МНОГО странен проблем с разход - обявявам конкурс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Мнение от -Maxxx- » 02 Фев 2008, 17:10

Извиняваам се за офтопика, но почнах вече да се нервя на глупавите ви постове... "караш БМВ и искаш да ти гори малко..." Незнам дали правите разлика между малко и нормално... Едва ли не, се фукате и се чувствете горди като ви гори 20/100 колата... това не е нормално , не карате УАЗ че да ви гори толкова... Просто трябва да си поправите колите ама или незнаете как или просто не ви прави впечатление... Както беше казал един колега от форума, докато си купувате е36 от по 4000 лева ще има постоянно теми "това се счупи" , "онова се счупи" и ще ви горят по 1000/10... айде със здраве...

п.п.Извинявам се ако съм обидил някой, бяха просто думи нека никой не се чувства обиден или засегнат...

А до колегата дето му осрах темата, успех с ремонта!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 02 Фев 2008, 17:38

Колеги кажете къде да я закарам на диагностика на компа да видя дали имам грешки и аз ... Не че се оплаквам нещо от колата но ми е инетересно дали ще извади някви грешки и евентуално да ги оправя...

Кажете къде и колко. София
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 02 Фев 2008, 18:43

Малко и аз да се намешам в темата. Имах Вектра и тя по същия начин ми се държеше даваш газ, замисля се 0.5 сек и после тръгва да ускорява. Та и тя ми гореше 20/100 (1.6i моно беше) зимата, явно защото я карах за по 2 км сутрин и вечер само студена (home - work). Ходих на диагностика и ми запушиха тогава ЕРГ клапана. Та виж го тоя клапан ако изобщо този двигател има такъв дали не е здал багажа, че и от него може да е папкането на гориво. Друга причина: ако си караш колата студена за по 2-3 км и я гасиш също може да е. Може и верно да са сложени по-големи дюзи и да вкарва повече бензин. Сигурен ли си че правилно ти отчита стрелката или дали поплавъка нещо не се е бъгнал и да ти прави номера? Пълнил ли си догоре - 100 км и пак догоре да сметнеш точно колко ти гори на градско? И аз до миналия месец мислех, че ми гори 20/100 нафта ама след като сложих борд компютъра и направих малко сметки се окоза че е 13/100 разхода ми. Не е възможно при даване на яко газ 2-3 литра да ти изгори за 10-20 сек. Всъшност може ако си с М3 или М5 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Хайде успех! Дано си направиш колата и да й се радваш още дълго.

Поздрави

Иво Андреев

ЦИТАТ
При 320i двигателят тресеше на празен ход и при подаване на газ се замисляше /а после и повреме на движение/- кабелите на датчиците на разпределителен и колянов вал-ширмовките на кабелите вътре буквално се ронеха и окъсяваха а от там - омагьосани кръгове...всичко се беше сгъбясало ама като смених кабели/датчици-сега е самолет отново[/b]
Последна промяна Zubcho на 02 Фев 2008, 19:13, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 02 Фев 2008, 19:01

Страшно много съжалявам за :OT: но просто не се здържах на този пост

D_I_V_A_K_A написа:Караш BMW и искаш да ти гори малко :mhihi:


Аве батка ти защо се правиш на П....... а?Точно тука този израз не е подходящ.Човека се чуди как да си оправи колата а ти кво дай сега ще можеш да се направиш на играч.Ей за това хората ни викат че сме били такива селяни заради такива като тебе.Аз съм сигорен че на теб ако ти харчи така 1 месец и ще се откажеш от тази марка дори няма да искаш да чуеш и за нея.Просто когато незнаеш или не си на ясно с нещата просто си замълчи а не гледай да се правиш на играч че страшно дразни да знаеш.



П.С.1-Я си представи че се е случило това на теб и някой ти драсне една ейтакава изцепка като твоята?Как би реагирал или почуствал а?
П.С.2-Батка нищо лично но ако се пак нещо не си доволен от приказките ми и съм те засегнал нещо знаеш къде да ме намериш или на ЛС да ми кажеш

И още веднъж се извинявам за Спама в темата на колегата и дано намери проблема и да го отстрани.Успех

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Фев 2008, 19:53

Turbo-Lag написа:20 си е нормален разход за това време :idea: ако някой поне малко дава газ


недей се излага пред хората....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 02 Фев 2008, 22:33

извинявам се ако дразня но понеже стана дума за тези сензури за детонация ,ако може да ми кайете куде стоят и за какво слуйат ще съм благодарен

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Русе

Мнение от nux » 03 Фев 2008, 0:18

Благодаря на всички .. проблема ми от 4 месеца насам го оправихме. Форума ми беше доста полезен за всички проблеми, които съм имал. Моля, колегата "vld" да изпрати на лично съобщение адрес за доставка на обещаното от мен уиски тъй като първо той ме упъти по проблема.

Та за да бъда достатъчно полезен на следващия колега със същия проблем ще бъде подробен.

Проблема се оказа точно Knock Sensor 1 (сензора за детонации на 1-2-3 цилиндър) оказа се, че двигателя е сменян и е забравено изобщо да се включи този сензор. Тъй като майстора е имал същия проблем с Golf 3 (изгорял такъв сензор), но в този случай голфа не му повлияло на нищо и е продължил да си кара колата. Но след подробно проучване от моя страна се оказа, че при BMW нещата са различни. Сензора за детонации се явява сърцето на електронната система за управление на баланса въздух/гориво. Също както, ако при голф се преебе дебитомера не се усеща, но при BMW колата просто не е за каране без дебитомер :) След като оправихме всичко, колата просто литна. Задните гуми не вървят вече като по релси :) За още по-сигурно и за да всичко е наред ще реших да махна и катализатора и в момента го махат, туй като колата е 200 000 км и по книгите пише, че катализатора няма такъв живот :)

Благодаря на всички за съдействието, получи се една интересна тема.
Дано си пишем само за хубави неща от сега нататък.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Фев 2008, 0:48

nux написа:...

Няма грижи колега радвам се ,чесъм бил полезен,някой път като идвам до русе ше се обадя да пиеме по едно ;)
Пък може и ти да се обадиш като идваш в софето.
:yes: нали за това е тоя форум да си помагаме.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

Мнение от ivko » 03 Фев 2008, 0:57

nux написа:Сензора за детонации се явява сърцето на електронната система за управление на баланса въздух/гориво.


Е на тва не можах се сдържа вече... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Русе

Мнение от nux » 03 Фев 2008, 1:09

vld нямаш грижи - само звъниш


Към колегата ivko:

Knock Sensor



Knock Sensor The heart of your vehicle's engine management system – that's what your car's knock sensors are. Knock sensors enable your vehicle to achieve the maximum combination of fuel/air mixture and timing to increase power and efficiency generated. The general aim is to waste less gas and save more money. With the increasing prices in today's market, it is vital to get a quality car knock sensor or auto knock sensor and get your money's worth.
Knock sensors manage the way your car burns fuel. It is vital to get the specific knock sensor for your type of vehicle (such as family or high performance car) demands. When inspecting a knock sensor, you have to make sure there is no corroded terminal or there is no damage of the wires and connections.
Knock Sensor Beware of faulty knock sensors. Not only do such lessen your car's performance and fuel economy, they can also cause expensive damage to your beloved engine. Faulty knock sensors can actually cause up to thousands of dollars in damage if not immediately replaced.
Последна промяна nux на 06 Дек 2013, 13:03, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

ре

Мнение от ivko » 03 Фев 2008, 1:48

nux написа:vld нямаш грижи - 0899888864 само звъниш


Към колегата ivko:

Knock Sensor



Knock Sensor The heart of your vehicle's engine management system – that's what your car's knock sensors are. Knock sensors enable your vehicle to achieve the maximum combination of fuel/air mixture and timing to increase power and efficiency generated. The general aim is to waste less gas and save more money. With the increasing prices in today's market, it is vital to get a quality car knock sensor or auto knock sensor and get your money's worth.
Knock sensors manage the way your car burns fuel. It is vital to get the specific knock sensor for your type of vehicle (such as family or high performance car) demands. When inspecting a knock sensor, you have to make sure there is no corroded terminal or there is no damage of the wires and connections.
Knock Sensor Beware of faulty knock sensors. Not only do such lessen your car's performance and fuel economy, they can also cause expensive damage to your beloved engine. Faulty knock sensors can actually cause up to thousands of dollars in damage if not immediately replaced.




Мноо хуу написано ,ама пак не се разбира истинското му предназна4чение... :roll:

По-скоро ми прелича на реклама на неква фирма за дет.датчици... ;)

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 03 Фев 2008, 2:34

vld написа:
nux написа:...

Няма грижи колега радвам се ,чесъм бил полезен,някой път като идвам до русе ше се обадя да пиеме по едно ;)
Пък може и ти да се обадиш като идваш в софето.
:yes: нали за това е тоя форум да си помагаме.


Евала батка радвам се че си решил проблема на колегата.Дано за напред само за хубави неща да се поздравяваме :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 04 Фев 2008, 2:56

къде да го намеря този сензор за детонация(knock sensor) една схемичка бихте ли ми пуснали е36 320 92',мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 04 Фев 2008, 19:25

Детонационния датчик влияе пряко върху вървежа на колата колега като го сменяш имай предвид че грешката която излиза на компа може да е следствие от положението на валовете (ваноса(
диагностика 0899937450

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d

Re:

Мнение от GANUK » 04 Май 2010, 9:42

nux написа:Проблема се оказа точно Knock Sensor 1 (сензора за детонации на 1-2-3 цилиндър) оказа се, че двигателя е сменян и е забравено изобщо да се включи този сензор..


какво означава ДА СЕ ВКЛЮЧИ? Не се ли поставя отпред на блока и това е?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook