Прегряване?!
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Прегряване?!
преди стрелката на водата винаги си седеше отвесно на средната чертичка...но като почнаха студовете започна да седи малко след нея...докато онзи ден не извря малко антифриз.ужас!!!
хванах виското с ръка и установих че не работи смених го.смених и перката като сложих такава с 11 лопатки вместо оригиналните 9
но резултата не е пълен...сега грее малко по малко но стрелката пак не седи на средната черта а след нея
къде от тук нататък може да е проблема
хванах виското с ръка и установих че не работи смених го.смених и перката като сложих такава с 11 лопатки вместо оригиналните 9
но резултата не е пълен...сега грее малко по малко но стрелката пак не седи на средната черта а след нея
къде от тук нататък може да е проблема
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
радиатора е горещ - и входния и изходния маркуч...което ще рече че термостата е отворил и че радиатора не е задръстен...
чудя се не бяха ли тия водни помпи пластмасови вътре и дали не е от нея
чудя се не бяха ли тия водни помпи пластмасови вътре и дали не е от нея
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
kraininski написа:радиатора е горещ - и входния и изходния маркуч...което ще рече че термостата е отворил и че радиатора не е задръстен...
чудя се не бяха ли тия водни помпи пластмасови вътре и дали не е от нея
Отвори си капачката и виж дали има циркулация...Така ще разбереш дали ти работи водната помпа...
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
това не се бях сетил
възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...то не може да няма защото ако въобще не работеше помпата отдавна двигателя да е направил заварката
възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...то не може да няма защото ако въобще не работеше помпата отдавна двигателя да е направил заварката
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
kraininski написа:това не се бях сетил
възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...то не може да няма защото ако въобще не работеше помпата отдавна двигателя да е направил заварката
Възможно е ... Но няма как да разбереш...Единствено като си видиш помпата... Не е скъпа..Гледах в продава скоро имаше една за М50 точно с метална турбинка за около 50 кинта провери...
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
нова водна помпа 70 лв и 20 лв за термостат това са складови цени
туко що ги поръчах - сменям ги и двете пък ако и тогава грее не знам просто
иначе да по-лесно се сменя щото стърчи и е лесно додтъпна
туко що ги поръчах - сменям ги и двете пък ако и тогава грее не знам просто
иначе да по-лесно се сменя щото стърчи и е лесно додтъпна
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
смених и помпата и термостата.
и резултата е следния - като работи на място стрелката отива на половината растояние между средната и следващата чертичко но пък като я задържа към 1500-2000 оборота за 10-на секунди стрелката се връща на средната черта...но седи ли на празен ход пак минава след нея
а и голям зор видях докато я обезвъздуша...има на термостата едно болтче друго поне не видях.та се чудя дали съм я обезвъздушил правилно
и резултата е следния - като работи на място стрелката отива на половината растояние между средната и следващата чертичко но пък като я задържа към 1500-2000 оборота за 10-на секунди стрелката се връща на средната черта...но седи ли на празен ход пак минава след нея
а и голям зор видях докато я обезвъздуша...има на термостата едно болтче друго поне не видях.та се чудя дали съм я обезвъздушил правилно
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
kraininski написа:смених и помпата и термостата.
и резултата е следния - като работи на място стрелката отива на половината растояние между средната и следващата чертичко но пък като я задържа към 1500-2000 оборота за 10-на секунди стрелката се връща на средната черта...но седи ли на празен ход пак минава след нея
а и голям зор видях докато я обезвъздуша...има на термостата едно болтче друго поне не видях.та се чудя дали съм я обезвъздушил правилно
на радиатора е другото бол4е отгоре до капа4ката




- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
ей верно бе да му се незнае...благодаря дизел
а кога се обезвъздушава при запален или изгасен двигател

а кога се обезвъздушава при запален или изгасен двигател
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани