ванус???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 17.12.2007

ванус???

Мнение от kaika » 05 Фев 2008, 0:43

предлагат ми е34 м50 с ванус за 4500! искам малко инфо за вануса или там както се пише? за каква точно система става въпрос в двигателя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Фев 2008, 0:45

ако не целата кола за толко не си и помисляи тоия мотор за тия пари е много дебело ама много
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 17.12.2007

оп

Мнение от kaika » 05 Фев 2008, 0:49

не не за цялата кола става въпрос!!! просто искам инфо за самия ванус???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Фев 2008, 1:05

Колега виж тези два линка:

http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... vanos.html

http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS

А това е писал texudo в една по-стара тема по въпроса:

Vanos (от variable NockenwellenSteurung) коляновият вал задвижва вала на изпускателните клапани чрез верига и зъбен венец.
Втора верига свързва венеца върху вала на изпускателните клапани с венец върху вала на всмукателните клапани. Последният обаче не е директно и неподвижно монтиран-в него има голям отвор от вутрешната страна,на който са изработени спирални зъби. На вала пък е набито зъбно колело със спирални зъби. Външният му диаметър е по-малък от отвора във венеца и движението не може да се предаде. Връзката между тях се осъществява от метална "чаша",която има спирални зъби отвътре(за да се свърже със зъбното колело на вала)и отвън(за да се свърже с венеца).Системата се задейства когато посредством хидравличен механизъм чашата се измества осово и свързва венеца със зъбното колело. Поради спиралната форма на зъбите,при навлизането си във венеца тя се завърта на един зъб и предава движението си на зъбното колело на вала,измествайки относителната синхронизация на между вала и зъбния венец и променяйки ъгала на вала спрямо първоначалния. Промяната е максимум 12.5 градуса,като най-малко е изпреварването при празен ход. По късно с-та се усъвършенства и се появява т.нар. двоен Vanos,който позволява променливо управление и на изпусателните клапани.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 17.12.2007

аха

Мнение от kaika » 05 Фев 2008, 17:34

мерси много колега :D :D :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook