Прегряване?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Прегряване?!

Мнение от kraininski » 05 Фев 2008, 10:19

преди стрелката на водата винаги си седеше отвесно на средната чертичка...но като почнаха студовете започна да седи малко след нея...докато онзи ден не извря малко антифриз.ужас!!!
хванах виското с ръка и установих че не работи смених го.смених и перката като сложих такава с 11 лопатки вместо оригиналните 9
но резултата не е пълен...сега грее малко по малко но стрелката пак не седи на средната черта а след нея

къде от тук нататък може да е проблема

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 05 Фев 2008, 10:50

дано излезе термостат ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 05 Фев 2008, 10:55

радиатора е горещ - и входния и изходния маркуч...което ще рече че термостата е отворил и че радиатора не е задръстен...

чудя се не бяха ли тия водни помпи пластмасови вътре и дали не е от нея

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Фев 2008, 11:01

kraininski написа:радиатора е горещ - и входния и изходния маркуч...което ще рече че термостата е отворил и че радиатора не е задръстен...

чудя се не бяха ли тия водни помпи пластмасови вътре и дали не е от нея


Отвори си капачката и виж дали има циркулация...Така ще разбереш дали ти работи водната помпа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 05 Фев 2008, 11:04

това не се бях сетил

възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...то не може да няма защото ако въобще не работеше помпата отдавна двигателя да е направил заварката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Фев 2008, 11:07

kraininski написа:това не се бях сетил

възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...то не може да няма защото ако въобще не работеше помпата отдавна двигателя да е направил заварката


Възможно е ... Но няма как да разбереш...Единствено като си видиш помпата... Не е скъпа..Гледах в продава скоро имаше една за М50 точно с метална турбинка за около 50 кинта провери...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 05 Фев 2008, 11:10

само дето съм с м20 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Фев 2008, 11:14

kraininski написа:... възможно ли е да има циркулация но да не е достатъчна...


Понякога турбинката на помпата се отлепва от вала и превърта, но все пак макар и малко продължава да върти. Може би това се е случило при теб

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 05 Фев 2008, 11:15

kraininski написа:само дето съм с м20 ;)

още по добре...по лесно се сменя ...според мен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 05 Фев 2008, 11:26

нова водна помпа 70 лв и 20 лв за термостат това са складови цени

туко що ги поръчах - сменям ги и двете пък ако и тогава грее не знам просто

иначе да по-лесно се сменя щото стърчи и е лесно додтъпна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Фев 2008, 12:14

kraininski написа:само дето съм с м20 ;)


tя и за м20 е толко некаде аз я зех за 80 ама преди 2 години
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 06 Фев 2008, 10:08

смених и помпата и термостата.
и резултата е следния - като работи на място стрелката отива на половината растояние между средната и следващата чертичко но пък като я задържа към 1500-2000 оборота за 10-на секунди стрелката се връща на средната черта...но седи ли на празен ход пак минава след нея

а и голям зор видях докато я обезвъздуша...има на термостата едно болтче друго поне не видях.та се чудя дали съм я обезвъздушил правилно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 06 Фев 2008, 11:25

kraininski написа:смених и помпата и термостата.
и резултата е следния - като работи на място стрелката отива на половината растояние между средната и следващата чертичко но пък като я задържа към 1500-2000 оборота за 10-на секунди стрелката се връща на средната черта...но седи ли на празен ход пак минава след нея

а и голям зор видях докато я обезвъздуша...има на термостата едно болтче друго поне не видях.та се чудя дали съм я обезвъздушил правилно


на радиатора е другото бол4е отгоре до капа4ката ;)
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 06 Фев 2008, 12:21

ей верно бе да му се незнае...благодаря дизел ;)

а кога се обезвъздушава при запален или изгасен двигател

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Фев 2008, 13:35

Топла, на включено парно да духа горещо :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook