Луфт във кормилната рейка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
има има аз на мойта и смених втулката тя е само отдясно,говоря за рейка без хидравлика Е30 84 година ,сваляш реиката, с тръбен ключ развиваш вътрешния накрайник и дърпаш гребена да влезе навътре и втулката се вижда и я сменяш. Аз мойта си я зех за 8 лв и я сменихме 

- NAVIGATOR_
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
M-TEAM написа:има има аз на мойта и смених втулката тя е само отдясно,говоря за рейка без хидравлика Е30 84 година ,сваляш реиката, с тръбен ключ развиваш вътрешния накрайник и дърпаш гребена да влезе навътре и втулката се вижда и я сменяш. Аз мойта си я зех за 8 лв и я сменихме
Лошото е че има два вида мех. рейки за Е30 на едните знам че може да се сменят втулки ама на тази мойта не са дадени на схемата подобни неща а камоли да ги търся от някъде а пък дали въобще ще станат....
NAVIGATOR_


- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
авор ти каза какво да направиш,не са толко скъпиNAVIGATOR_ написа:M-TEAM написа:има има аз на мойта и смених втулката тя е само отдясно,говоря за рейка без хидравлика Е30 84 година ,сваляш реиката, с тръбен ключ развиваш вътрешния накрайник и дърпаш гребена да влезе навътре и втулката се вижда и я сменяш. Аз мойта си я зех за 8 лв и я сменихме
Лошото е че има два вида мех. рейки за Е30 на едните знам че може да се сменят втулки ама на тази мойта не са дадени на схемата подобни неща а камоли да ги търся от някъде а пък дали въобще ще станат....

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
NAVIGATOR_ написа:M-TEAM написа:има има аз на мойта и смених втулката тя е само отдясно,говоря за рейка без хидравлика Е30 84 година ,сваляш реиката, с тръбен ключ развиваш вътрешния накрайник и дърпаш гребена да влезе навътре и втулката се вижда и я сменяш. Аз мойта си я зех за 8 лв и я сменихме
Лошото е че има два вида мех. рейки за Е30 на едните знам че може да се сменят втулки ама на тази мойта не са дадени на схемата подобни неща а камоли да ги търся от някъде а пък дали въобще ще станат....
то аз мойта втулка така и никой неможа в магазина да ми каже дали наистина става и затова я зех и пробвах и стана може и късмет да съм имал иначе това е начина

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
NAVIGATOR_ написа:M-TEAM написа:има има аз на мойта и смених втулката тя е само отдясно,говоря за рейка без хидравлика Е30 84 година ,сваляш реиката, с тръбен ключ развиваш вътрешния накрайник и дърпаш гребена да влезе навътре и втулката се вижда и я сменяш. Аз мойта си я зех за 8 лв и я сменихме
Лошото е че има два вида мех. рейки за Е30 на едните знам че може да се сменят втулки ама на тази мойта не са дадени на схемата подобни неща а камоли да ги търся от някъде а пък дали въобще ще станат....
И аз така с луфтове и втулки се мъчих, ама не се пробвай с втулките, който те посъветва за скрап рейка това е решението. А и не си прави труда да проверяш новата (втора ръка) за луфт като не е качена на колата надали ще успееш да го уловиш. Кат я монтираш тогава ще видиш читава ли е. Цена 50-70 лв. Максимум, повече е рязане на вени.
Аз си взех идеална рейка от miropleshiviq майната

Успех
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани