МНОГО странен проблем с разход - обявявам конкурс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
МНОГО странен проблем с разход - обявявам конкурс
Здравейте колеги,
незнам от къде да започна, историята е прекалено дълга.
Накратко проблема е следния:
Харчи безбожно много при градски условия (20-30 / 100) и има забавена реакция при подаване на газ. Колата е 320i 93г ВАНОС без никакви газови истории.
Проблема е така от както я взех.
Сменени са следните компоненти с ЧИСТО НОВИ:
Ламбда сонда (Bosch 240лв)
Дебитомер (Масметър)
6 бр Бобини с лули
Свещи
Датчик на коляновия вал
ЕКУ
когато се включи на диагностика изкарва само 1 грешка... грешка номер 64 или 46 мисля, за сензора за детонации (Knock Sensor 1), но според мен проблема не би трябвало да идва от това.
В извънградски условия държи разход 8-10, но при нормално каране (без да минава 4000об), но смятайте, че ако се изфорсира два три пъти смъква резервоара с 1-2-3 литра надолу, което е и недопустимото. На място и въобще по звука на двигателя, се предполага, че работи перфектно (отстрани погледнато). Видимо течове няма, няма и черен пушек от ауспуха. Така накратко стои проблема.
В знак на благодарност за правилно упътилия ме в борбата да си запазя E36'цата, обещавам да изпратя по куриер 1 бутилка марково скъпо whisky.
Благодаря за съдействието.
незнам от къде да започна, историята е прекалено дълга.
Накратко проблема е следния:
Харчи безбожно много при градски условия (20-30 / 100) и има забавена реакция при подаване на газ. Колата е 320i 93г ВАНОС без никакви газови истории.
Проблема е така от както я взех.
Сменени са следните компоненти с ЧИСТО НОВИ:
Ламбда сонда (Bosch 240лв)
Дебитомер (Масметър)
6 бр Бобини с лули
Свещи
Датчик на коляновия вал
ЕКУ
когато се включи на диагностика изкарва само 1 грешка... грешка номер 64 или 46 мисля, за сензора за детонации (Knock Sensor 1), но според мен проблема не би трябвало да идва от това.
В извънградски условия държи разход 8-10, но при нормално каране (без да минава 4000об), но смятайте, че ако се изфорсира два три пъти смъква резервоара с 1-2-3 литра надолу, което е и недопустимото. На място и въобще по звука на двигателя, се предполага, че работи перфектно (отстрани погледнато). Видимо течове няма, няма и черен пушек от ауспуха. Така накратко стои проблема.
В знак на благодарност за правилно упътилия ме в борбата да си запазя E36'цата, обещавам да изпратя по куриер 1 бутилка марково скъпо whisky.
Благодаря за съдействието.
- cHaKRa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: M
aко беше водка щях да помогна ...уиски непия
шегувам се Дано някой помогне с разрешаването на проблема ти Стискам палци Е36 тхе бест 


Клякам с 200 стаам с 300 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
брато неказвам че е нормален този разход но ако ще те поуспокои малко ти казвам че моята го дава почти същия разход,живея в дъблин трафика е ужасен и ми дава около 18 градско доста често ми се налага да стоя по близо час на един светофар докато го прекося а те са доста докато се прибирам така че ....ако и ти караш в такива трафици и ти стои запалена колата с часове на място не се учудваи много но пък и 20-25 е множко вече,както и да е ще ми е интересно и на мен да разбера какъв ще е при теб проблема за да го потърся евентуално и при моята... 

- Новини
-
RIDDICK написа:брато неказвам че е нормален този разход но ако ще те поуспокои малко ти казвам че моята го дава почти същия разход,живея в дъблин трафика е ужасен и ми дава около 18 градско доста често ми се налага да стоя по близо час на един светофар докато го прекося а те са доста докато се прибирам така че ....ако и ти караш в такива трафици и ти стои запалена колата с часове на място не се учудваи много но пък и 20-25 е множко вече,както и да е ще ми е интересно и на мен да разбера какъв ще е при теб проблема за да го потърся евентуално и при моята...
Човече .. той говори за 20-30 литра разход, а това както и да я караш тая 320-ка, все е почти двойно.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Дюзи не сме гледали, но могат ли да дадат такъв ненормален разход? а и освен това не пуши черно отзад.
Ваноса и него го ремонтирахме, ок е.
И все пак не може една кола за 2 мин да идумка 2 литра.
Катализатор не сме гледали според вас причина ли е ? иначе колата натиснеш ли я върви, но както казах с закъснен респонс на педала, дори в първия момент иска да забие муцуна, но това става съвсем за по-малко от секунда и тръгва да набира. Ако натискам педала плавно си ускорява добре, проблема е при по-разко подаване, а и май тогава да го хвърля този бензин.
Ваноса и него го ремонтирахме, ок е.
И все пак не може една кола за 2 мин да идумка 2 литра.
Катализатор не сме гледали според вас причина ли е ? иначе колата натиснеш ли я върви, но както казах с закъснен респонс на педала, дори в първия момент иска да забие муцуна, но това става съвсем за по-малко от секунда и тръгва да набира. Ако натискам педала плавно си ускорява добре, проблема е при по-разко подаване, а и май тогава да го хвърля този бензин.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Да не е прекалено богата сместа и да се дави
Виж дюзите може да на разпрашават добре.
И Смени датчика за тедонациите.

Виж дюзите може да на разпрашават добре.
И Смени датчика за тедонациите.

На мен вчера на техническия преглед ми откриха пукнато маркуче, преди бензиновия филтър. Карал съм като талибан с бомба, бог знае колко време и бях почнал да свиквам с разход от 15-16... сега направо съм щастлив на 12. Това е което ми идва на ум, ама ти спомена че няма течове, а и при теч, щеше да се отрази и на извънградското, което е най-странното. ще следя темата с интерес, дано се оправят нещата 

bmw
...
Аз имам една идея,но не сам много сигурен до колко е вярна.Възможно ли е, колата ти да е със сменени дюзи(да са сложени такива с по голям дебит)за тойота и хонда знам че става,за БМВ нямам информация,но ако е така както сам ти написал, не може да го хванат на диагностика,защото те(дюзите) ще си работят само дето щте пускат повече.Другото което се сещам е регулатора на налягане на горивото(данеби да подържа по-голямо налягане в захранващия тръбопровод).
Дано сам бил полезен.
П.С. Спецялно да тойота има такав тунинг-на 1.6литров(4age) се слагат дюзи от супра и се лъже датчика за температура и се сменя бензинова помпа(за по голямо налягане).Когато колата се излъже, че е студена компа променя центровката.Резултат-колата гори много и бяга много.Възможно ли е и твоята да е имала подобна интервенция?
Дано сам бил полезен.
П.С. Спецялно да тойота има такав тунинг-на 1.6литров(4age) се слагат дюзи от супра и се лъже датчика за температура и се сменя бензинова помпа(за по голямо налягане).Когато колата се излъже, че е студена компа променя центровката.Резултат-колата гори много и бяга много.Възможно ли е и твоята да е имала подобна интервенция?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани