масло за е30 325 90г.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 28 Яну 2008, 20:40

Аз с ей това си карам, не го пипва кафемелачката...

Изображение


http://oelberater.liqui-moly.de/liqui/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 28 Яну 2008, 20:55

еи диляне и мене от тея тапи на главата ми хвърля,не по много но се пак гадно прясно зглобен мотор и вече омаслен
може ли да се направи нещо по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от tino320 » 28 Яну 2008, 21:15

А за MOTUL 6100 некои не6то да сподели. :confused:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Яну 2008, 21:26

320iPower написа:еи диляне и мене от тея тапи на главата ми хвърля,не по много но се пак гадно прясно зглобен мотор и вече омаслен
може ли да се направи нещо по въпроса

Ми може би яко силиконче...аз не съм я пипал сега, ама скоро ще разглабям малко и ще я оправя!


tino320 написа:А за MOTUL 6100 некои не6то да сподели. :confused:


Мотул 6100 15В50 карах дълго време, и бях сравнително доволен! Смисъл сравнение с Кастрол ГТХ Магнатек е 100 пъти по-добро! Но като мине 6000 км каране както аз си знам и маслото си отива ;) И като че ли при висока температура става на вода!
От както сглобих тоя мотор не съм си правил повече експерименти с 6100... :roll:

Сега не взимайте мнението ми за задължително, защото аз юркам много здраво! Оборотите ги нямам за нищо и продължителното каране на високи натоварвания! Също и тормоз, як тормоз на ниски предавки с много високи обороти когато колата не се движи :mhihi:
Ако карате в града на газчица и си пъплите и чат пат некоя стартче един път в седмицата или да й се събират 10-тина старта на седмица според мен и по обикновенно масло върши работа!

Аз лятото като пътувам примерно и си карам само над 5000 оборота :mhihi: Тогава маслото е задължително да е добро!
След 40 000 км такова каране не съм разглабял мотора, но маслото си има много добро налягане което ме навежда на мисълта че няма никакви проблеми! Карам само с хубаво масло!

Слагал съм и Кастрол ТХТ 5В50 и го изхвърлих почти веднага - не знам не беше ли хубаво или не беше за тоя мотор :roll: Но определено не е добро за М20!
Карах много дълго време (около 20000 км) със Мобил пълна синтетика 5В40 обаче от варел от Германия и бях ужасно доволен, но след като сипах МОтул 300В серията мисля че това е мойто масло!

От маслата който съм карал поставям Мобил 5В40 една идея зад Двойно естерния Мотул! Масло което да е между двете по качество и свойства не съм уцелвал :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от tino320 » 29 Яну 2008, 1:14

:clap: Много добре написано.:D При мен окло 60-65% от карането ми е возене :mhihi: :mhihi: :mhihi: затова маи 6е продалжавам да си му сипвам 6100. Ина4е и аз сам саглсен 4е наи-късно на 8000хил.км трябва да се сменя маслото,поне за стоковица като моита дето се кара с обикновено масло.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 29 Яну 2008, 2:20

320iPower написа:еи диляне и мене от тея тапи на главата ми хвърля,не по много но се пак гадно прясно зглобен мотор и вече омаслен
може ли да се направи нещо по въпроса

Винаги съм се чудил, защо моите не хвърлят :roll:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 29 Яну 2008, 10:18

Turbo-Lag написа:
320iPower написа:еи диляне и мене от тея тапи на главата ми хвърля,не по много но се пак гадно прясно зглобен мотор и вече омаслен
може ли да се направи нещо по въпроса

Винаги съм се чудил, защо моите не хвърлят :roll:


Щот си педантичен при сгобяването :winky:

Иначе по темата, всеки сам трябва да си прецени колко гас ще дава и съответно спрямо това да си избере масло, горе долу системата е колото повече гас толова по скъпо масло, за мен лично също мотул е фаворита ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 22 Окт 2008, 10:11

MOTUL 300V Le Mans това став ли за зимата
Критика се приема

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Окт 2008, 10:45

Малко офтопик, ама да не отварям нова тема за глупости .. пък тук само за масла си говорите :mhihi:

Снощи си покарах на Дару, всичко 6, отидох и до булгар и там нямаше проблем колата, после теглих един приятел от там до Младост и на баира на 204 ми светна чек-а и "олио моторе" :confused:
Прибрах се, изчаках колата да изстине, бях я паркирал на равно място, погледнах маслото и си беше ок (като се има в предвид, че ми текат семеринги), долях ~200мл. за всеки случай и да вдигнем малко все пак нивото, но чека продължава да си свети :help:
Маслото е БМВ оригинално, мисля, че 10W40 (Юзъра ми го сипа преди 1000км). Мотора е М20Б20
Лампата на чека ли да свалям, какво да правя? Датчика за маслото да не работи коректно :roll: ?
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 22 Окт 2008, 10:54

долей колкото трябва на пръ4ката и махни плуса на акумулатора за 10-15мин
после запали и трябва да се е оправило
Критика се приема

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Окт 2008, 14:41

petrashkov написа:долей колкото трябва на пръ4ката и махни плуса на акумулатора за 10-15мин
после запали и трябва да се е оправило


Маслото си е 6, м/у мин. и макс. на пръчката, откачих акумолатора за час и пак свети .. :roll:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Окт 2008, 14:42

преебва се датчика в картера
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 22 Окт 2008, 14:44

еми при мен се оправи с отка4ането на клемата нз....
Критика се приема

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Окт 2008, 14:46

Юзър написа:преебва се датчика в картера


имаш?колко?
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Окт 2008, 14:46

нямам в момента :confused:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook