проблем ли е
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
нищо й няма,аз така го зареждам,щот като го разкача и става луда работа,оборотите падат на 500,тресе се и не върви,разхода скача,карам я с включено копче за климатика- малко вдига оборотите,така докато се нормализира-поне 2седмици
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
М20 може да се кара без дебитомер със мотроника
Дебитомера при М20-ките играе само за частични натоварвания (Part Throttle), ЕКУ-то НЕ се обръща към него при пълна газ (Wide Open Throttle) или когато ключето е цъкнало отворено положение
Аз съм си карал М20-ката без дебитомер само на пълна газ и само принудителен празен ход или празен ход
Обаче задължително трябва да минавате ужасно бързо през преходните режими защото много лошо гърми и детонира
Десния крак ако е светкавичен нямате грижи
Газта рязко до долу и рязко се пуска и върви на самолет
Тротъл респонса без дебитомер е уникален стига да сте много бързи в отварянето на дроселната клапа
Това е при Motronic 1.3, ако не се лъжа и при 1.1 и 1.0 за другите не знам!!! Но пак ви казвам тествал съм го на М1.3 и там знам че със сигурност работи
П.С. Ако не сте много сигурни в себе си не пробвайте това само защото много лошо гърми и изплюва филтри и всичко напред по пътя на въздухят който принципно трябва да влиза
Лошо е ако и се получи директен продухвателен канал (като на двутактовите) м/у горивната камера и подбуталното пространство
(казано по напряко - дупка в буталото
)



Дебитомера при М20-ките играе само за частични натоварвания (Part Throttle), ЕКУ-то НЕ се обръща към него при пълна газ (Wide Open Throttle) или когато ключето е цъкнало отворено положение

Аз съм си карал М20-ката без дебитомер само на пълна газ и само принудителен празен ход или празен ход



Обаче задължително трябва да минавате ужасно бързо през преходните режими защото много лошо гърми и детонира







Това е при Motronic 1.3, ако не се лъжа и при 1.1 и 1.0 за другите не знам!!! Но пак ви казвам тествал съм го на М1.3 и там знам че със сигурност работи


П.С. Ако не сте много сигурни в себе си не пробвайте това само защото много лошо гърми и изплюва филтри и всичко напред по пътя на въздухят който принципно трябва да влиза





Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
не по принцип моя е чисто нов на 1=2 месеца но един приятел щял да ходи на някаква хижа из балкана и вика дай ми твоя че моя е брадясал и аз нали аверGEORGIEV написа:а какво ти пречи да ги махнеш клемитеили поне едната , да не го зареждаш всеки ден тоз акумулатор


33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани