалят ти радиатора мият го с вода и си готов.DTM_330CI написа:Как миеш радиатора?eno написа:Да така е, но ако миеш радиатора,редовно веднъж годишно,няма да имаш проблеми

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Вярно ли е че на 525 тдс главите са слабо място
Това мислех аз да го напиша,ICE написа:Слабо място са ГЛАВИТЕ на собствениците!!!pe6ors написа:Вярно ли е, че на 525 тдс главите са слабо място
колега на всеки 6 - цилиндров мотор главата е голям елемент със много канали, чупки, отвори и т.н. колкото по-голям и сложен е един метален (а и не само) елемент толкова по-малко топлинно разширение позволява преди деформацията да го увреди, %-ното увеличение е еднакво за един вид метал, но по-малкия сътветно ще се деформира по малко и няма да получи такива струтурни изменения както голямата глава на Бавареца. Във БМВ всичко е изчислено и проверено, работеща водна помпа, термостат, почистена охладителна система (отвън и отвътре),работещ виско-съединител, проверка на нивото на антифриза на месец и полвина - два и можеш да забравиш за прегряване (за глава пък да не говорим).
извода: всяка 6-цилиндрова кола (редови мотор) по-лесно ще спука глава от такава която е с 4-ри цилиндъра, подържай = нямай проблеми.
Успех.
Karlo написа:Може ли само малко описание на насилване - до колко оборота
е препоръчително да се кара преди да е загряла колата?
Ти решаваш с точност къде да е тавана,що се отнася до мен аз НЕ минавам дори 2 хил.когато е напълно студена,а когато позагрее МНОГО след синьото деление-края е 2500

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани