За всички, които имат проблеми с карбураторите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
За всички, които имат проблеми с карбураторите
Дилян преди време ми беше казал, че много хора тук имат проблеми с електронните карбуратори и двамата с него се сетихме за един мой бивш преподавател по карбуратори. Днес му взех телефона, човека много разбира и при него ежедневно си идват по 4-5 коли за правене. Включително Е30-ки, виждал съм много. Обясних му, човека знаеше за какво става въпрос. Ето му телефона:
0888 37 16 72 - Милчо Миленков
0888 37 16 72 - Милчо Миленков
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Сервиза е в техникума Хенри Форд на Захарна Фабрика. Той е преподавател по карбуратори там, но като се разберете нещо на място ще ви я оправи колата, без да ви бави.
П.С. Извинявам се за 2-ия пост, но не можах да си променя предишния..
П.С. Извинявам се за 2-ия пост, но не можах да си променя предишния..

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: За всички, които имат проблеми с карбураторите
alpina-ma6inata написа:Дилян преди време ми беше казал, че много хора тук имат проблеми с електронните карбуратори и двамата с него се сетихме за един мой бивш преподавател по карбуратори. Днес му взех телефона, човека много разбира и при него ежедневно си идват по 4-5 коли за правене. Включително Е30-ки, виждал съм много. Обясних му, човека знаеше за какво става въпрос. Ето му телефона:
0888 37 16 72 - Милчо Миленков
бате милчо наистина мноо ги разбира нещата

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Точно този човек наистина разбира от карбуратори,но не и от Пиербург сложен на М10,няколко подобни му карах и нищо не направи
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Ами не знам, аз поне докато бях при него и ни показваше на колите, няколко М10-ки дойдоха и нямаше проблеми.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Чувал съм, че той е един от малкото живи българи които могат да ремонтират 2ВЕ. Мойта кола стоя две седмици в Дару кар за ремонт на карбуратор и си я взех в същото състояние. Просто не можаха да я направят.
INTERSCAN RALLY TEAM
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
гореупоменатия пиербург на М10 май никой не може да го оправи, имам си и аз лоши спомени......
only rear wheel drive
Единсвените които ми оправих карбуратора на мен на времето, бяха в дару кар, вярно беше преди 7-8 години, висях половин ден, дадох една торба пари, но като си тръгнах оттам колата беше друга. Не знам как е сега, не знам кой друг го може, ама тоа карбуратор не е за човек без апаратура, най-малкото, щото не се знае компа ко прай и решава в тоз момент
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Този карбуратор наистина е много сложен, чувал съм, а и донякъде видях от личен опит, че е почти невъзможно да се възстанови след толкова години работа. По моя например, липсваха едни части, други бяха преправяни и повредени - ужас. Но мисля, че Sonny е прав - дори да смени даден майстор всички жигльорчета, гарнитурки, маркучета, вакумчета, моторчета,... пак ще се стигне до момент, в който трябва с апаратура да се измерят и отчетат дадени показатели за да се настрои карбуратора. Няма как да стане с отверка и клещи (например) само, защото не е обикновен механичен карбуратор.
BMW only!
компютъра на карбовете почти за нищо не служи, проблема при карба е в електронния блок, който в карайна сметка трябва да е затворен херметически защото вътре минават вакууми. Това електронно блокче е една кофа пари и ремонтния комплект е друга кофа пари и като ги сабереш двете ще постъпите като мен и ще си сложите инжекция и ще забравите мноооого проблеми пък и вървежа си е съвсем друг.
п.с.
сори за оффа ама имам много части за тия карбове, който се интересува на ЛС!
п.с.
сори за оффа ама имам много части за тия карбове, който се интересува на ЛС!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
1992-1993 нямаше инжекций секънд хенд, а Е30 струваше колкото 2 Е36 сега, та по него време с преходни фланци слагахме карбуратори от лада и между другото с не лош резултат
only rear wheel drive
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани