Глава от М42 пасва ли на М40 блок?
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Глава от М42 пасва ли на М40 блок?
Та, някой да го е правил това в заглавието?
Опитвам се да намеря инфо за един приятел, на който са му дали без пари глава от М42 - с 4 бобини, 2 разпределителни вала и прочее. Какво е необходимо да се монтира тая глава на М40 блок и става ли въобще? Как се решава проблема с веригата за задвижване на валовете? (М40 оригинално е с ремък). Еднакви ли са каналите за маслото? Друго не се сещам, ама сигурно има доста.
Въпроса е може ли да се размине без купуване на нов блок, само да сменим главата?

Опитвам се да намеря инфо за един приятел, на който са му дали без пари глава от М42 - с 4 бобини, 2 разпределителни вала и прочее. Какво е необходимо да се монтира тая глава на М40 блок и става ли въобще? Как се решава проблема с веригата за задвижване на валовете? (М40 оригинално е с ремък). Еднакви ли са каналите за маслото? Друго не се сещам, ама сигурно има доста.
Въпроса е може ли да се размине без купуване на нов блок, само да сменим главата?
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
100% не мога да ти кажа, но смятам че няма да стане (Поне не достатъчно евтино да има смисъл)
Дори проблема да е само разликата че единия е с ремък а другия с верига, пак е доста голям. Трябва на коляновия вал да се сложи зъбно колело което да завърта веригата, от страни натегачи . . и т.н.
Това и да стане и всички маслени канали да паснат на главата, има още. Клапаните на М42 може да се отварят повече от колкото на М40 (Няма да ме изненадам ако е така) и да нямат достатъчно дистанция от буталата, компютъра няма да дава правилните параметри за гориво, и т.н., а това са само нещата за които аз се сещам. Сигурен съм че има и куп други.
Обаче получавате пълни точки за оригинална идея
Дори проблема да е само разликата че единия е с ремък а другия с верига, пак е доста голям. Трябва на коляновия вал да се сложи зъбно колело което да завърта веригата, от страни натегачи . . и т.н.
Това и да стане и всички маслени канали да паснат на главата, има още. Клапаните на М42 може да се отварят повече от колкото на М40 (Няма да ме изненадам ако е така) и да нямат достатъчно дистанция от буталата, компютъра няма да дава правилните параметри за гориво, и т.н., а това са само нещата за които аз се сещам. Сигурен съм че има и куп други.
Обаче получавате пълни точки за оригинална идея

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Лошо няма, ще му намерим един М42 блок на момчето като е така
А разтоянието между центровете на цилиндрите същото ли е? (Мисля си за употреба на старите бутала и колянов вал)

А разтоянието между центровете на цилиндрите същото ли е? (Мисля си за употреба на старите бутала и колянов вал)
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Така е, М40 няма нок сензори, М42 има 2. Ще трябва и ЕКУ. Ако намерим частите, ще пратя снимки от процедурата
Благодаря ви за помощта!

Благодаря ви за помощта!

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани